Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.

Üzenetek - kohis

Oldalak: [1] 2
1
Háttér: 4GB
Szín: Kék
MS Board: v89_gq2008s
Camera Main: ov8825_mipi_raw
Sub: gc2035_yuv
Lcm: Z57002N50C20
TouchPanel: FT5406

Szín: Szürke – 4Gb
MS Board: v89_gq2008s
Camera Main: ov8825_mipi_raw
Sub: gc2035_yuv
Lcm: RX_5720TM_501B
TouchPanel: FT5406

2
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. November 15. - 16:25:40 »
Sajnos nem vagyok benne biztos, hogy érzik... :-(

Maiden részéről meg érzem én a jóindulatot, látom, hogy segítőkész. A felhasználókkal saját szabadidejéből foglalkozik.
A CC-t is védeni próbálja, de amikor védekezésből még további hibákat tár fel, az nem hinném, hogy használna bárkinek is...

A megfelelő hozzászólás itt kb a következő lett volna:

"Voltam bent, sajnos Hajdu Zoltán hirtelen lebetegedett, sajnos a szerviz sem tudta hirtelen megoldani, bár én nem ott dolgozom, a nevükben is elnézésedet kérem. Kérem, hogy legyetek megértőek, a költözés és a frissítések megoldása rengeteg munkájukba kerül, nem tudnak egyszerre mindennel foglalkozni."

De ezzel a modorral válaszolni, hát...

Az meg, hogy adminisztáror olvassa és nem ő válaszol, az megint sajnálatos.

 ;k

3
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. November 15. - 16:18:44 »
SZERINTEM ÖLJÜK MEG AZ ÖSSZES CC-s MUNKATÁRSAT! ;) ;k

A történet tanulságos, mint ahogy az arra adott válasz is. (mint ahogy remélem az én válaszom is gondolkodóba ejt néhány normális felhasználót)

Szóval:

1, A CC honlapjának tájékoztatása szerint, idézem:

A bemutató terem mintakészülékek megtekintése valamint esedékes firmware frissítések esetén a torlódások elkerülése érdekében minden esetben kérjük, hogy ezügyben telefonon időpontot egyeztetni szíveskedjenek.
Az időpont egyeztetéshez kérjük a (06-1)-372-7470-es telefonszámon egyeztetni szíveskedjenek.

Magyarán:
Ha beviszel egy készüléket a szervizükbe azt munkalapra veszik és futó sorszám szerint javítanak- szerviz.
Ha FW frissítésről beszélünk abban az esetben időpontegyeztetés lehet és megvárható és azt csinálja a nevén nevezett úr.


2,
A CC az új helyre költözése óta gyakorlatilag elérhetetlen telefonról.
Azért mert az új helyükre számhordozást kértek amit még nem csináltak meg. Ezt honlapukon is olvashatod.
Mint ahogy a mailszerver költözést is.

3,
Nevezett kollgát tegnap én is kerestem.
Kiderült lebetegedett...
Ha te esetleg tudod mi lesz holnap akkor légyszives dobj már nekem 5 lottószámot.



ÖLJÜK MEG AZ ÖSSZES CC-s MUNKATÁRSAT ?
(vagy esetleg emberből vagyunk és ez abszolute nem egy 5700 romcsere "kálvária")

Kedves maiden!

Nem tudom mi a problémád? Kicsit lekezelő a stílusod de ez a Te bajod. Pontosan azt tettem amit javasoltál. Időpontot egyeztettem. Igaz nem azon a telefonszámon amit írtál, mert az tényleg elérhetetlen. De mivel elég türelmes és kitartó vagyok ezért megtaláltam a Céginformációk menüpont alatt a +36 70 338 8017 telefonszámot amin el is értem először a szervizt utána Hajdú urat. És időpontot egyeztettem mivel olvasom a fórumot és tudom, hogy ez a menetrend.
Köszönöm a magyarázatot, hogy csak úgy nem lehet bevinni, mert akkor munkalapra veszik .... Figyelmesebben kellene olvasnod. Hátha nem megy még egyszer le írom neked csak neked. Egyeztettem időpontot nem csak úgy beestek a telefonnal.
Én nem róttam fel Hajdú úrnak, hogy miért nem volt bent. De azt elvártam volna, hogy megcsinálják a romcserét ha már egyszer időpontot egyeztettem. Eme véleményemet viszont nem írtam le. Egyetlen egy negatívumot írtam, hogy az e-mailjeimre nem kaptam választ. Ha ezzel valakit megsértettem a Concorde -nál elnézést kérek tőlük. Valóban az e-maileket rossz helyre küldtem nem az info@concorde.hu címre.
Az azért elgondolkodtató, hogy mikor Benkovics úrral beszéltem ő Hajdú úrhoz irányított, mikor Hajdú úrral beszéltem ő Bencsik úrhoz irányított.
A kiabálós provokatív alcímedhez nincs hozzáfűzni valóm.

Üdvözlettel:
Kőhalmi István

4
ConCorde tab SLIM / Re:Általános kérdezz-felelek a készülékről
« Dátum: 2013. November 14. - 11:54:27 »
Sziasztok

Így jártam én.
Concorde 5700 romcsere kálvária.
Van egy Concorde 5700 –as szürke telefonom. 2013.04.03. rommal. Végre volt lehetőségem, hogy felküldjem a telefont rom cserére. (munkahelyemről mentek Budapestre)
November 12. –én Írtam e-mailt a Concorde szerviznek Benkovics úrnak. Nem jött válasz ezért telefonáltam a Concorde -nak és a szervizt kértem. Gondoltam romcsere a szervizre tartozik. Benkovics úr közölte, hogy nem a szerviz csinálja. Hívjam újra a Concorde -ot és kérjem Hajdú Zoltánt. Így tettem. Mivel sokáig nem tudtam elérni a Concorde -ot írtam egy e-mailt Hajdú úrnak.
Többszöri kísérlet után sikerült elérni Hajdú urat akinek az volt az első szava, hogy romcserével hívjam a szervizt. Mondtam neki, hogy a szerviz irányított hozzá. Igen ő is szokta csinálni küldjem csak fel. Elmondtam neki, hogy az lenne a kérdésem, hogy csütörtökön fel tudom küldeni meg tudnák –e csinálni úgy hogy megvárják. Azt mondta igen küldjem csak fel. Csak a telefon kell semmi más.
Szuper, örültem és már töltöttem is le rstwingo videóját a rom cseréről, hogy le tudjam menteni a szeptemberi romot.
Ma azaz csütörtökön bevitte kollégám a Concorde -hoz a telefonom.
Délelőtt hívott, hogy Hajdú úr szabadságon van. Akkor a szerviz nem tudja megcsinálni? Azt mondták Hajdú úrral lett megbeszélve más nem csinálja meg hagyják ott. Mondták nem tudják otthagyni direkt így lett megbeszélve, hogy megvárnák.
Még jó, hogy nem autóztam fel csak ezért Budapestre.
e-mailjeimre azóta se jött válasz.
Hát ilyen is van.  >:(  ;w

5
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. November 14. - 11:07:47 »
Sziasztok

Így jártam én.
Concorde 5700 romcsere kálvária.
Van egy Concorde 5700 –as szürke telefonom. 2013.04.03. rommal. Végre volt lehetőségem, hogy felküldjem a telefont rom cserére. (munkahelyemről mentek Budapestre)
November 12. –én Írtam e-mailt a Concorde szerviznek Benkovics úrnak. Nem jött válasz ezért telefonáltam a Concorde -nak és a szervizt kértem. Gondoltam romcsere a szervizre tartozik. Benkovics úr közölte, hogy nem a szerviz csinálja. Hívjam újra a Concorde -ot és kérjem Hajdú Zoltánt. Így tettem. Mivel sokáig nem tudtam elérni a Concorde -ot írtam egy e-mailt Hajdú úrnak.
Többszöri kísérlet után sikerült elérni Hajdú urat akinek az volt az első szava, hogy romcserével hívjam a szervizt. Mondtam neki, hogy a szerviz irányított hozzá. Igen ő is szokta csinálni küldjem csak fel. Elmondtam neki, hogy az lenne a kérdésem, hogy csütörtökön fel tudom küldeni meg tudnák –e csinálni úgy hogy megvárják. Azt mondta igen küldjem csak fel. Csak a telefon kell semmi más.
Szuper, örültem és már töltöttem is le rstwingo videóját a rom cseréről, hogy le tudjam menteni a szeptemberi romot.
Ma azaz csütörtökön bevitte kollégám a Concorde -hoz a telefonom.
Délelőtt hívott, hogy Hajdú úr szabadságon van. Akkor a szerviz nem tudja megcsinálni? Azt mondták Hajdú úrral lett megbeszélve más nem csinálja meg hagyják ott. Mondták nem tudják otthagyni direkt így lett megbeszélve, hogy megvárnák.
Még jó, hogy nem autóztam fel csak ezért Budapestre.
e-mailjeimre azóta se jött válasz.
Hát ilyen is van.  >:(   ;w

6
Concorde Smartphone 5700 / Re:Nem gyári romok (főzött) topikja
« Dátum: 2013. November 09. - 12:21:06 »
Űdv.
3 telefont is csináltan a héten már,1iken sem ment rendessen a leirásos cwm (lehet nálam a hib,3 gépen probáltam:win7,2 xp-és)
MTKDoidot használd cwm indításra.Ha elindult,és van root gomb alul,akkor katt rá,és illeszti.
Felűl root biztonsági mentés,stb,katt.Kőzépen recovery és indít,ott a kőzépső,telefonrol indít,és ennyi.
Bent is vagy a telon a cwm-be,ujraindítás után.Utánna a bekapcsolo és hangerő felre indul,bár nem mindegyiken (2 igen,1-en nem)
De igy mindig lesz cwm-ed.
T:Zsolt

Köszönöm a gyors választ.
Sajnos így se megy.

7
Concorde Smartphone 5700 / Re:Nem gyári romok (főzött) topikja
« Dátum: 2013. November 09. - 10:33:47 »
Sziasztok!
Nem tudok CVM -be lépni. Hang fel plussz bekapcs elindul a kis rakéta utána szürkére vált jó sokáig semmi aztán elindul az android. mi lehet a gond?

Előre is köszönöm.
istvan

8
ConCorde tab SLIM / Re:Általános kérdezz-felelek a készülékről
« Dátum: 2013. Szeptember 24. - 21:27:29 »
Mit? Honnan?
Mielött itt is elindulna az ostobaságok terjesztése:




Egy adott blog megszületése után blogírója felel az abban leírtak valóságtartalmáért, hitelességéért.

Ez a Mobilarena blogban leírt kijelentés mondhatni csacskaság.


Soha egyetlen a cégünk által kiadott anyagban nem volt szó két hangszóróról. Soha egyetlen tesztelői fázisban sem volt arról szó, hogy ebben a készülékben akár kettő darab hangszóró lenne.
Már csak azért sem mert FIZIKAILAG nem fér el két darab a készülékházban.
Speciális ház, speciális „pöckeivel” és a speciális méretű 4 ohm / 1 watt    EGY DARAB hangszórójával.
A hátlap uniház elem, ez katalógusból választható, az azon található rések elhelyezkedése nem a mi hatáskörünk.
Szállítás tekintetében pedig az van, az diktál, aki a pénzt adja, vagyis mi.
Cégünk az utolsó minta alapján jegyzőkönyvezteti az elvárt gyártási állapotot ( golden sample) amitől ezután nem lehet eltérni a gyártó részéről.
Ezt pedig minden esetben ellenőrzésre kerül a gyártósorról kikerülő tabok esetén a német ASIG cég jóvoltából az előre meghatározott hibalapellenőrző jegyzökönyv alapján!
Ezért is szokott egy-két nap csúszás lenni a szállítások után.
Ha itt eltérés van akkor nem is vesszük át a terméket, mint ahogy ezt meg is tettük egy karácsony elötti Novum szállítmányal.


Valóban kedves Admin nincs szó két hangszóróról csak arról, hogy "Hangszóró      Sztereo".
Gondolom ez nem azt jelenti, hogy egy hangszóró van benne.
http://concorde.hu/index.php?fk=tabok&csz=02-05-5634
http://www.concordetablet.com/concorde_tab_slim.html#specifikacio
Ezek a linkek nem a cég által kiadott anyagok?

9
ConCorde tab SLIM / Re:Általános kérdezz-felelek a készülékről
« Dátum: 2013. Szeptember 24. - 08:08:08 »
Csak tényeket közöltem  ;), de szívesen!

A hangszóró kérdése érdekes, főleg ha igaz és, hogy a mobilarénáról kell megtudni.

Márpedig igaz.
Teljesen egyértelmű, hogy egy hangszóró van benne vagy csak egy van bekötve. Ezt szétszedés nélkül nem tudom. Vízszintesre elforgatva úgy , hogy baloldalt van az előlapi kamera akkor ha jobb oldalon letakarom az ujjammal a felső hangszóró nyílást, erősen elhalkul. Ha az alsót takarom le a hangerő nem változik.

10
ConCorde tab SLIM / Re:Általános kérdezz-felelek a készülékről
« Dátum: 2013. Szeptember 23. - 12:35:37 »
A tabon bekapcsoltad az USB debug módot?

Igen.

11
ConCorde tab SLIM / Re:Általános kérdezz-felelek a készülékről
« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 12:47:08 »
Sziasztok.

Nem sikerül a slim rootolása. A következő hibaüzenetet kapom.
"A megadott nevet (adb) a rendszer nem ismeri fel belső vagy külső parancsként, futtatható programként vagy kötegfájlként."
maiden által javasolt módszert alkalmaztam tamasek által linkelt driverrel. Mit ronthatok el?

12
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 15. - 22:25:07 »
Soha semmi nem nyomódik be senkinél véletlen telefonálás közben???:) nem hiszem
Dehogy nem. Az enyém is csinálja néha. Szerintem nem beállítási gond hanem valami bug.

13
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 10:19:15 »

14
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 23:37:58 »
Tetszik a nagy egyetértésetek.

Én a következőket tudom mondani. Soha semmilyen problémám nem volt a kingston sd vagy micro sd kártyákkal. Jelenleg egy 4Gb -os kártyán egy free NAS fut 7/24 -ben. A másikon egy live ubuntu, egy 8Gb -ost az SG 2 -ből vettem ki két év használat után, mikor eladtam. Azóta pendrájvnak használom. A cc 5700  -ban egy 32Gb -ost használok teljes megelégedéssel. Igaz soha nem dőltem be a féláron márkás cuccokat árulóknak.

15
Concorde Smartphone 5700 / Re: Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 15:52:28 »
köszi megpróbálom újra...
az mien víruskereső ikon nálad? egyszer már kérdeztem, h érdemes e rátenni és ha igen miet? nekem avast volt egy db-ig, az sem volt rossz de letöröltem :D de lehet kéne vmi..
Csak az első kérdésedre tudok válaszolni. Lookout.

16
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 14:12:28 »
De azt elfelejtetted írni, hogy nyomva kell tartani a zárhangig (a kép elkészültéig.

Valóban.

17
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 12:18:21 »
próbàltad?Nàlam nem műxik a screenshot vagy én rontok el vmit vagy nem talàlom a képeket, egyik albumban sincs...

Pedig működnie kell.
Akkor még egyszer.

Hangerő le gomb és a bekapcsoló gomb egyszerre. Arról venni észre, hogy megcsinálta a képet, hogy összeugrik a kép kisebbre.
A képet pedig a Pictures/Screenshots mappába teszi.

[a csatolmányt egy admin törölte]

18
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 17:45:12 »
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hogyan lehet a készülékkel képernyő képet készíteni?  ;d

Hangerő - és bekapcsoló gomb egyszerre.
Az SD-kártya/Pictures/Screenshots mappába teszi.

 :)

19
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 19. - 15:01:58 »
Bocs de úgy látszik megint értetlen vagyok.
Az, hogy Te mire gondolsz az mellékes.
A topik címe "Általános kérdezz-felelek" na még egyszer "Általános kérdezz-felelek". Szerinted ebbe miért nem férnek bele azok a felvetések amiket törölni akarsz?

Ha a telefonról szól, NEM lesz törölve, DE ha a CC-ről mint cég és ott mit csinálnak avagy mit nem az TÖRÖLVE lesz

20
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 19. - 13:18:35 »
Uraim Eddig nem tovább  ;m

Eddig csak szemléltem a dolgokat, de most lett elég >:(

Ez a folyamatos Uszítás, Ócsárolás, mindenkitől okosabb vagyok és jobban tudom a dolgokat, a CC hazudik és így tovább leírásokból elég volt

A továbbiakban nem a topikhoz szorosan tartozó hsz-t törölni fogom szó nélkül, és ami itt megy egy jó ideje az NEM az

Olyan ember háborog itt,csak hogy uszítson, akinek nincs is ilyen készüléke, itt a fórumon bátor, nagyszájú

erről egy idézet jut az eszembe

"A világ tele van olyanokkal, akik igen ravaszul sokkal okosabbnak látszanak, mint amilyenek valójában.
Elkápráztatnak bennünket (...), holott valójában szinte semmiféle hasznos tudomással nem bírnak a valóságos életről."

(Kurt Vonnegut Jr.)

Ennek szellemében bizonyítani is kellene valamit, NEM csak szájhősködni kell, mert azt mindenki tudd

Meglehet fogni egymás kezét és bemenni a CC-hez és nézzük azt a következményeket jó ideig nem felejtenék el dolgot, amit oly bátran leírtatok
Szerintem, mindenki epedve várná

Úgy gondolom rám csak kirohanásod vége tartozik.
Igen egyetértettem vele, mert a "vásárló szándékos félrevezetése" komoly dolog. Még ha a megoldáshoz szóban és írásban is pozitívan áll a cég akkor is.
És vissza a legelejére.
Nem írtam semmi uszítót. Te uszítottál "fogjátok meg egymás kezét..."
Nem ócsároltam senkit és semmit.
És azt se tudom miből következtettél arra, hogy okosabbnak tartom magam másoknál. Nem tudom milyen dolgokat tudok jobban és miből következtettél erre?
Soha nem írtam, hogy a CC hazudik.
A conCorde 5700 -as telefonommal továbbra is meg vagyok elégedve.
Szóval egy kicsit pontosabban és tárgyilagosabban.

21
Concorde Smartphone 5700 / Re: Re: Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 19. - 06:26:26 »
Nem akarok tippelgetni, csak nem logikus, hogy visszatartsák. Talán tőlük kéne megkérdezni. Annál is inkább, mert ha ebből gondolod, hogy kész a rom...

"Ennek a verziónak kiadása a Google szignálás után várható."

"de mivel ez egy bug amiről beszélünk így az OTA szerver élesítésétől  és a Google jóváhagyástól függetlenül, ez letölthető állapotba ( otthon elvégezhető frissítés) is kikerül.
Pontos időpontot megadni nem tudok, már nem tőlünk függ.
Ez ugyanis lehet ez akár ma délután, de lehet, hogy hetek telnek el  még a jóváhagyásig."

...akkor faguriga legyek, ha értem. Lehet, hogy én vagyok nehéz felfogású, de számomra ez egy hozzászólásban, két, ellentétes infó. Ha a jóváhagyástól függetlenül is ki lehet adni, akkor miért kell heteket várni a jóváhagyásig? Szerinted a CC -n kívül erre bárki tudja a választ?

Ugyan ebben a hozzászólásban "Általunk ismert hiba a nem működő OTG funkció, amelynek javítása megtörtént." És utána jönnek a nem egyértelmű infók.

22
Concorde Smartphone 5700 / Re: Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 18. - 23:17:12 »
Kész a rom. De nem elérhető. Milyen nyomós okra gondolsz?

23
Concorde Smartphone 5700 / Re: Re: Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 18. - 21:48:10 »
De veled is maximálisan egyetértek. Ha én beleszaladtam volna abba a szituba, hogy elolvasom a specifikációt, megveszem a telót, majd miután nem működik az OTG, kiderül, hogy ez a CC számára már akkor ismert hiba volt, amikor én az oldalukon olvastam a készülék tulajdonságait, akkor a következményeket jó ideig nem felejtenék el.   

Maximálisan egyetértek veled.
Számomra ráadásul ezek után az lenne a természetes, hogy akiknek "tudottan hibás szofverrel" adták el a készüléket minél előbb biztosítsák a javított szoftvert. A javítás elkészült de számunkra még mindig nem elérhető. Mivel nincs országos szervízhálózatuk ezért elérhetővé kellene tenni pontos leírással, hogy akinek szüksége van rá letölthesse. És igazából az se érdekel, hogy féltik a konkurenciától. Szerintem nem érzik a súlyát annak amit csináltak.

24
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 14. - 11:17:27 »
Kiskutya fórumtárs ezt meg 0-nak tekinti.

A legszomorúbb az és emiatt nyílik a bicska az ember zsebébe, és reagál dühösen, mert fikázni azt szabad.
Meghazudtolni azt szabad, valótlanságokat írni azt szabad, de ha jön egy ember aki elmondja pozitív tapasztalatait azt nem szabad?
Hol itt az esélyegyenlőség?  Így tényleg egyre inkább minden itteni CC fórumszekció csak egy panaszfal és elmegy az embernek a kedve attól is, hogy bármire reagáljon.

További szép vasárnapot, "AZ ÉLET SZÉP!"
Nem nem értek egyet. Aki fikáz és csak fikáz azt ki kell osztani és nem szabad hagyni, hogy eluralkodjon az a stílus.
Vita és vélemény különbség viszont belefér.

25
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 14. - 11:13:25 »
Tisztelem a véleményedet, nem kívánok mást hozzáfűzni, egészen biztos, hogy elfogult vagyok, de a személyes tapasztalataimat tettem közzé. Köszönöm, hogy reagáltál az állásfoglalásaimra. Én is lezárom ezt a témát, csak egy megjegyzést engedj még meg: több neves telefongyártó ügyfélszolgálatával léptem már kapcsolatba, de tapasztalataim nem adtak okot "ömlengésre", nem szeretem az udvarias, de érdemi segítséget egyáltalán nem nyújtó válaszokat, a Samsung ismerős terület szintén, próbáld meg roottal beküldeni javításra a készülékedet.....

Tény, hogy nekem nincsenek telefonos ügyfélszolgálatos tapasztalataim. Lehet, hogy túl naiv vagyok az elvárásaimmal? :)

26
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 14. - 10:48:32 »
Az-az igazság, hogy könnyen mondod azt, hogy "ez a dolguk" mivel még nem találkoztál olyan céggel, akiknél simán visszapattansz. Nem beszélek arról, hogy különböző nonem teloknál a garanciális ügyintését el lehet felejteni, de az általad említett samu előtt is csodálkozva állok. Gondolom nem egy alsó kategóriás készüléked volt, mivel nekem az volt (behalt) és röpke 3. szervizelésre tudták csak megoldani (futárról ne álmodozz). Azt a kijelentésed meg bőven feltételesen kell kezelni, hogy téglásított mobilodat garanciában megjavítják (na ne már). Belenyúlsz a szoftverbe autó garivesztés, főleg ha emiatt téglásítottad, egyes cégek még a rootolást is garivesztéssel honorálják.

Ameddig van cég akiket felhívhatsz, van hivatalos fórum ahol panaszkodhatsz, beküldheted a telót (akár postán is), addig szerintem nincs panaszra ok.

Igaz a telefonnak lehetnek hibái, de úgy gondolom kisarkítod a tulajdonságait.
Igaz a futár szolgáltatás, mint prémium kategóriás készüléknek szólt de szerintem itt nem ez volt a lényeg. Azt, hogy a szavahihetőségemet kétségbe vonod nem érdekel de azért akkor leírom egy kicsit részletesebben. Mikor megtörtént a baj rögtön mentem a boltba, hogy próbálják meg visszahozni. Nem tudták. Kérdeztem akkor most mi lesz. Azt mondták küldjem el nyugodtan. Eddig még szó nélkül mindig megcsinálták az elromolt telókat. Hogy miért? A szervíz nem a samsungé ezért az az érdeke, hogy javítson. Akkor kap pénzt ha javít. Nem tudom így van-e de ettől az infótól felbátorodva küldtem el javításra. Amit a legújabb gyári rommal kaptam vissza. Persze ez se volt rajt sokáig. ment vissza a megszokott régi rom.

"Ameddig van cég akiket felhívhatsz, van hivatalos fórum ahol panaszkodhatsz, beküldheted a telót (akár postán is), addig szerintem nincs panaszra ok." Így van. De ezekért agyon dicsérni se kell, mer ez a normális.

27
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 14. - 10:31:26 »
Kérlek akkor ár/érték arányban mutass egy jobb készüléket. Mert negatívokat felsorolni  ami megatívum-e egyáltalán adott ár/értéket figyelembe véve baromi könnyü
Bocs, én is kifakadok, igaz a 29 évemmel a fiad lehetnék ezek szerint, de 75 ezer magyar királyi forintért vett kétsimes 5.7"-os négymagos android 4.2-es telóról beszélünk!
Mivel viszomnteladó vagyok és amiket te felrósz "negatívumnak" nem a 75 hanem a 110 ezer forintos és attól felfelé található telók mondják magukénak.
Ez pedig éppen a másfélszerese ennek ;l

Én sehol nem írtam, hogy mihez képest ilyen vagy olyan. Én azt írtam, hogy "A vakuja viszont katasztrófálisan gyenge, a kamera gyenge közepes, a kijelző minősége hát nem csúcs minőség. belső tárhely kevés." Ez a véleményem és ezt tartom is. Ha ebbe a kategóriába ennyi fér akkor ennyi fér és kész. Attól még igaz amit írtam.

28
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 14. - 10:21:06 »
Nem akartam részletezni a készülékem visszaküldése előtti helyzetet, de a ConCorde részéről komoly segítséget kaptam a hibaelhárítás kapcsán. Olvastam a vodafonos beállítási gondodról, annak megoldása valóban nem a ConCorde érdeme, de azért a fórum ilyen szintű működéséhez szükséges az ő támogatásuk is. Volt vezetőként úgy gondolom, hogy egy ütőképes szervezeti rendszert építettek ki a cégnél, az ügyeleti rendszerük keretében az Adminok gyakran bekapcsolódnak a fórum tevékenységebe, az információk gyorsan eljutnak a döntési szintre. Tehát én tartom azt a véleményemet, hogy lényegesen többet tesznek, mint ami elvárható tőlük és ez számomra fontos dolog.

Mit gondolsz miért mertem látatlanban megvenni az 5770 -ast. Azért mert nekem is ez a véleményem róluk. De a többszöri felesleges "ömlengésed" többet árt, mint használ. Részemről téma lezárva.
Továbbra is ComCorde párti vagyok. Akár rá is írhatnák a készülékeikre a nevüket. Én sajnálom, hogy nincs rajta. Így hiába mondom mikor kérdezik, hogy milyen telóm van, hogy Concorde, magyar telefon. Forgatják forgatják és csak az van rajt, hogy android. :) (a hibázás jogát továbbra is fenntartom a concordenak)

29
Concorde Smartphone 5700 / Re:Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 13. - 23:03:36 »
Nem kívánok vitába bonyolódni, bár a vita elengedhetetlen a fejlődés útján, de fontos, hogy azt hitelesen tegyük. A türelem nem velünk született tulajdonság, én a hatvanéves generációt képviselem. De nem filozofálgatni akarok, ezért a támogatás alatt nem csak a számomra felesleges OTG javítását értem. Máshol már leírtam, hogy hibás Cc 5700 készüléket kaptam, amelyet szó nélkül és egy héten belül cserélt a ConCorde(elegendő volt postán visszaküldenem). Az e-mail-re soron kívül válaszoltak, a telefonos megkeresésekre is azonnal intézkedtek, és folytathatnám......, számomra az a fontos, hogy magyarul és megértően, az emberek problémáira érzékenyen reagáljanak. Más nagyobb márkák esetében sokkal rosszabb tapasztalataim voltak. Az "adj uram, de rögtön" felfogás szép dolog, de milyen androiddal is fut a mi készülékünk, segítsetek, mert számtalan csúcskategóriás telefonomnál (méregdrágán vásároltam ezeket)nem kaptam meg a fejlettebb android verziót, egyszerűen nem frissítették. Ezt eljátszotta velem a Sony, a HTC, de a Samsung sem volt topon! Az én személyes véleményem, hogy adjunk időt a fejlesztőknek, abban reménykedve, hogy talán optimalizálják a telefon energiaigényét, illetve az OTG gondot is megoldják.

Tetszik, hogy már másodszor írod le, hogy kicserélték a hibás készülékedet. Miért mit vártál? Ez a dolguk nem? Egy hét alatt kicserélték csak el kellett küldened postán. Én romolás közben (a sokadik rom cserénél) téglásítottam a samut. Futárt küldtek érte és a harmadik nap visszahozta a futár megjavítva. (nem ezt várom el a concodtól csak egy példa volt)
Az ügyfélszolgálat valóban udvarias barátságos. Viszont azon egyszerű problémámra, hogy nem megy a 3G negyed óra alatt arra jutottunk, hogy mennie kell küldjem vagy vigyem fel a telefonom. A fórumon öt perc alatt megmondták a megoldást. A vodafne beállításai nem voltak jók. Szerintem ezt kapásból kellett volna tudniuk.
Ezeket csak azért írtam, mert zavar, hogy azért dicsérsz valakit (céget), mert végzi a dolgát.
Egyébként a telefon gyors jól működik. A vakuja viszont katasztrófálisan gyenge, a kamera gyenge közepes, a kijelző minősége hát nem csúcs minőség. belső tárhely kevés. Aki ezekkel a negatívumokkal együtt tud élni, mint én akkor egy jó kompromisszum ez a telefon.
Bocs, hogy egy kicsit kifakadtam. (egyébként korodbeli vagyok)
 

30
Concorde Smartphone 5700 / Re: Általános kérdezz-felelek
« Dátum: 2013. Július 07. - 21:22:25 »
Igen. A Vodagone oldalán van is ez van szerintem. Június 16.-án tudtam fogadni az utolsó mms-t. Onnantól a Vodafone mms fogadó oldalára mentek az mms-ek.
Ma megpróbáltam küldeni, de nem sikerült többszöri próbálkozásra se.
Valahogy lehet reszetelni az mms beállításokat?

Oldalak: [1] 2