Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
ConCorde tab Q10 / Re:Kérdések és válaszok a Q10 tabletről
« Utolsó üzenet: írta Higany Dátum 2017. December 14. - 10:38:18 »
Sziasztok
Úgy látom ennek a tabnak vége van. Írtam a concorde email címeire, de egyik címről se jött válasz. Ha valakit érdelek egy frissítés után wifi hibás tablet az írjon. Még várok pár hetet, aztán kukázom a tabot. Egy biztos Concorde terméket többet tuti nem veszek.

Ha meg van még a tablet, akkor próbáld meg, hogy a DHCP helyett dirkt IP-címet adsz meg a WiFi kapcsolatnál!

Üdv!
2
Sziaszrok concorde 5500 am van es szeretnek hozza rom ott gyait ha valaaki tudna aben segiteni itt a email cimem domschitzbalazs7 @gmail.com
3
Sziasztok van valakinek concorde5500 gyari rom
4
ConCorde tab Q10 / Re:Kérdések és válaszok a Q10 tabletről
« Utolsó üzenet: írta Morf Dátum 2017. Július 16. - 14:54:21 »
Sziasztok
Úgy látom ennek a tabnak vége van. Írtam a concorde email címeire, de egyik címről se jött válasz. Ha valakit érdelek egy frissítés után wifi hibás tablet az írjon. Még várok pár hetet, aztán kukázom a tabot. Egy biztos Concorde terméket többet tuti nem veszek.
5
ConCorde Raptor Z55 / Re:Kérdések és válaszok a Raptor Z55 telefonnal kapcsolatban
« Utolsó üzenet: írta maiden Dátum 2017. Július 11. - 08:54:21 »
Önök úgy reagáltak, hogy eltüntették a hozzászólást! Az enyémet meg válaszra sem méltatták! Nem gondolkodom a továbbiakban, hogy vegyek-e ilyen telefont. Nem hogy ilyet, hanem semmiféle CONCORDE terméket. Ha már egy gyártó hivatalos fórumán sem méltatják a vásárlót, kíváncsi lennék egy garanciális ügyintézésre.

A hosszú évek során amióta itt van fórum magában a fórumban és az impresszumban is leírásra került, hogy nem az Admin hanem a felhasználók válaszolnak egymásnak. Ez a fórum ugyanis a felhasználóké. Korábban én is segítettem eleget de valahogy épp az ilyen hsz-ek miatt fogyott el a kedvem.
Ha célirányosan választ akarsz akkor ne itt hanem a cég info mailcímére írj.
Fórumozási kedvből bármit leszürni igencsak balgaság pláne a garanciális ügyintézésre vonatkozót
6
ConCorde Raptor Z55 / Re:Kérdések és válaszok a Raptor Z55 telefonnal kapcsolatban
« Utolsó üzenet: írta pazs001 Dátum 2017. Július 08. - 21:49:14 »
Kedves Forgalmazó!

Köszönöm a gyors választ, amit a termékkel kapcsolatban kaptam. Gondolkodtam, hogy veszek egy ilyen telefont. Láttam, hogy más is tett fel kérdést a telefonról, „valami olyasmit, hogy a hangszórónál kiesett a rács, és ez befolyásolja-e a vízállóságot, vagy elvigye szervízbe?” Erre Önök úgy reagáltak, hogy eltüntették a hozzászólást! Az enyémet meg válaszra sem méltatták! Nem gondolkodom a továbbiakban, hogy vegyek-e ilyen telefont. Nem hogy ilyet, hanem semmiféle CONCORDE terméket. Ha már egy gyártó hivatalos fórumán sem méltatják a vásárlót, kíváncsi lennék egy garanciális ügyintézésre.

Köszönettel Zsolt
7
ConCorde tab Q10 / Re:Kérdések és válaszok a Q10 tabletről
« Utolsó üzenet: írta Morf Dátum 2017. Július 07. - 18:00:10 »
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Feltettem Higany módosított romját, ami működik is, kivéve a wifit. Az IP cím lekéréséig jut, és ott megakad a csatlakozás. Van esetleg valami ötlet vagy megoldás a wifi probléma megoldására? Vagy valakinek van elfekvőben gyári romja B1403XX gépre? Segítségeteket köszönöm!
8
ConCorde Raptor Z55 / Re:Kérdések és válaszok a Raptor Z55 telefonnal kapcsolatban
« Utolsó üzenet: írta pazs001 Dátum 2017. Június 04. - 19:15:42 »
Kedves gyártó.
Az lenne a kérdésem, hogy a z55 telefonon a reset gombot ki lehet- iktatni, vagy megváltoztatni a funkcionalitását, mert ahogy hozzáérek abban a pillanatban resetel( lekepcsol és kész)
9
ConCorde Raptor Z20 / Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Utolsó üzenet: írta maiden Dátum 2017. április 18. - 11:26:46 »
Kérdezném mikor lesz elérhető pót akkumulátor a Z20 készülékhez? A Z20 eleve nem volt egy nagy csoda, de a strapabírósága kárpótolta a hátrányait... Most behallt az akkuja és sehol nem kapni hozzá mert specifikusan erre a modellre tervezett akkuról van szó. A Concorde dal többször beszéltem, ígérgetnek de előrelépés lassan 1 éve  nem történik. A Z20 közben kifutott modellé avanzsált... De kérdem én hol a szavatosság? A készülék működéséhez szüksége alapvető kiegészítők elérhetőségét és beszerezhetőségét (ilyen az akkumulátor ami ugye idővel elöregszik..)  10 évig biztosítani kellene a forgalmazónak. Kérdezném mi a megoldás, mert se ebayen se aliexpreszen, SEHOL nem lehet találni ezt a 3600mAh - s akkut ami a készülékhez kellene. Nem szeretnék fogyasztóvédelemnél panaszkodni mert se időm se kedvem hozzá pedig bőven lenne jogalapja, én csak egy új akkut szeretnék...vagy kettőt. Ennyi. Kérdezném mi a megoldás? Esetleg ha normális áron beszámítanák a készüléket (akceptálva hogy az ő hibájukból vettem egy használhatatlan készüléket...) vennék másik, újabb szériás strapatelefont (pótakukkal! :) )

A CC honlapjának bejegyzése szerint egy hónapja már biztos árulnak z20 akkut ;)
Érdemes lenne a webáruházukban megpróbálni  ;k
http://www.concorde.hu/?l=hu&a=article&b=01-02-7823
10
ConCorde Raptor Z20 / Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Utolsó üzenet: írta rfamp Dátum 2017. április 14. - 09:17:55 »
Kérdezném mikor lesz elérhető pót akkumulátor a Z20 készülékhez? A Z20 eleve nem volt egy nagy csoda, de a strapabírósága kárpótolta a hátrányait... Most behallt az akkuja és sehol nem kapni hozzá mert specifikusan erre a modellre tervezett akkuról van szó. A Concorde dal többször beszéltem, ígérgetnek de előrelépés lassan 1 éve  nem történik. A Z20 közben kifutott modellé avanzsált... De kérdem én hol a szavatosság? A készülék működéséhez szüksége alapvető kiegészítők elérhetőségét és beszerezhetőségét (ilyen az akkumulátor ami ugye idővel elöregszik..)  10 évig biztosítani kellene a forgalmazónak. Kérdezném mi a megoldás, mert se ebayen se aliexpreszen, SEHOL nem lehet találni ezt a 3600mAh - s akkut ami a készülékhez kellene. Nem szeretnék fogyasztóvédelemnél panaszkodni mert se időm se kedvem hozzá pedig bőven lenne jogalapja, én csak egy új akkut szeretnék...vagy kettőt. Ennyi. Kérdezném mi a megoldás? Esetleg ha normális áron beszámítanák a készüléket (akceptálva hogy az ő hibájukból vettem egy használhatatlan készüléket...) vennék másik, újabb szériás strapatelefont (pótakukkal! :) )
Oldalak: [1] 2 3 ... 10