Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről  (Megtekintve 241807 alkalommal)

Nem elérhető rolywrx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #300 Dátum: 2012. December 21. - 21:55:11 »
Sziasztok!

Erre a fórumon újoncként írok, bár a Concorde support-tal korábban már sokat leveleztem.
IT-vel foglalkozom, így nem laikusként használjuk a Concorde termékeket. Több navi és tablet és megelégedéssel szolgál körülöttem.

November 24-én a legelsők között markoltam fel egy Novum-ot, mert rendkívül jónak ígérkezett.

Korábban voltak problémák, amiket a Concorde által publikált ROM rendbetett. Elvileg ugyanaz a ROM volt eredetileg is a gépen, de WIFI és a HDMI problémákat érdekes módon orvosolta.
WIFI-nél az volt a gond például, hogy készenlétből való visszatéréskor nem látott semmilyen hálózatot, csak ha újra KI-BE kapcsoltam a WIFI-t a gépen.
HDMI-nél nem adott képet 1080p-n, csak 720p-n. És még pár hasonló apróságot.
Ezeket csak azért írtam le, hogyha valaki ilyen problémákkal találkozna, akkor tudja, hogy javíthatóak.

Következzenek a további problémák amik nem oldódtak meg. És már valószínűleg nem is fognak...
Szervizhez eddig személyesen még nem fordultam, mert írták, hogy nincs készleten gép.

1. LCD elválás. A készülék jobb alsó sarkán 1-2 nap után mindig újra 1-2 mm-es rés tátong, azt visszanyomkodva egy ideig újra nincs rés. Pattogva, ropogva válik el újra magától.

2. Ha be van dugva a töltő, akkor megbolondul az érintőképernyő touch része. Erre válaszolt is a support, hogy kicserélik a töltőt, ha beviszem.

3. SanDisk 32 GB Class 10 és Samsung 16 GB Class 10 kártyákkal is ugyanazon probléma. Általában fél óra használat után nem tudja olvasni a kártyát, látja, hogy a helyén van, de nem használható.

4. Bal alsó sarokban nagyon magas szintű bevilágítás.

5. A képernyő bal felső sarkában "néha" vibrálás.

6. A mai nap lett a végpont. Használat közben egy pillanat alatt színhibás lett az LCD. Pár perc után a kép véglegesen eltűnt, azóta is csak háttérvilágítás van. Kép már nincs.

7. Két Novum járt nálam, az elsőt azonnal vissza kellett vinni, mert több pixelhiba is volt rajta. DE az első készüléken egy rendes használható kijelzővédő fólia volt. A második gépen egy olyan fólia volt, amiról a védőréteget lehúzva egy homályos fólia maradt, amivel nem volt használható a tablet. (tehát nem a védőréteg tévesztett meg)

8. A közel 1 hónap alatt 15-20 töltési ciklus biztosan volt már, így elmondta, hogy az akksi már elvileg beállt. De ennek ellenére az akkuszint kijelzés elég hektikus. Erről majd csatolok screenshotot. Van, hogy 60% felett mutat és ha töltőre rakjuk, akkor hirtelen 10-15% lesz belőle. Más esetben pedig előfordul, hogy kiírja, hogy teljesen feltöltött, de amikor lehúzod töltőről, akkor már csak 70-80%-ot mutat. Szóval valami nem okés ezzel sem.

A fenti problémák egy része meg van örökítve, fotózva és videózva. Ha valaki szükségesnek tartja feldobom őket, hogy elérhetőek legyenek.


Admin-t kérdezném, hogy mikor várható a készülékek érkezése? Mert meglátogatnám a szervizt!

Továbbra is tartom, hogy egy remek készülék lesz, ha a gyerekbetegségeket kijavítják. Bízom benne, hogy így lesz, mert az eddigi support-tal én teljesen elégedett voltam.

Amit sajnálok, hogy pont az ünnepek alatt nem tudjuk majd használni a Novum-ot, mert munkaeszköz helyett lassan szórakozásra többet használjuk. :)

Üdv

Roland

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 21. - 22:12:02 írta rolywrx »

Nem elérhető Logicit

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 143
  • Karma: +3/-0
    • Profil megtekintése
    • Tablet, PNA, NAS, notebook és okosságok...
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #301 Dátum: 2012. December 22. - 09:45:26 »
Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek csalódottságomat hátha tesz valamit a Concorde, hogy ne fordulhasson elő ilyesmi.

Helló!

Nekem hasonló tapasztalatom volt 10.1-el kapcsolatban ott a hálózati töltő volt a ludas. Menj vissza az E-be és kérd vissza a töltődet, vagy teszteld le egy másikkal ami kiküszöböli ezt a hibát! Remélem jó tipp volt!

Logic IT
Megkapod a magadét!

Nem elérhető Logicit

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 143
  • Karma: +3/-0
    • Profil megtekintése
    • Tablet, PNA, NAS, notebook és okosságok...
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #302 Dátum: 2012. December 22. - 09:50:52 »

8. A közel 1 hónap alatt 15-20 töltési ciklus biztosan volt már, így elmondta, hogy az akksi már elvileg beállt. De ennek ellenére az akkuszint kijelzés elég hektikus. Erről majd csatolok screenshotot. Van, hogy 60% felett mutat és ha töltőre rakjuk, akkor hirtelen 10-15% lesz belőle. Más esetben pedig előfordul, hogy kiírja, hogy teljesen feltöltött, de amikor lehúzod töltőről, akkor már csak 70-80%-ot mutat. Szóval valami nem okés ezzel sem.
Roland

A PLAY GYIK-ban van az akksi kalibrálására vonatkozó rész azt érdemes elolvasni és megcsinálni!

Logic IT
Megkapod a magadét!

Nem elérhető rolywrx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #303 Dátum: 2012. December 22. - 10:09:21 »
Köszi a válaszokat!

1. Mint írtam is, a Concorde support-tal egyeztettünk is a töltő ügyében. Ők is mondták, hogy cserélik. De ugye már ez is tárgytalan külön. Mert a gép már nem működik.

2. Az akksi kalibrálálást (battery stat) a ROM cserekor megoldottam. De ez tényleg a legkisebb gond lenne a géppel. :)


Roland


Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #304 Dátum: 2012. December 22. - 12:14:55 »
Az ED-ről nekem sincs jó véleményem. A CC segítségre jobban alapozz, az első tabomon nekem is ők segítettek :).

Nem elérhető gamen

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #305 Dátum: 2012. December 23. - 09:39:49 »
Mi a teendő? Szerviz?

2 napja érkezett meg a tab-om minden nagyon jó is volt, amíg le nem merült a készülék, hiába teszem fel töltőre nem reagál (7 órán át volt töltőn de semmi) a töltőt kimértem ad le feszültséget, de egyszerűen nem reagál rá a tablet.

A válaszokat előre is köszi!

nadorf

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #306 Dátum: 2012. December 23. - 14:22:54 »
Mi a teendő? Szerviz?

2 napja érkezett meg a tab-om minden nagyon jó is volt, amíg le nem merült a készülék, hiába teszem fel töltőre nem reagál (7 órán át volt töltőn de semmi) a töltőt kimértem ad le feszültséget, de egyszerűen nem reagál rá a tablet.

A válaszokat előre is köszi!

Resetet próbáltad már?

Nem elérhető gamen

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #307 Dátum: 2012. December 23. - 15:06:37 »
Resetet próbáltad már?

Igen próbáltam

nadorf

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #308 Dátum: 2012. December 23. - 15:10:45 »
Resetet próbáltad már?

Igen próbáltam
Én megpróbálnám újra ROM-olni, ha a pc látja, de erre nem biztatlak! Egyéb ötletem nincs, marad a CC.

Nem elérhető Zolibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #309 Dátum: 2012. December 24. - 11:52:51 »
Szia!
Bocsi ha butaságot mondok, de szerintem ezek a TAB-ok nem töltenek ha ki vannak kapcsolva. Esetleg megpróbáltad bedugott töltővel reszerelni, bekapcsolni? Nálam a csereként kapott NOVUM-t nem tudom kikapcsolni ha rajta van a töltő,  mert magától visszakapcsol, illetve, ha nincs a töltőn és kikapcsolom, akkor  nem lehet visszakapcsolni, csak ha bedugom a töltőt.
Majd az ünnepek között eluhrok a CC szervízbe és ott remélem megszelídítik nekem

Kellemes ünnepeket, ne hagyjuk elrontani a Karácsonyt egy TAB gonoszkodásával  ;D

nadorf

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #310 Dátum: 2012. December 24. - 14:48:48 »
Szia!
Bocsi ha butaságot mondok, de szerintem ezek a TAB-ok nem töltenek ha ki vannak kapcsolva. Esetleg megpróbáltad bedugott töltővel reszerelni, bekapcsolni? Nálam a csereként kapott NOVUM-t nem tudom kikapcsolni ha rajta van a töltő,  mert magától visszakapcsol, illetve, ha nincs a töltőn és kikapcsolom, akkor  nem lehet visszakapcsolni, csak ha bedugom a töltőt.
Majd az ünnepek között eluhrok a CC szervízbe és ott remélem megszelídítik nekem

Kellemes ünnepeket, ne hagyjuk elrontani a Karácsonyt egy TAB gonoszkodásával  ;D

Én nem gondolom azt, hogy ez lenne a normális működése egy tab-nak. Nekem egy 9.7 IPS-em van és az tölt, kikapcsolva, bekapcsolva, illetve ki lehet kapcsolni töltés közben is, és nem indul újra. Szerintem ez így hibás működés, amit leirtatok.

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #311 Dátum: 2012. December 26. - 09:27:26 »
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek !

 Van egy problémám. Készenlét után nem csatlakozik, vagy nem indul a wi-fi.
   Tud valaki erre valami megoldást. Mert jelenleg csak úgy indul, wi-fi  KI / Be.
Üdv:.   

Nem elérhető blackey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #312 Dátum: 2012. December 26. - 10:01:13 »
Ne eddig birta a Novum! Kellet neki egy Karacsonyi hosszabb hasznalat. Az egyik sarkan elvalt az eleje (jon szet). Plusz lemerult es azota nem kapcsol be. Radugom a toltot bejon a concorde tab felirat, majd csikok, kikapcsol es ez ismetlodik. Kerdes, ha az Extreme Digitalnal vettem, akkor oda kell visszavinnem, vagy vihetem rogton a Concorde szervizbe is. Az a baj, hogy futar hozta az extreme digitaltol, tehat nem tudom visszavinni valamelyik boltjukba. Please Help!!

Nem elérhető rolywrx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #313 Dátum: 2012. December 26. - 11:27:22 »
BeLac:

Nekem is ez volt az egyik gondom, egy pár kommenttel fentebb írtam is róla:
-Nekem a ROM újratelepítése megoldotta a gondot, pedig gyárilag is ez volt fennt rajta.

Itt van fent a leírás és a ROM is:
http://www.concordetablet.com/concorde_tab_novum.html#letoltesek

Roland

UPDATE:
-Most láttam a másik fórumon, hogy már megtaláltad hamarabb. :)

Nem elérhető Zolibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #314 Dátum: 2012. December 26. - 14:36:02 »
Szerintem keruld el az ED szevizt ha nem akarsz több mint egy hónapot várni a javításra/cserére minden visszajelzés nélkül.

Nem elérhető horto

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #315 Dátum: 2012. December 26. - 15:46:09 »
Sziasztok!

Vasárnap reggel kibontva a zsír új Novum tabletet, jelzi, hogy csatlakoztassam töltőre. Megtörtént. ~Fél óra alatt 15%-on van, de nem tölt. Kipróbálva másik konnektort, ott sem tölt. Micro USB kimenetekre kötve egy notebookot, onnan sem tölt. Család ideg, gyorsan el a közeli bevásárló központba, Speedshopban hálózati töltő nincs, de sikerül szivargyújtó töltőt venni (5 eFt). Mediamarktban veszek hozzá 230V-szivargyújtó aljzatot. Már az autóban kiderül, hogy az új zsinórral sem tölt. Otthon a szivargyújtó átalakítóról sem tölt a tablet.
Érdekes tapasztalat, hogy teljesen kikapcsolt állapotban a tablet az eredeti töltőt rádugva nem reagál. Az új szivargyújtó töltőt rádugva viszont érzékeli, bekapcsol, de nem tölt, és kikapcsol, mert közben már teljesen lemerült az aksi.

Kérdéseim:

1. Mi lehet a baj?
2. Kellene-e töltenie a 2 micro USB aljzatról?
3. Az eredeti töltő 9V/2A, a szivargyújtós 9V/1.5A. Kellene-e töltenie a kisebb áramerősség ellenére?
4. Két ünnep között nyitva van-e Bp-i szerviz?

Köszönöm előre is a válaszokat!

horto

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #316 Dátum: 2012. December 26. - 22:23:24 »
Nekem is ez volt az egyik gondom, egy pár kommenttel fentebb írtam is róla:
-Nekem a ROM újratelepítése megoldotta a gondot, pedig gyárilag is ez volt fennt rajta.

Köszi, de sajnos ez nem segített rajta. Marad a Ki/Be kapcsolás.


Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #317 Dátum: 2012. December 27. - 10:01:08 »
Sziasztok!

Vasárnap reggel kibontva a zsír új Novum tabletet, jelzi, hogy csatlakoztassam töltőre. Megtörtént. ~Fél óra alatt 15%-on van, de nem tölt. Kipróbálva másik konnektort, ott sem tölt. Micro USB kimenetekre kötve egy notebookot, onnan sem tölt. Család ideg, gyorsan el a közeli bevásárló központba, Speedshopban hálózati töltő nincs, de sikerül szivargyújtó töltőt venni (5 eFt). Mediamarktban veszek hozzá 230V-szivargyújtó aljzatot. Már az autóban kiderül, hogy az új zsinórral sem tölt. Otthon a szivargyújtó átalakítóról sem tölt a tablet.
Érdekes tapasztalat, hogy teljesen kikapcsolt állapotban a tablet az eredeti töltőt rádugva nem reagál. Az új szivargyújtó töltőt rádugva viszont érzékeli, bekapcsol, de nem tölt, és kikapcsol, mert közben már teljesen lemerült az aksi.

Kérdéseim:

1. Mi lehet a baj?
2. Kellene-e töltenie a 2 micro USB aljzatról?
3. Az eredeti töltő 9V/2A, a szivargyújtós 9V/1.5A. Kellene-e töltenie a kisebb áramerősség ellenére?
4. Két ünnep között nyitva van-e Bp-i szerviz?

Köszönöm előre is a válaszokat!

horto

1, Rossz a töltő
2, Nem
3, Igen
4, Nem

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #318 Dátum: 2012. December 27. - 13:31:14 »
Sziasztok!

Sajnos a karácsonyi ajándékbontás nem volt felhőtlen. Az ajándék Nóvum sarka és alsó közepe hézagos. Pár nap alatt tele is ment szöszmösszel az ágyban való játszások után. Mivel műszerész (is) vagyok, ezzel a kis hibával nem vinném vissza, hanem megcsinálnám (megragasztanám) magam. Ehhez minden eszközzel rendelkezem, csak nem ismerem a szétszedés pontos módját. Tudom, adott esetben ez garanciavesztést is okozhat, de mégis megcsinálom a gyereknek, mert szinte ki sem tudom venni a kezéből és a csere a szállítások miatt esetleg csak hónapokra várható. A szakszerű sérülésmentes szétszedéshez azonban ismernem kellene a pontos módszert.

Ugyan egy helyen ezt Írja az Admin:

A novum szétszedése nem "előről" hanem "hátulról" történik ;)
Az ezüst keret és az üveg között nyitja szét a szervizben található feszítő. A behúzó könyítés a bekapcsoló feletti 10-10 mm sáv.


De ez még kevés. Az ezüstkeret nem az üveggel érintkezik. Van még egy műanyag a kettő között. A miénknél e műanyag és az üveg között van rés. Kellene pontosabb ismeret hozzá, hogy biztosan ne tegyem tönkre. Ehhez kérek segítséget, esetleg youtubos filmet, ismertetőt. Ha hivatalos választ nem kapok itt, aki már túl van a szétszedésen az kérem írja meg emailban nekem az ismereteket.

Nem elérhető hevizms

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 141
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #319 Dátum: 2012. December 27. - 15:19:18 »
Biztosan nincs rá lehetőség hogy bevidd a szervizbe?
A te géped,de mi van ha mégsem sikerül sérülésmentesen szétszedned?
Egy későbbi garanciális javitásnál ez visszaüthet.

Ha én arany okleveles autószerelő lennék,a garanciális időben tuti nem szerelném meg az autómat hanem vinném a szervizbe. :)

Előtte szerintem telefonon hivd fel a szervizt,mit mondanak rá.Ha tényleg elég neki egy új ragasztás,akkor nem kell hónapokat várni még ha postán küldöd el nekik akkor sem.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #320 Dátum: 2012. December 27. - 16:10:01 »
Szia!

Van rá lehetőségem, hogy szervizbe vigyem, de itt és a prohardveren annyi rosszat olvastam már róluk, hogy inkább magam csinálnám meg. Például azt is lehet itt olvasni, hogy ilyen-olyan mértékű rés még nem számít garanciális oknak. Azt is, hogy nagyon sokat kellett rá várni, aztán karcosat, vagy éppen más hibával kapott vissza cserekészüléket. Én nem vagyok veszekedős-asztalborogatós típus. Ha már egyszer megszívtam, próbálok magam megoldást találni.

Azt várnám például az itteni fórumtól, hogy egy szaki leírná mit és hogyan érdemes csinálni. Vagy leírná, hogy ne csináljam, mert ők sem csinálják, hanem visszaküldik Kínába (ezt is mintha itt olvastam volna). Gondolok itt arra például, hogy azért jön szét, mert hibás a fröccsöntése a műanyag horgocskáknak, ezért nem akad be megfelelően.

Egyébként még soha nem volt olyan amit elrontottam volna. Ezt sem fogom. Ha nem találok rá információt, nem nyúlok hozzá. Csak aztán nehogy azt mondja a szerviz, hogy tele van a plédtől származó bolyhocskákkal és így már nem javítható. Hogy mi tettük tönkre. Mert egy ilyen idegességtől szeretném megkímélni magam és akkor inkább használja a gyerek amíg darabokra nem esik. Aztán kuka. Veszek másikat máshol.

Nem elérhető rolywrx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #321 Dátum: 2012. December 27. - 16:20:11 »
Én is, mert 1 hónap használat után, most egy hónapig várhatok az új szállítmány érkezésére, a dobozban egy halott tablettel...

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #322 Dátum: 2012. December 27. - 16:43:27 »
Emiatt akarnám én megjavítani a miénket, csak segítség kellene a biztonságos szétszedéséhez.

Nem elérhető hevizms

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 141
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #323 Dátum: 2012. December 27. - 18:56:53 »
Szia!

Van rá lehetőségem, hogy szervizbe vigyem, de itt és a prohardveren annyi rosszat olvastam már róluk, hogy inkább magam csinálnám meg. Például azt is lehet itt olvasni, hogy ilyen-olyan mértékű rés még nem számít garanciális oknak. Azt is, hogy nagyon sokat kellett rá várni, aztán karcosat, vagy éppen más hibával kapott vissza cserekészüléket. Én nem vagyok veszekedős-asztalborogatós típus. Ha már egyszer megszívtam, próbálok magam megoldást találni.

Azt várnám például az itteni fórumtól, hogy egy szaki leírná mit és hogyan érdemes csinálni. Vagy leírná, hogy ne csináljam, mert ők sem csinálják, hanem visszaküldik Kínába (ezt is mintha itt olvastam volna). Gondolok itt arra például, hogy azért jön szét, mert hibás a fröccsöntése a műanyag horgocskáknak, ezért nem akad be megfelelően.

Egyébként még soha nem volt olyan amit elrontottam volna. Ezt sem fogom. Ha nem találok rá információt, nem nyúlok hozzá. Csak aztán nehogy azt mondja a szerviz, hogy tele van a plédtől származó bolyhocskákkal és így már nem javítható. Hogy mi tettük tönkre. Mert egy ilyen idegességtől szeretném megkímélni magam és akkor inkább használja a gyerek amíg darabokra nem esik. Aztán kuka. Veszek másikat máshol.

Ezen azért csodálkozom.Én nem olvastam róluk rosszat sem itt sem a prohardveren.Sőt!Nekem csak kizárólag pozitiv tapasztalatom van velük.
Ne keverjük ide az eladóhelyre visszaküldött példányok eseteit(edigital).
Ha személyesen viszed be a szervizbe a Daróczi útra én biztos vagyok benne hogy segitőkész emberekkel fogsz találkozni.
Természetesen a te géped,a te döntésed.
Nem kételkedem benne hogy megtudod oldani.
Magam is ilen vagyok,hogy amit lehet és tudok azt inkább megoldom.
Viszont a garanciális cuccokkal nem igy teszek.
Azért van garancia hogy orvosolják ingyen és bérmentve.Na és meg is teszik ha beviszed,vagy elküldöd.
Ne a fórumok bejegyzéseinek higgy,higgy a saját tapasztalatodnak.
Ahogy Pyrooo irná:GO SZERVIZ! :)

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #324 Dátum: 2012. December 27. - 19:50:39 »
Szia!

Van rá lehetőségem, hogy szervizbe vigyem, de itt és a prohardveren annyi rosszat olvastam már róluk, hogy inkább magam csinálnám meg. Például azt is lehet itt olvasni, hogy ilyen-olyan mértékű rés még nem számít garanciális oknak. Azt is, hogy nagyon sokat kellett rá várni, aztán karcosat, vagy éppen más hibával kapott vissza cserekészüléket. Én nem vagyok veszekedős-asztalborogatós típus. Ha már egyszer megszívtam, próbálok magam megoldást találni.

Azt várnám például az itteni fórumtól, hogy egy szaki leírná mit és hogyan érdemes csinálni. Vagy leírná, hogy ne csináljam, mert ők sem csinálják, hanem visszaküldik Kínába (ezt is mintha itt olvastam volna). Gondolok itt arra például, hogy azért jön szét, mert hibás a fröccsöntése a műanyag horgocskáknak, ezért nem akad be megfelelően.

Egyébként még soha nem volt olyan amit elrontottam volna. Ezt sem fogom. Ha nem találok rá információt, nem nyúlok hozzá. Csak aztán nehogy azt mondja a szerviz, hogy tele van a plédtől származó bolyhocskákkal és így már nem javítható. Hogy mi tettük tönkre. Mert egy ilyen idegességtől szeretném megkímélni magam és akkor inkább használja a gyerek amíg darabokra nem esik. Aztán kuka. Veszek másikat máshol.

Ezen azért csodálkozom.Én nem olvastam róluk rosszat sem itt sem a prohardveren.Sőt!Nekem csak kizárólag pozitiv tapasztalatom van velük.
Ne keverjük ide az eladóhelyre visszaküldött példányok eseteit(edigital).
Ha személyesen viszed be a szervizbe a Daróczi útra én biztos vagyok benne hogy segitőkész emberekkel fogsz találkozni.
Természetesen a te géped,a te döntésed.
Nem kételkedem benne hogy megtudod oldani.
Magam is ilen vagyok,hogy amit lehet és tudok azt inkább megoldom.
Viszont a garanciális cuccokkal nem igy teszek.
Azért van garancia hogy orvosolják ingyen és bérmentve.Na és meg is teszik ha beviszed,vagy elküldöd.
Ne a fórumok bejegyzéseinek higgy,higgy a saját tapasztalatodnak.
Ahogy Pyrooo irná:GO SZERVIZ! :)

Jövök megint én :).
A CC szervize magasan jobb a hasonló termékeket forgalmazó gyártókkal szemben. Honnan tudom? Tapasztaltam.
Bemész és megcsinálják max. 1 héten belül, ha nem auto csere melyre maximum (kiv. az ünnepek), 2 hetet kell várnod, de nekem pl. 3 nap volt. Mivel sanszosan január elején jön köv. szállítmány ezért nem hiszem, hogy sokat kellene várni.

A tabletban több a szétszedést bizonyító garancia"csik" van elhelyezve. Amennyiben ezek bármelyike sérült auto garivesztés (nem biztos, hogy megéri).

A szerviz magáról annyit:
- lehet mogorvák
- lehet csúnyán néznek a 600. nem megy a webstick kérdésre
- lehet harapnak a blődségekre

DE!
Minden esetben kivizsgálják adott hibát melyről munkalapot is kapsz. Ha amit a Pron olvasol igaz lenne már csődbe ment volna a vállalat. Hülyeség elhinni amit ott olvas az ember (több konkurencia is jelen van ott + a rosszakarók).
Gondold végig nekik rossz ha neked valami nem jó. Miért? Mert te vagy a fogyasztó, a te pénzedből is kapnak fizetést.

Hidd el nyugodtan mehetsz a szervizbe bármilyen problémáddal, megpróbálják megoldani, ahogyan neked jó. Kinyithatod a szádat és mondhatod, hogy akkor hozod be ha van cserekészülék (ha nem tudják megjavítani).

Remélem segíthettem.

U.I.: A CC bérenc kifejezést kéretik mellőzni. Azért vagyok ilyen biztos a véleményemben mert tapasztaltam.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #325 Dátum: 2012. December 27. - 20:06:22 »
Szia Pyrooo!

Azt írod: "A tabletban több a szétszedést bizonyító garancia"csik" van elhelyezve. Amennyiben ezek bármelyike sérült auto garivesztés (nem biztos, hogy megéri)."

Hinnék én neked, de a bal vállamon tanyázó kisördög azt a kérdést súgja a fülembe, hogy ezt te honnan tudod?
És így folytatja: Mert ha bennfentes vagy akkor tudhatod, de akkor valószínűleg hazabeszélsz. Ha meg csak úgy idehazudtad, akkor miért kellene hinni egy hazudozónak? De hagyjuk a kisördögöm sugdolózásait. Én hiszek neked. Valószínűleg úgysem írnák meg, hogyan tudom én megjavítani, úgyhogy majd ha írják, hogy megjött a szállítmány, elballagok vele a szervizbe.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #326 Dátum: 2012. December 27. - 22:41:21 »
Szia Pyrooo!

Azt írod: "A tabletban több a szétszedést bizonyító garancia"csik" van elhelyezve. Amennyiben ezek bármelyike sérült auto garivesztés (nem biztos, hogy megéri)."

Hinnék én neked, de a bal vállamon tanyázó kisördög azt a kérdést súgja a fülembe, hogy ezt te honnan tudod?
És így folytatja: Mert ha bennfentes vagy akkor tudhatod, de akkor valószínűleg hazabeszélsz. Ha meg csak úgy idehazudtad, akkor miért kellene hinni egy hazudozónak? De hagyjuk a kisördögöm sugdolózásait. Én hiszek neked. Valószínűleg úgysem írnák meg, hogyan tudom én megjavítani, úgyhogy majd ha írják, hogy megjött a szállítmány, elballagok vele a szervizbe.

Onnan tudom, hogy az Admin többször jelezte a különböző készülékeknél ezt (fórum), főleg amikor a szétszedésre került a sor (összeraktam a képet, gondolom mindegyik készüléknél így van). Nem feltételezném, hogy hazudnak, ezért mertem ezt írni neked.
Én sohasem csinálok mást itt, mint az admin vagy fejlesztő hozzászólásait ismétlem (kezdetben IPS majd IPS+, Novum és Play) ezeket ismerem ezért itt ténfergek (a Play-t nem annyira) :).
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 27. - 22:43:02 írta Pyrooo »

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #327 Dátum: 2012. December 28. - 09:53:34 »
"Onnan tudom, hogy az Admin többször jelezte a különböző készülékeknél ezt (fórum)"

Én végigolvastam az egész fórumot, de ez a rész valahogy elkerülhette a figyelmemet. Ráadásul el sem tudom képzelni, hogy egy ennyire nem márkás készüléknek az árát tovább drágítanák ilyen plusz funkciókkal. Én tehát ezt nem hiszem el. Az persze lehet, hogy egy admin ilyeneket sejtet a beírásaiban. Az is lehet, hogy a figyelmes szemlélő műszerész szakember észre tudná venni, hogy ez a készülék már egyszer szét volt szedve, de azt megállapítani, hogy ezt még a gyárban szedték szét, vagy már a végfelhasználó tulajdonos, nahát látod ezt én nem hiszem el.

Egyébként várnám, hogy ebben a kérdésben majd megszólal valaki a cég képviseletében is. Mivel azonban év végi szabadságolások vannak, nincsenek illúzióim ezzel kapcsolatban.

Egyébként a használat kifejezetten árt ennek a kis készüléknek. Már egészen eláll a sarkánál. Vissza lehet nyomni óvatos mozdulattal, vissza is megy a helyére, de hamar szétjön megint. Érdekes, hogy ha lehűl a kis gép, akkor nagyon szétáll. Mivel valószínűsítem, hogy nem csak pusztán a ragasztásnak kellene összetartania az alkatrészeket, hanem szokásos horog-patentoknak is, én fröccsöntési hibára gyanakszom. Azt meg házilag úgysem tudnám megcsinálni. Van ugyan patex-pisztolyom, de egy esetleges későbbi garanciális javításnál az már biztosan felfedezhető lenne. Ilyenkor aztán el tudom képzelni, hogy arra hivatkozva garanciavesztésre ítélnék szegény kis eszközt.

üdv.: s8enkise

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #328 Dátum: 2012. December 28. - 10:21:03 »
Teljes mértékig igazad van. Tesztelőknek előtte ki van adva, és végezetük forgalomba kerülés előtt még néhány felhasználónak is adnak egy-egy tesztdarabot (én is kaptam IPS+ és Novumot).
Nehéz meghúzni a köztes határt az elvárások között. Legyen olcsó, de tudásban is legyen megfelelő.

A legnagyobb hátrány, hogy Kínában van gyártva (mint az összes nagy gyártónak). Sajnos itt a minőségbiztosítás nem olyan pontos. Ezt szűrni csak úgy lehet ahogyan a CC is csinálja (tesztekkel, statisztikával), de sajnos többet nem tudnak csinálni.

Még annyit megjegyeznék, hogy ámítás azt hinni és közölni, hogy a nagy gyártóknál másképp van. Nézzük konkrétan egy Samsung mobilomat. Vétel után 3 hónappal meghülyült. A szerviz bekérte egyszer 2 hétre, a problémát nem tudták megoldani. Újra bevittem megint két hétre és így más majdnem sikerült (de nem tökéletesen). A CC ilyen hibánál legalább cseréli a készüléket.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #329 Dátum: 2012. December 28. - 11:01:17 »
"Lehet, hogy a ConCorde-nak megérhetné egy plusz fizetős szolgáltatást bevezetnie, ahol mondjuk egy Novum esetében plusz 6-8.000 Ft-ért vállalná azt, hogy előzetesen legalább 2 feltöltési ciklussal tesztelt, garantáltan pixelhibamentes, nem elváló kijelzős készüléket kínálna."

Olvasok itt és a prohardveren egy csomó más hibáról is. Pont ezért vagyok most ilyen helyzetben, hogy a saját ragasztáson gondolkodom. Ugyanis a miénknek nincsen sem pixelhibája, sem más hibája, csak az elváló üveglap. Most mennyivel vagyok előrébb, ha kapok helyette egy pixelhibásat? Mert ők nem javítanak, cserélnek. Nem biztos, hogy a csere nekem olyan szimpatikus opció ennyi rossz olvasása után.

Még mindig nem tudom mit tegyek. Help! Adjatok információt!