Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről  (Megtekintve 230313 alkalommal)

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #180 Dátum: 2012. December 08. - 13:12:30 »
  Urak megkaptam a másik tabot de sajnos itt is el áll a képernyő takaró előlap középen. Ha vissza nyomom akkor ott marad egy pár percig.
Ezt talán még kibírom, de sajnos hiányzik az Adobe Flash Player 11.1 a gépről.
Hogy lehetne ezt pótolni?  Szerintetek mi lenne a megoldás.

Én ha jól tudom Android 4.1 már nem támogatja a Flash Playert, tehát ezt nem fogod rá feltenni, így nem is lesz Flash-ed.
Google a mesés...
Csak hogy az előzőn rajta volt és ment az oldal!
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 08. - 13:51:14 írta BeLac »

Nem elérhető rgrg1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #181 Dátum: 2012. December 08. - 14:56:31 »
Sziasztok!
flash player android 4.1-re
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1774336

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #182 Dátum: 2012. December 09. - 16:55:46 »
Urak egy kérdés!
A gyárilag telepített alkalmazásokat le lehet valahogy menteni, hogy egy gyári visszaállítás után újra lehessen használni őket. Mert majd a fele eltűnik. Én nem találom, hogy hol vannak eredetileg.
Például ez a progi: App Backup & Restore  csak az általam felrakott programokat mentette el.
De amik eredetileg ott voltak azokat nem. Vagy rosszul csináltam valamit?

Nem elérhető mike67

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #183 Dátum: 2012. December 09. - 17:05:59 »
A gyári programokhoz való hozzáféréshez rootolni kell a tabot, majd Titanium Backup-pal tudod menteni. Egyébként a gyári app-ok a System/app mappában vannak, onnan is ki lehet másolni. Persze ahhoz is root kell.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 09. - 17:25:27 írta mike67 »

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #184 Dátum: 2012. December 09. - 17:29:22 »
A gyári programokhoz való hozzáféréshez rootolni kell a tabot, majd Titanium Backup-pal tudod menteni.
Esetleg letudná nekem menteni valaki, mert a csere készüléket úgy kaptam hogy ezek már nem voltak rajta.
 Igaz itt is eláll picit a képernyő takaró lap közepe alul és felül, de ha sikerülne vissza rakni a progikat akkor kibékülnék ezzel a kis hibával.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #185 Dátum: 2012. December 09. - 19:23:19 »
A gyári programokhoz való hozzáféréshez rootolni kell a tabot, majd Titanium Backup-pal tudod menteni.
Esetleg letudná nekem menteni valaki, mert a csere készüléket úgy kaptam hogy ezek már nem voltak rajta.
 Igaz itt is eláll picit a képernyő takaró lap közepe alul és felül, de ha sikerülne vissza rakni a progikat akkor kibékülnék ezzel a kis hibával.

Mire gondolsz? Milyen programok?

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #186 Dátum: 2012. December 09. - 19:47:02 »
Mire gondolsz? Milyen programok?
[/quote]

Pontos listát nem tudok mert nem fényképeztem le előtte hogy mik voltak, de szerintem ez most csak a fele.
Amire emlékszem Adobe reader, Adobe Flash Player... De itt egy kép:   most ezek vannak rajta. 
Az ezelőttin úgy rémlik hogy tele volt az oldal.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 09. - 19:51:10 írta BeLac »

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #187 Dátum: 2012. December 10. - 09:38:57 »
Mire gondolsz? Milyen programok?

Pontos listát nem tudok mert nem fényképeztem le előtte hogy mik voltak, de szerintem ez most csak a fele.
Amire emlékszem Adobe reader, Adobe Flash Player... De itt egy kép:   most ezek vannak rajta. 
Az ezelőttin úgy rémlik hogy tele volt az oldal.
[/quote]

Minden letölthető a Google Play-ről. Flash-t még mindig nem támogat a 4.1 JB, ezért az eddig sem lehetett rajta (persze fel lehet rá mókolni).

Nem elérhető mike67

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #188 Dátum: 2012. December 10. - 10:19:16 »
Minden letölthető a Google Play-ről. Flash-t még mindig nem támogat a 4.1 JB, ezért az eddig sem lehetett rajta (persze fel lehet rá mókolni).
[/quote]

A Flash az enyémen fenn van, és nem én tettem fel.

Nem elérhető novum

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #189 Dátum: 2012. December 10. - 10:35:03 »
Kedves Admin!

Kb egy hete használok Novum-ot és az egyik sarkán kezd elválni a kijelző kerete.  Ha visszanyomom, akkor egy darabig ott van, majd egy idő után újra kicsit eláll. Van erre már valami megoldás?

(Ezt leszámítva a gép jól működik)

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #190 Dátum: 2012. December 10. - 10:40:11 »
Minden letölthető a Google Play-ről. Flash-t még mindig nem támogat a 4.1 JB, ezért az eddig sem lehetett rajta (persze fel lehet rá mókolni).

A Flash az enyémen fenn van, és nem én tettem fel.



De az is mókolással lett feltéve, mint ahogy a Chrome böngésző is... ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 10. - 10:42:24 írta Milu »

Nem elérhető marcedli

  • Adminisztrátor
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re: Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #191 Dátum: 2012. December 10. - 11:48:15 »
Kedves Admin!

Kb egy hete használok Novum-ot és az egyik sarkán kezd elválni a kijelző kerete.  Ha visszanyomom, akkor egy darabig ott van, majd egy idő után újra kicsit eláll. Van erre már valami megoldás?

(Ezt leszámítva a gép jól működik)
Igen, szerviz

Nem elérhető rokust

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #192 Dátum: 2012. December 10. - 20:38:02 »
Olvasgatva a fórumot néhány komment még ha megköveznek is érte.... Nekem is Novum-om van, egy 9.7IPS-t cseréltem le a használhatatlan WiFi miatt (kéretik nem megmagyarázni hogy jó az attól hogy rossz....). Nekem szerencsére még nem vált fel az előlap, viszont a hosszanti oldalon nekem is csak a ledek fele világít... Korábban már volt erre egy hozzászólás, de nem jött konkrét magyarázat. Egyszóval itt komoly szériahibákról van szó, mert csak ha az itt a fórumon beírókat (meg saját magamat) számolom akkor is min. 10-15 tab hibás az első szériából. Ha ezer volt a rendelés akkor ez 10-15000 PPM...ha ez nem szériahiba akkor nem tudom mi az. Tudom nem autóipar csak egy óccó kínai tablet (már akinek 65000 óccó), de ez akkor is megérne egy általános tájékoztatást, meg némi kommentet arról mit tesz a cég konkrétan ezen hibák kijavítására a következő szériáknál (potenciális jövőbeni vásárlók ?).
A szervíz meg nincs mindenkinek két buszmegállónyira....tehát ez a megoldás kevéssé tesz boldoggá.

Nem elérhető Somatom

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 369
  • Karma: +21/-6
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #193 Dátum: 2012. December 11. - 00:50:46 »
Ha egyébként jó a készülék, akkor sztem nincs semmi baj a szériahibákkal. Csak az a kérdés, hogy ezekkel a hibákkal használható marad -e a tab? A többi csak matek. Veszek egyet. Ha meghibásodik, visszaviszem / küldöm a szervízbe és rögvest veszek egy másikat. Mindíg használok egyet, amíg a másikat javítják. Ha szériahibás, akkor gariidőn belül úgyis meghibásodik. Az adatszinkronizálás eccerű. Most hirtelen nem jut eszembe, hogy jogszabály szerint hányadik javításonként van csere lehetőség. Hol adnak bruttó 130 -ért tabot, örök garanciával úgy, hogy x időnként vadiúj készüléket kapok? Ha pedig ráunok, akkor az egyik csereesedékes javításnál a pénz vissza opciót választom. ;D
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 11. - 01:46:19 írta Somatom »

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #194 Dátum: 2012. December 11. - 07:36:23 »
Olvasgatva a fórumot néhány komment még ha megköveznek is érte.... Nekem is Novum-om van, egy 9.7IPS-t cseréltem le a használhatatlan WiFi miatt (kéretik nem megmagyarázni hogy jó az attól hogy rossz....). Nekem szerencsére még nem vált fel az előlap, viszont a hosszanti oldalon nekem is csak a ledek fele világít... Korábban már volt erre egy hozzászólás, de nem jött konkrét magyarázat. Egyszóval itt komoly szériahibákról van szó, mert csak ha az itt a fórumon beírókat (meg saját magamat) számolom akkor is min. 10-15 tab hibás az első szériából. Ha ezer volt a rendelés akkor ez 10-15000 PPM...ha ez nem szériahiba akkor nem tudom mi az. Tudom nem autóipar csak egy óccó kínai tablet (már akinek 65000 óccó), de ez akkor is megérne egy általános tájékoztatást, meg némi kommentet arról mit tesz a cég konkrétan ezen hibák kijavítására a következő szériáknál (potenciális jövőbeni vásárlók ?).
A szervíz meg nincs mindenkinek két buszmegállónyira....tehát ez a megoldás kevéssé tesz boldoggá.
Na átolvastam az egész NOVUM-os hozzászólás halmazt... Konkrétan megszámoltam, veled együtt hárman problémáznak (jogosan) a bevilágítási gonddal. (ha a ledek fele nem világítana, akkor konkrétan nem látnál semmit a Tab-on), de legyen neked igazad 10-15, jogos panasz... És ha már PPm-el dobálózunk akkor azért azt is illik ám tudni, hogy széria hibáról ugyebár nem akkor beszélünk ha van 15-20, kb 3-4 hibatípusból összejövő hibás darab... 20 ugyan olyan olyan hibás készülék az már szám, de figyelembe kell venni az ár/érték arányt is. (20millás merci vs. 2millás Dacia)
Ami fontos, hogy beviszed a CC-be és gond nélkül cserélik. Példaként álljon itt egy történet... Vettem egy szép nagy míves LED-es FullHD monitort, samuék gyártották... Olyan bevilágítása van sötétebb, fekete háttérnél, hogy csak na... Samu szerviz azzal utasította el, hogy ez technológiai jelenség, ez van meg meggy... Se csere, se pénz vissza(nem kicsit több volt mint a NOVUM)... Egyébként googliban ha rákeresel erre a problémára szinte mindenhol ezt írják...
Itt a lényeg a hozzáálláson van. Samus kijött(hiszen Ő általuk prémium kategóriásnak mondott moncsiról van szó), el se vitte a monitort, azt mondta ezzel semmit nem tudnak kezdeni...
Oksa CC nem megy ki, de ha beviszed (legalábbis azokat biztosan amik olyanok mint itt a képeken, hogy úgy látszik nem ég a LED-ek fele) biztosan cserélik...

Amúgy meg lényegében az egész hozzászólást nem értem. Senki nem fogott stukkert a fejedhez, hogy vegyél CC NOVUM-ot, viszont kaptál 1 év garit, maoi. szervizt, közvetlen kapcsolatot a gyártóval... Mindezt 65K-ért... Miért nem vettél alma vagy samu terméket? Ott biztosan megvan a tökéletes minőség, nincsen repedező gépház, gyenge WiFi, és még a CC-nél is jobb support-od van, viszont mindezért fizetsz 2x, 3x annyit, már ha van rá gubád. (mondjam, hogy galaxy SII-höz még mindig nincs hivatalos JB????)

Ja és az is jelent ám valamit, hogy 13 oldalnyi hozzászólás született több mint 1 hónap alatt, és ezen hozzászólások inkább technikai jellegűek, mint a hibákat ecsetelők, ha már statisztikázunk...

Fontos, nem "kövezlek" csak a korrektség kedvéért írom le a saját véleményemet, mert az amiket Te írsz igen is fontos dolgok, de az érem egyik oldalát mutatják be... Úgy meg elég nehéz mérlegelni, ha csak az egyik serpenyőbe dobunk érveket...
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 11. - 07:42:58 írta Milu »

Nem elérhető Zolibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #195 Dátum: 2012. December 11. - 10:09:58 »
Sziasztok!

Én vagyok az egyik aáldozat a hibás megvilágítással.
Az enyémet elvitte a futár az ED szervízbe és várok valami visszajelzést tőlük, hogy mi lesz a következő lépés. Remélem kicserélik egy újra, mert az enyém már 2 napos volt amikor bejelentettem a hibát.  ??? (zárójelben jegyezném meg jobb lett volna a Concorde szervizbe vinni, mert a futár egy nap késéssel jött és akkor telefonált hogy itt van a TAB-ért, amikor már mennie kellett a következő címre)
Csatolok egy képet a hibáról

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #196 Dátum: 2012. December 11. - 10:33:10 »
Sziasztok!

Én vagyok az egyik aáldozat a hibás megvilágítással.
Az enyémet elvitte a futár az ED szervízbe és várok valami visszajelzést tőlük, hogy mi lesz a következő lépés. Remélem kicserélik egy újra, mert az enyém már 2 napos volt amikor bejelentettem a hibát.  ??? (zárójelben jegyezném meg jobb lett volna a Concorde szervizbe vinni, mert a futár egy nap késéssel jött és akkor telefonált hogy itt van a TAB-ért, amikor már mennie kellett a következő címre)
Csatolok egy képet a hibáról
Emlékszel még rá, hogy ha megnyomkodtad azt az oldalt, ahol a hiba jelentkezett akkor változott valami?

Nem elérhető Zolibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #197 Dátum: 2012. December 11. - 11:25:09 »
Sajnos nem változott semmi. A keretnél sem láttam olyan problémát hogy elvált volna a kijelzőtől.

Azt azért el kell mondanom, hogy azzal nincs gondom, hogy kifogtam egy hibás TAB-ot, hiszen vélhetően kicserélik és biztosan remek ajándék lesz a fa alatt, de az EDigital által alkalmazott futár nagyon nem üti meg a szintet. Az meg csak hab a torán, hogy nem tudták azonnal cserélni és semmi direkt visszajelzést nem kaptam a csere várható időpontjáról.
Gondolom egyszer majd felhív a futár, hogy azonnal menjek átvenni a TAB-t mert itt vár már egy perce a kapuban vagy visszaviszi.

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #198 Dátum: 2012. December 11. - 11:35:57 »
Sajnos nem változott semmi. A keretnél sem láttam olyan problémát hogy elvált volna a kijelzőtől.

Azt azért el kell mondanom, hogy azzal nincs gondom, hogy kifogtam egy hibás TAB-ot, hiszen vélhetően kicserélik és biztosan remek ajándék lesz a fa alatt, de az EDigital által alkalmazott futár nagyon nem üti meg a szintet. Az meg csak hab a torán, hogy nem tudták azonnal cserélni és semmi direkt visszajelzést nem kaptam a csere várható időpontjáról.
Gondolom egyszer majd felhív a futár, hogy azonnal menjek átvenni a TAB-t mert itt vár már egy perce a kapuban vagy visszaviszi.
Lehet, hogy volt már, de Te a fővárosban laksz, vagy vidéken?

Nem elérhető Zolibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #199 Dátum: 2012. December 11. - 13:42:21 »
Budapesten lakom, de mi lehet, hogy volt már?

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #200 Dátum: 2012. December 11. - 13:47:00 »
Budapesten lakom, de mi lehet, hogy volt már?
Arra értettem, hogy lehet, mondtad már, csak nem figyeltem.
Nos ha budapesti vagy akkor lehet jobban jártál volna ha CC-hez viszed sk, tudom utólag könnyű okoskodni... :-[

Nem elérhető rokust

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #201 Dátum: 2012. December 11. - 22:34:45 »
Most nem linkelem be Milu üzenetét, de néhány további komment.... Itt a fórumon (már csak a felhasználók számából ítélve is) viszonylag kevés Novum tulaj van jelen, valszeg a többség símán visszaviszi a tabot kicseréltetni. Szóval az a szériahibának számító 20 reklamáció nagyon is ott lehet (mivel hivatalos adat nincs csak találgatunk). Ami persze még mindig előfordulhat, de akkor nem árt ha gyártó tájékoztatja a vásárlókat hogy mit tesz hogy ezeket a hibákat kijavítsa. Az autós hasonlat sántít egy kicsit, mivel kb kétszer ennyiért már négymagos galaxyt lehet venni vagy ipad4-et tehát jobb hardvert, nem csak jobb minőségbiztosítást. Ez mondjuk olyan mintha a 2 milliós Dacia mellett 4 millióért lehetne a legújabb Mercit megvenni.
Valóban nem kényszerített senki hogy CC-t vegyek, egyszerűen ez egy jó tab, jó pénzért amire én használom tökéletes lenne és azt a másik 65 ezret meg elkölthetem másra. Az előző tabom is CC volt, és nem is vettem volna Novum-ot.... Csak mindig van valami kis bibi...pl. gyenge WiFi
Na látod az a Novumban teljesen OK.
Csak hogy a negatív samu tapasztalatodhoz hozzátegyek valamit: nekem az LG tv-m romlott el kb. 6-7 hónap után. Internetes regisztráció/bejelentés, szervíz jött (házhoz, előre egyeztetve), tv-t vitték, pár nap múlva kifizették mert nem tudták javítani. Így is lehet.
Csak még egyszer: tudom hogy az ország egyötöde Budapesten él, de pl. én nem tartozok közéjük. A futárról meg lásd pár hozzászólással korábban.

Nem elérhető zseller6

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #202 Dátum: 2012. December 11. - 23:01:59 »
Sziasztok!
Most készülök venni egy tabletet és ebben az árkategóriában ez a legszimpatikusabb. Videókat nem nagyon találtam róla és kipróbálni sem tudom sehol, ezért az lenne a kérdésem, hogy hogy boldogul a komolyabb játékokkal mint pl.: dead trigger, shadow gun ? Akadás mentesen futnak rajta vagy darabos
néha akad ?

Nem elérhető cnspna

  • Adminisztrátor
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 236
  • Karma: +2/-0
  • CNS Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #203 Dátum: 2012. December 12. - 09:41:34 »
Itt a fórumon (már csak a felhasználók számából ítélve is) viszonylag kevés Novum tulaj van jelen, valszeg a többség símán visszaviszi a tabot kicseréltetni. Szóval az a szériahibának számító 20 reklamáció nagyon is ott lehet (mivel hivatalos adat nincs csak találgatunk). Ami persze még mindig előfordulhat, de akkor nem árt ha gyártó tájékoztatja a vásárlókat hogy mit tesz hogy ezeket a hibákat kijavítsa.

Csak bízni tudok benne, hogy nem hivatalos CC képviselő vagy, ilyen megközelítéssel, hogy pl.:"Miért nem vettél alma vagy samu terméket? Ott biztosan megvan a tökéletes minőség, nincsen repedező gépház, gyenge WiFi, és még a CC-nél is jobb support-od van, viszont mindezért fizetsz 2x, 3x annyit, már ha van rá gubád.". Őszintén csodálom, hogy egy moderátor még nem szólt ezért, mivel durván rontod a CC üzleti pozícióit a jövőbeli vásárlók felé.

Ebből egy átlagos felhasználó egyből arra asszociálna, hogy a CC tabjainak természetes velejárója a tökéletlen minőség, repedező gépház és a gyenge WiFi. Ez minden, csak nem jó reklám.
Éppen elég gondot okozhat a CC-nak az, hogy egy ilyen kiváló terméket mint a NOVUM sem sikerül tökéletesen zökkenőmentesen bevezetni a piacra. Én a fejlesztőik helyében már téptem volna a hajamat és durván emelt hangon vontam volna felelősségre a gyártót. Szerintem nem hiányzik nekik, hogy önjelölt fórumozók ilyen szofisztikált érveléstechnikával "védjék" meg őket.

Hogyan látják ezeket a "gyermekbetegségeket" sikerült megnyugtatóan áthidalni? Pillanatnyilag mekkora az esélye, hogy egy találomra kiválasztott NOVUM esetében ilyen hardveres problémával (led háttérvilágítás, ragasztási probléma) szembesüljön az ember?

Mint vezető fejlesztő akkor tőmondatokban válaszolok.
Nem, nem tépem a hajam. Márcsak azért sem mert ez az egész dolog túl van "hypeolva".
Nekem se kell hinni, mint ahogy minden kedves vásárlónak is azt javasoljuk, hogy csak magának higgyen és nézze meg a terméket.

Mivel mindent statisztikázunk, így még a vevő gatyaméretét is számon tartjuk ;)
Az első eladott 1000 darabból, visszajött ( 2012.12. 12. 9.30-ig):
9 darab "ragasztási reklamáció"
3 darab "nem kapcsol be"
3 darab "  diffuzor hiba"
1 darab "BT"
1 darab "wifi"

Én nem érzem, hogy szériahiba lenne vagy bármely gyerekbetegséget ki kellene nőnie.
Soha egyetlen percben sem mondtuk, hogy ezek az ezközök nem romolhatnak el. De ha elromlik akkor azért van a szervizünk, hogy erre azonnal reagáljon a lehetőségeken belül ( cserélje, vagy javítsa)

Ha visszajött volna 50 darab az is még 5%.  Az itt sokat emlegetett nagy A brand gyártok is hasonló vagy ilyen arányú hibastatisztikánál vannak.
Tudom az a pár százalák hibás termék épp annak aki beleesik kellemetlen.  De csak ismételni tudom magam: ha elromlik akkor azért van a szervizünk, hogy erre azonnal reagáljon.
De hogy szériahiba, meg gyermegbetegségről beszélni és ezekkel a szavakkal dobálózni azt egyenesen visszautasítom.

Fenti mondataim nem vitaindító, hanem tényközlés!

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #204 Dátum: 2012. December 12. - 10:03:57 »
Ha egyetlen pici, apró észrevételem lehetne, akkor véleményem szerint ezt a leírt választ kicsit átfogalmazva, mint hivatalos közlemény ki lehetne tenni a Concorde Tab Novum fórumon belül egy új, zárt téma egyetlen hozzászólásának. Így bárki, aki a fórumra vetődik és olvassa a kezdeti probléma leíró hozzászólásokat rögtön adekvát választ kapna.

Ez mindig olyan kérdés amire nem lehet igazán jól válaszolni.
Ha ténylegesen hiba van azt soha egyetlen esetben sem titkoltuk el ( pl tab ONE egy adott sorozatának töltőhibái)
Felvetésekre viszont kár bármit is reagálni mert ez épp a kollégám által megfogalmazott hype alá adja a tüzet.
Ezt a statisztikát sem fogják elhinni borítékolom, mint ahogy a különféle fórumainkon tapasztalható az is, hogy az önzetlen segítő fórumtársak is elöbb-utóbb "concordebérenc"-nel lesznek titulálva.
Hivatalosan itt Admin és cnspna néven nyilatkozunk, a tesztelői csapatból pedig maiden.
A többiek ugyanolyan fórumtársak akiket vagy megismertünk azóta személyesen mert bejöttek, vagy azóta sem tudjuk ki ők.

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #205 Dátum: 2012. December 12. - 10:28:28 »
Olvasgatva a fórumot néhány komment még ha megköveznek is érte.... Nekem is Novum-om van, egy 9.7IPS-t cseréltem le a használhatatlan WiFi miatt (kéretik nem megmagyarázni hogy jó az attól hogy rossz....). Nekem szerencsére még nem vált fel az előlap, viszont a hosszanti oldalon nekem is csak a ledek fele világít... Korábban már volt erre egy hozzászólás, de nem jött konkrét magyarázat. Egyszóval itt komoly szériahibákról van szó, mert csak ha az itt a fórumon beírókat (meg saját magamat) számolom akkor is min. 10-15 tab hibás az első szériából. Ha ezer volt a rendelés akkor ez 10-15000 PPM...ha ez nem szériahiba akkor nem tudom mi az. Tudom nem autóipar csak egy óccó kínai tablet (már akinek 65000 óccó), de ez akkor is megérne egy általános tájékoztatást, meg némi kommentet arról mit tesz a cég konkrétan ezen hibák kijavítására a következő szériáknál (potenciális jövőbeni vásárlók ?).
A szervíz meg nincs mindenkinek két buszmegállónyira....tehát ez a megoldás kevéssé tesz boldoggá.
Na átolvastam az egész NOVUM-os hozzászólás halmazt... Konkrétan megszámoltam, veled együtt hárman problémáznak (jogosan) a bevilágítási gonddal. (ha a ledek fele nem világítana, akkor konkrétan nem látnál semmit a Tab-on), de legyen neked igazad 10-15, jogos panasz... És ha már PPm-el dobálózunk akkor azért azt is illik ám tudni, hogy széria hibáról ugyebár nem akkor beszélünk ha van 15-20, kb 3-4 hibatípusból összejövő hibás darab... 20 ugyan olyan olyan hibás készülék az már szám, de figyelembe kell venni az ár/érték arányt is. (20millás merci vs. 2millás Dacia)
Ami fontos, hogy beviszed a CC-be és gond nélkül cserélik. Példaként álljon itt egy történet... Vettem egy szép nagy míves LED-es FullHD monitort, samuék gyártották... Olyan bevilágítása van sötétebb, fekete háttérnél, hogy csak na... Samu szerviz azzal utasította el, hogy ez technológiai jelenség, ez van meg meggy... Se csere, se pénz vissza(nem kicsit több volt mint a NOVUM)... Egyébként googliban ha rákeresel erre a problémára szinte mindenhol ezt írják...
Itt a lényeg a hozzáálláson van. Samus kijött(hiszen Ő általuk prémium kategóriásnak mondott moncsiról van szó), el se vitte a monitort, azt mondta ezzel semmit nem tudnak kezdeni...
Oksa CC nem megy ki, de ha beviszed (legalábbis azokat biztosan amik olyanok mint itt a képeken, hogy úgy látszik nem ég a LED-ek fele) biztosan cserélik...

Amúgy meg lényegében az egész hozzászólást nem értem. Senki nem fogott stukkert a fejedhez, hogy vegyél CC NOVUM-ot, viszont kaptál 1 év garit, maoi. szervizt, közvetlen kapcsolatot a gyártóval... Mindezt 65K-ért... Miért nem vettél alma vagy samu terméket? Ott biztosan megvan a tökéletes minőség, nincsen repedező gépház, gyenge WiFi, és még a CC-nél is jobb support-od van, viszont mindezért fizetsz 2x, 3x annyit, már ha van rá gubád. (mondjam, hogy galaxy SII-höz még mindig nincs hivatalos JB????)

Ja és az is jelent ám valamit, hogy 13 oldalnyi hozzászólás született több mint 1 hónap alatt, és ezen hozzászólások inkább technikai jellegűek, mint a hibákat ecsetelők, ha már statisztikázunk...

Fontos, nem "kövezlek" csak a korrektség kedvéért írom le a saját véleményemet, mert az amiket Te írsz igen is fontos dolgok, de az érem egyik oldalát mutatják be... Úgy meg elég nehéz mérlegelni, ha csak az egyik serpenyőbe dobunk érveket...

Kedves Milu!

A ConCorde TAB fórumait a kezdetektől nyomon követem, már több ismerősömnek is ajánlottam a CC tabjait. A mostani hozzászólásod kapcsán azonban kénytelen voltam regisztrálni, mert úgy gondolom ilyen megjegyzés mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

Csak bízni tudok benne, hogy nem hivatalos CC képviselő vagy, ilyen megközelítéssel, hogy pl.:"Miért nem vettél alma vagy samu terméket? Ott biztosan megvan a tökéletes minőség, nincsen repedező gépház, gyenge WiFi, és még a CC-nél is jobb support-od van, viszont mindezért fizetsz 2x, 3x annyit, már ha van rá gubád.". Őszintén csodálom, hogy egy moderátor még nem szólt ezért, mivel durván rontod a CC üzleti pozícióit a jövőbeli vásárlók felé.

Ebből egy átlagos felhasználó egyből arra asszociálna, hogy a CC tabjainak természetes velejárója a tökéletlen minőség, repedező gépház és a gyenge WiFi. Ez minden, csak nem jó reklám.

Éppen elég gondot okozhat a CC-nak az, hogy egy ilyen kiváló terméket mint a NOVUM sem sikerül tökéletesen zökkenőmentesen bevezetni a piacra. Én a fejlesztőik helyében már téptem volna a hajamat és durván emelt hangon vontam volna felelősségre a gyártót. Szerintem nem hiányzik nekik, hogy önjelölt fórumozók ilyen szofisztikált érveléstechnikával "védjék" meg őket.

Akkor a NOVUMmal kapcsolatban én is szeretném feltenni a komoly kérdést (nem, nem Milu felé, hanem hivatalos CC Admin felé):

Hogyan látják ezeket a "gyermekbetegségeket" sikerült megnyugtatóan áthidalni? Pillanatnyilag mekkora az esélye, hogy egy találomra kiválasztott NOVUM esetében ilyen hardveres problémával (led háttérvilágítás, ragasztási probléma) szembesüljön az ember?

A válaszon sok minden múlik. Nagyon régóta tervezem egy tab vásárlását és nem veszek almásat mert a rendszere nem szimpatikus. Az Androidos tabok között a NOVUM kiemelkedőnek tűnik, főleg ezzel az árral párosítva. Ha azonban az apró problémák még fennállnak, akkor VÁROK, addig nem költöm a pénzemet. Célom egy NOVUM beszerzése, de lehetőleg (99% eséllyel) zökkenőmentesen.

Csatlakozom ahhoz a véleményhez, amelyik mielőbbi hivatalos állásfoglalást vár a CC részéről az ügyben.

Kedves Stargun!

Lényegében a hozzászólásodból az egyértelműen látszik, hogy az aktuális, a piacon meglévő eszközökről nem túl sok információval rendelkezel. A repedező gépház mint olyan tipikus Samu hiba, míg a gyenge haldokló Wifi almáéknél fordul elő.
MIELŐTT BEREGISZTRÁLNA EGY SAMUS, MEG EGY ALMÁS SZAKÉRTŐ, KIEMELNÉM, HOGY TISZTÁBAN VAGYOK AZZAL, HOGY EZEK A JELENSÉGEK(SZÁNDÉKOSAN NEM HIBÁT ÍRTAM!!!!) ELŐFORDULNAK ÉS NEM ALAPJELLEMZŐIK E KÉT MÁRKÁNAK!!!!!!!!!!! nagyon nagyon sok eladott termékből előfordul ilyen is.
Stargun. Pont a fentiek miatt merészeltem hasonlítani. Kicsit markánsabbá tenni az ár/érték viszonyt. Nagyon sajnálom, hogy Te ezt félre értetted. Azt mondjuk egy kicsit nehezményezem, hogy egy bonyolult szövegkörnyezetből kiemelt mondatommal azt próbálod meg sugallni, hogy CC ellenes lennék. Szeretném ha a kezdő hozzászólástól elolvasnád és értelmeznéd azt amit leírtam. Talán akkor átmegy, hogy mire is gondoltam...

Elismerem az olyanok mint Te félre is érthették azt amit írtam ezért  a megfogalmazásért elnézést kérek a CC csapattól, remélem nem veszettetek potenciális vevőt egyet sem, hiszen pont arra szerettem volna rávilágítani, hogy mint minden termék esetében, náluk is akadnak hibás készülékeke, de Ők legalább tesznek is azért, hogy a hibásak gyorsan ki legyenek cserélve. A felhasználói vélemények alapján ha kell átformáznak egy egész készüléket, ráadásul iszonyat tempóban és amint lehet a legutolsó Android verziót is kiadják. Mindez az árat figyelembe véve szerintem egyedül álló a piacon...

Részemről ezt a témát lezártam. CNSPNA és Admin válaszát mindenki olvashatja. Egyértelmű, hogy nincs szükségük olyan fogadatlan prókátorokra mint én. Sajnos ezt a hibát elkövettem, pedig eddig megpróbáltam szakmai maradni. Ezután még következetesebben csak a szakmai kérdésekhez fogok hozzászólni, nehogy valaki félreértse az egyébként jó szándékom.

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #206 Dátum: 2012. December 12. - 10:35:27 »
Sziasztok!
Most készülök venni egy tabletet és ebben az árkategóriában ez a legszimpatikusabb. Videókat nem nagyon találtam róla és kipróbálni sem tudom sehol, ezért az lenne a kérdésem, hogy hogy boldogul a komolyabb játékokkal mint pl.: dead trigger, shadow gun ? Akadás mentesen futnak rajta vagy darabos
néha akad ?

Olyan játékot még nem láttam a NOVUM-on ami szaggatna. Őszintén bevallom, hogy az általad említett játékokat még nem, de sok-sok 3D-s gamaest próbáztam már, és sehol nem láttam akadozást. Mondjuk ez a Shadow Gun jónak tűnik ezt lehet megnézem este  ;)

Nem elérhető hevizms

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 141
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #207 Dátum: 2012. December 12. - 11:30:18 »
Tisztelt cnspna vagy admin!

A felsorolt "reklamációs" esetek közül a 9db ragasztásos érdekelne.
Mennyire volt vészes és mégis mi az a helyzet amikor ez miatt a jelenség miatt cserélitek?
Az enyémnek is eláll az alsó széle kb 1 mm-t.
Ha visszanyomom,akkor ott marad először,de aztán szép lassan újra elválik.
Ez az 1 mm abszolút nem zavar egyébként,csak érdekelne hogy ez hiba vagy elfogadott tulajdonság?
Bevallom ha nem olvasok erről,nekem fel sem tűnik,csak utána néztem meg az enyémet közelebbről,gondot nem okoz,szóval tulajdonképpen nekem igy is jó,csak annyiból zavar hogy később nem lesz-e még nagyobb az elválás,esetleg amikor már nem lesz garanciális.
Minden Novumnak mozog így egy kicsit az üvege,vagy nem?
Ha nem mindegyik ilyen,akkor ezzel az 1 mm-el foglalkozzak vagy hagyjam így?
Kösz a választ előre is.

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #208 Dátum: 2012. December 12. - 14:02:22 »
A felsorolt "reklamációs" esetek közül a 9db ragasztásos érdekelne.
Mennyire volt vészes és mégis mi az a helyzet amikor ez miatt a jelenség miatt cserélitek?
Az enyémnek is eláll az alsó széle kb 1 mm-t.
Ha visszanyomom,akkor ott marad először,de aztán szép lassan újra elválik.
Ez az 1 mm abszolút nem zavar egyébként,csak érdekelne hogy ez hiba vagy elfogadott tulajdonság?
Bevallom ha nem olvasok erről,nekem fel sem tűnik,csak utána néztem meg az enyémet közelebbről,gondot nem okoz,szóval tulajdonképpen nekem igy is jó,csak annyiból zavar hogy később nem lesz-e még nagyobb az elválás,esetleg amikor már nem lesz garanciális.
Minden Novumnak mozog így egy kicsit az üvege,vagy nem?
Ha nem mindegyik ilyen,akkor ezzel az 1 mm-el foglalkozzak vagy hagyjam így?
Kösz a választ előre is.

Széle vagy közepe, mert tudod nem mindegy!
Szó szerint nem merev egy tab sem leginkább a hosszanti oldalon középen, mint ahogy itt leírtuk:
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=361.msg9386#msg9386

A gyártó általi meghatározás szerint 0,4-0,8 mm közti ez a szivacsréteg ami benne van és ami miatt nem merev a keret.

Ez a viszonyítási alap

Nem elérhető nyirog

  • Adminisztrátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 356
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #209 Dátum: 2012. December 12. - 14:04:12 »
Tisztelt cnspna vagy admin!

A felsorolt "reklamációs" esetek közül a 9db ragasztásos érdekelne.
Mennyire volt vészes és mégis mi az a helyzet amikor ez miatt a jelenség miatt cserélitek?
Az enyémnek is eláll az alsó széle kb 1 mm-t.
Ha visszanyomom,akkor ott marad először,de aztán szép lassan újra elválik.
Ez az 1 mm abszolút nem zavar egyébként,csak érdekelne hogy ez hiba vagy elfogadott tulajdonság?
Bevallom ha nem olvasok erről,nekem fel sem tűnik,csak utána néztem meg az enyémet közelebbről,gondot nem okoz,szóval tulajdonképpen nekem igy is jó,csak annyiból zavar hogy később nem lesz-e még nagyobb az elválás,esetleg amikor már nem lesz garanciális.
Minden Novumnak mozog így egy kicsit az üvege,vagy nem?
Ha nem mindegyik ilyen,akkor ezzel az 1 mm-el foglalkozzak vagy hagyjam így?
Kösz a választ előre is.
múltkor amikor voltam bent CC-nál, azt mondták 0,8 mm az amit szabadon mozoghat az üveg