Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről  (Megtekintve 241791 alkalommal)

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #330 Dátum: 2012. December 28. - 12:32:08 »
"Lehet, hogy a ConCorde-nak megérhetné egy plusz fizetős szolgáltatást bevezetnie, ahol mondjuk egy Novum esetében plusz 6-8.000 Ft-ért vállalná azt, hogy előzetesen legalább 2 feltöltési ciklussal tesztelt, garantáltan pixelhibamentes, nem elváló kijelzős készüléket kínálna."

Olvasok itt és a prohardveren egy csomó más hibáról is. Pont ezért vagyok most ilyen helyzetben, hogy a saját ragasztáson gondolkodom. Ugyanis a miénknek nincsen sem pixelhibája, sem más hibája, csak az elváló üveglap. Most mennyivel vagyok előrébb, ha kapok helyette egy pixelhibásat? Mert ők nem javítanak, cserélnek. Nem biztos, hogy a csere nekem olyan szimpatikus opció ennyi rossz olvasása után.

Még mindig nem tudom mit tegyek. Help! Adjatok információt!

Vidd szervizbe, az Admin írta, hogy elválás esetén cserélik.
Az elválást amúgy az okozza, hogy most egy új szivacsos tartót építettek be, az elődnél (IPS+) tapasztalható porosodás elkerülése végett, csak sajnos a kínai gyár nem jól alkalmazta ezt a megoldást. De még mindig mondom, a pro-nak hinni esztelen butaság. Adott problémát van felhasználó aki 10x leírja különböző neveken.

Amúgy a CC minden készüléket tesztel, pontosan a minőségbiztosítás miatt. Eddig ők visszaérkezett készülékekből alig kaptak (ezt is írták). Az, hogy a nagykereskedők mit csinálnak, nem lehet tudni, ezért is írta a CC, hogy ha biztosra akarunk menni GO központi szerviz.

Jah egy szériaszámot csatolhatnál, így rögzíthetik a hibát.
Hivatalos választ csak ünnepek után várj, ugyanis a fórumon munkaidőben érhető el az Admin (hivatalos CC képviselet).

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #331 Dátum: 2012. December 28. - 14:37:10 »
Köszi, várok türelemmel.

Nem elérhető Logicit

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 143
  • Karma: +3/-0
    • Profil megtekintése
    • Tablet, PNA, NAS, notebook és okosságok...
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #332 Dátum: 2012. December 28. - 22:04:23 »
STARGUN

Teljesen jól látod a problémát. A legutolsó szállítmány hibája sajnos kellemetlen, de a Vásárlók szempontjából nézve ez egy jó megoldás, hogy nem adják ki a terméket.

A fejlesztések miatt a tabok gyermekbetegségei megszűnnek idővel, ez a "leváló" előlap szindrómára értendő. Gondolom a PLAY gyenge wifi vétele sem gyakori, vagy ha igen a következő szállítmányban ezt is korrigálhatják. A PLAY új típus (méretileg), a ház szempontjából. A belső elrendezés is más. A pixelhiba mentességet jó ötletnek tartom, mert bosszantó lehet, és gyakran tehetetlen az ember, mivel a szabályok korlátozzák a csere lehetőségét. De talán a gyárban lehetne ezt vizsgálni, azaz ki sem kerülne ilyen készülék onnan. Talán lenne némi (2-3$) felára, de ezt kompenzálná a Vásárló bizalma a termék iránt. Pld. ASUS notebookoknál volt ilyen. Hasonló bosszantó hiba a töltő hibája. Ez egy filléres alkatrész. Ebből lehetne egy kisebb készlet a viszonteladóknál, akár mint kihelyezett készlet amivel később el lehet számolni a CC felé. Az alkatrész filléres viszont a tabot nem lehet tölteni nélküle azaz a Vásárlónak nagyon kellemetlen. Az OTG és comm kábel hibája nem ilyen súlyos gond.

Az árképzésből adódóan a (26.000)-45.000-65.000 forintos kategória a jól eladható, ezen felül vagy "a pénz nem számít", vagy konkrét típus/márka kiválasztása - ami persze drágább - a jellemző. A jobb teljesítményű CPU/GPU, (dual) és az ezt támogató Android oprendszer slágertermékké teszi ezeket a tableteket. Az átlagos felhasználó igényét (aki itt valószínűleg ritkán fordul elő) hosszú időre kielégítik ezek a tabok. A következő generációt (quadcore-mali6xx) csak akkor lehet majd eladni, ha hasonló árkategóriába zuhannak. De ha ott is lesznek az árak a tömeges igények, és tablet (dual) cserék ezt még nem indokolják. Erre még azért várhatunk...
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 28. - 22:25:48 írta Logicit »
Megkapod a magadét!

Nem elérhető Logicit

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 143
  • Karma: +3/-0
    • Profil megtekintése
    • Tablet, PNA, NAS, notebook és okosságok...
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #333 Dátum: 2012. December 28. - 23:33:16 »
STARGUN

Valóban felmerül, hogy várnak-e a vásárlással, de akkor ki tudja már milyen tabok lesznek 2013 év végén (3D, octocore, stb) és akkor megint lehet csak várni. Én szerintem ha valakinek tényleg szüksége van erre, és ki is tudja használni életszerűen, nemcsak fellángolás, akkor a dualosak is jók lesznek még kb. 2 évig. Ha meg mégis jön valami új alkalmazás, (Gigashooter II. :) ) és arra égető szüksége lesz akkor max eladja a neten és vesz újat, ha meg csak netezget, facebook, skype, alap cuccok mindez a kényelmesen fotelban alapon, akkor nem adja még el.
Megkapod a magadét!

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #334 Dátum: 2012. December 29. - 09:37:37 »
a dualosak is jók lesznek még kb. 2 évig

Szerintem is. És a dácsiás hasonlattal élve én is szívesen szétszedném és rendesen összeraknám a miénket. Sajnos ehhez semmiféle információt nem találok a neten. Tudni kellene a rögzítés pontos fajtáját és akkor semmi perc alatt szétkapnám, majd megtisztogatva, nyugodt, megfontolt módon rendesen összeraknám. Egyébként elég buta ötlet ez a megbonthatatlanság, mert ha történetesen az akksi garanciaidőn kívül elszáll, hát nem fogom kidobni az egész tabletet miatta. Akkor úgyis szétszedem az tuti.

Továbbra is az a kérésem, hogyha valaki tud biztos szolgálni információval a szakszerű szétbontásról, az segítsem nekem legyen olyan jó! Egyébként mi lehet ennek a tabletnek a kínai megfelelője? Annak talán lehetne találni youtubos szétszedésről videót.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #335 Dátum: 2012. December 29. - 09:50:36 »
a dualosak is jók lesznek még kb. 2 évig

Szerintem is. És a dácsiás hasonlattal élve én is szívesen szétszedném és rendesen összeraknám a miénket. Sajnos ehhez semmiféle információt nem találok a neten. Tudni kellene a rögzítés pontos fajtáját és akkor semmi perc alatt szétkapnám, majd megtisztogatva, nyugodt, megfontolt módon rendesen összeraknám. Egyébként elég buta ötlet ez a megbonthatatlanság, mert ha történetesen az akksi garanciaidőn kívül elszáll, hát nem fogom kidobni az egész tabletet miatta. Akkor úgyis szétszedem az tuti.

Továbbra is az a kérésem, hogyha valaki tud biztos szolgálni információval a szakszerű szétbontásról, az segítsem nekem legyen olyan jó! Egyébként mi lehet ennek a tabletnek a kínai megfelelője? Annak talán lehetne találni youtubos szétszedésről videót.

Na erről nem fogsz találni kínai megfelelőt, ugyanis ez a ház CC találmány :), mint ahogyan írta már az Admin ez az első olyan ház amit nem kiválasztottak, hanem ők terveztek.
Továbbra is leírom, butaságnak tartom szétszedni, és mivel volt szerencsém látni milyen károk keletkeznek abból, ha nem az erre szakosodott gép szedi szét (amikor szervizben voltam, pont hoztak be egyet), én nem tenném.
Mivel az egész ház könnyen törik, így a nem megfelelő erőhatásokkal a megfelelő ponton terhelve pufff és el is tört. Mondanom sem kell, ez autó garivesztés (kuka 65e Ft.). Szerencsétlenebb esetben még kárt is teszel a belsejében...

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #336 Dátum: 2012. December 29. - 10:02:23 »
és mivel volt szerencsém látni milyen károk keletkeznek abból, ha nem az erre szakosodott gép szedi szét

Szóval nem is ember, hanem egyenesen egy gép szedi szét? Kedves Pyrooo, túlexponáltad magad. Ez már nálam a hazugság kategóriába eső nagyotmondás. Megkérlek felejts el! Nem kérek többet a jótanácsaidból.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #338 Dátum: 2012. December 29. - 11:24:59 »
Sziasztok !

A szétválást úgy oldottam meg, hogy tokba raktam a tabot. Sajnos ennek is eláll már a jobb alsó sarka.
Egy iPad2 tokot választottam, mert a méretei pont jók. Csak pár lukat kellet csinálnom.
Itt van pár kép.










Üdv:.
           További szép napot.

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #339 Dátum: 2012. December 29. - 11:39:34 »
s8enkise
Majdnem az a Novum amit megtaláltál, de nem teljesen. Egyébként az hogy a Novum saját fejlesztés nem azt jelenti, hogy teljesen egyedi vas van benne. Az alapok hasonlóak. Senki nem fog pár ezer darabért egy újat fejleszteni. A fejlesztés nagyon drága. Sokkal inkább a szoftveres háttér számít. Nézd meg az alap olcsó tabokat. A vas ugyanaz, mégis egészen más a tudásuk. A One-al azonos hardverú tab volt a kezemben, a teljesítménye alig több mint a fele volt a Concordénak. A PC-k piacán pl. a DELL és a HP is ugyanazokból az elemekból építkezik. Ha megnézed a hardver elemeket ugyanaz az alaplap, stb., mégis más gépet építenek.
Inkább az az aggasztó, hogy mire beérkezett a szállítmány már a rég el volt adva. Valaki benézett valamit. Vagy a piacfelmérés volt téves, vagy nem volt tőke. De kár érte. Ha a Concorde ki akar tűnni, akkor ilyen hibát nem követhet el. Én is olyan cégnél dolgozom, aki Kínából importál és saját név alatt ad el dolgokat. Tudom miről beszélek. Nekem nem jutott már Novum, és ennek nem örülök, ahogy sokan mások sem. A rossz szájízű vásárló nem segít az üzleten.  Hozzatok be 2-3000 db-ot. El fog kelni.
Hajrá Concord.

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #340 Dátum: 2012. December 29. - 12:02:02 »
Még egy gondolat. Mivel a ház konstrukciója új, ezért nem annyira szokatlan egy kis hiba. Általában az elsőszériás daraboknál kiderül mi a gyenge pont, amire nem figyel a kinai. Aki ebből vesz, az ezt bevállalja. (Nincs ez másként nagy Japán cégeknél sem. Hány típushiba derül ki.) A következő szállítmány jobb lesz. Ismerni kell a kínai munkastílust és hozzáállást. Náluk ez belefér. A mindendarabos vizsgálat mélységétől viszont függ az ár. Ha jobb minőségbiztosításon átment terméket akarsz, akkor nyúlj a zsebedbe, mert az 2-szer ennyibe kerül.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #341 Dátum: 2012. December 29. - 13:58:26 »
Szia Nándi !

Egyetértek azzal, hogy párezer darabért nem fognak új alu-házat tervezni. Biztosan van kínai megfelelője. Engem az érdekelne, hogy a horog-rendszer hogyan van kialakítva. A hajlékony rész, nyilván nem az aluházból van kiképezve, de még így is vagy 6-8 féle megoldás lehetséges. Ha tudnám, hogy melyik, már rég nem lenne problémám, mert már szétkaptam volna, megragasztottam volna és kész. Így viszont napról-napra jobban szétáll, ahogy játszik vele a gyerek. Most szedjem ki a kezéből és dobozoljam be egy hónapra? Nem fogom. Essen szét, de a karácsonyi ajándékot nem veszem el a gyerektől, az biztos.

Egyébként akik itt védeni próbálják a cc-t, nagyon bután csinálják. Jobb lenne ha meg sem szólalnának, nem még ilyet írnak, hogy törékeny az alu-ház, meg hasonlókat. Most retteghet a kedves vásárló, hogy odakoccintja a gyerek a tablet sarkát valamihez és máris kuka a 65e ft-és cucc. Szóval a cc jobban tenné ha ünnepnapokon is lenne válaszadója itt a fórumon, különben ilyen buta fogadatlan prókátorok kezdenek butábbnál butább védőbeszédekbe. Egyébként sosem gondoltam, hogy a cc rászorulna külső segítségre a fórumozóktól. Szurkolok nekik, mert valóban nehéz a magyar picra kínai terméket behozni. Ugyanakkor ez is csak egy üzlet. Egy a sok közül, amit lehet csinálni. Ha ez pont nem megy nekik, ne csinálják. Ha meg megy, akkor menjen jobban és mégjobban. Ez a feladat. És ez nem a fórumozók dolga és gondja, hanem 100%-ban az övék.

Mégegyszer: Információt kérek! Help!

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #342 Dátum: 2012. December 29. - 14:04:29 »
A szétválást úgy oldottam meg, hogy tokba raktam a tabot.

Ügyes vagy, de miért nem a cc saját 6490 ft-os tokjával csináltad? Abba nem fért volna bele?


Nem elérhető hevizms

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 141
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #343 Dátum: 2012. December 29. - 15:15:00 »
Közben megtaláltam a kínai forrást. Ennyit a saját tervezésről.  :)

http://www.pandawill.com/ployer-momo11-speed-rk3066-tablet-pc-android-41-97-inch-ips-screen-16gb-bluetooth-hdmi-dual-camera-p66286.html

Ezekután még te mondod hogy más beszél butaságot?Még csak köszönő viszonyban sincs ez a ház a Novummal.
Legalább hasonlót találtál volna.

Na meg a stílus.Leoltod azt aki segiteni próbál?Miért érzed támadásnak ha valaki javasolja hogy inkább vidd szervizbe,minthogy esetleg ugorjon a garancia egy félresikerült szétszedés miatt.
Szinte kérdőre vonod a CC-t hogy miért nincs aki hétvégén és ünnepnap is válaszolgatna itt?
Örülj neki hogy legalább a CC-nek van hivatalos fóruma.Mutass csak egy forgalmazót a hazai piacon akinek van ilyen fóruma.Ja és nem olyat amit maguk a felhasználok hoztak létre,hanem maga a cég.


ui.amúgy meg személy szerint most már kiváncsi lennék arra a szétválásra(esetleg egy fotó),mert ha a gyerek továbbra is tudja használni,akkor annyira talán mégsincs gond.
Ja és miért is kellene 1 hónapig várni?
Január 9-én már lesz a szerviz,beviszed(vagy elküldöd),megragasztják és kész.
Ez nem több mint 2 hét még postázással együtt is.




« Utoljára szerkesztve: 2012. December 29. - 15:19:51 írta hevizms »

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #344 Dátum: 2012. December 29. - 16:10:27 »
Szia Stargun!

Rengetegféle van ugyanezzel a belsőrésszel és aluházzal. Nem akarom elhinni, hogy a Novumnak saját tervezésű háza lenne, de persze kíváncsi lennék az igazságra.

Szia hevizms!

Azt írod többek között:

"ui.amúgy meg személy szerint most már kiváncsi lennék arra a szétválásra(esetleg egy fotó),mert ha a gyerek továbbra is tudja használni,akkor annyira talán mégsincs gond."

Nem a te kompetenciád. Kértem infót a biztonságos-szakszerű szétszedéshez, de nem tartok igényt az atyáskodásotokra. Értve vagyok?

Stargun: Írod: "Az ilyen "megmondóemberek" miatt megy fel a vásárlók vérnyomása és ezt az ellenszenvüket vetítik ki a CC-ra is. Nem hinném hogy ez jó lenne bárkinek is..."

Egyetértek! Be kellene ezt fejezni szerintem is!

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #345 Dátum: 2012. December 29. - 16:28:32 »
A szétválást úgy oldottam meg, hogy tokba raktam a tabot.

Ügyes vagy, de miért nem a cc saját 6490 ft-os tokjával csináltad? Abba nem fért volna bele?


Válasz pofon egyszerű.
 Mert itt ahol lakom nincs ConCorde bolt vagy forgalmazó.
 Így nekem ez volt a legegyszerűbb, leggyorsabb megoldás.

Üdv:. 

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #346 Dátum: 2012. December 29. - 16:49:38 »
és mivel volt szerencsém látni milyen károk keletkeznek abból, ha nem az erre szakosodott gép szedi szét

Szóval nem is ember, hanem egyenesen egy gép szedi szét? Kedves Pyrooo, túlexponáltad magad. Ez már nálam a hazugság kategóriába eső nagyotmondás. Megkérlek felejts el! Nem kérek többet a jótanácsaidból.

Ezt a hangnemet kikérem magamnak! Segítsen neked akkor aki akar. Atyáskodás meg a lósz@rt.
Továbbiban tárgytalannak tekintem hozzászólásaid, mivel csúnya személyeskedés lenne a vége. Legutóbbi ilyen esetnén vagy 6 oldal moderálásra került a sok-sok fölösleges személyeskedés miatt. Újra nem kérek belőle...

u.i.: Az admin írta a gépet, nem a kisujjamból szoptam. Keress vissza a fórumon (jah csak lehet nem itt...), persze könnyű így hülyézni a másikat. Szedd szét, törd el, érdekli a ........

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #347 Dátum: 2012. December 29. - 16:52:57 »
Szia BeLac !

Erre látod nem is gondoltam. Egyébként nemtudod beleférne? Bár az a kiálló mini-usb csatlakozó és kábel, nem túl gyerekbarát megoldás. Szóval nagyon jó a megoldásod, gratulálok hozzá! Ha nem titok, mennyibe került?

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #348 Dátum: 2012. December 29. - 16:55:28 »
Szia Pyrooo!

Higgadj le kérlek! Nem állt szándékomban megbántani sem téged, sem pedig mást! Ha mégis sikerült volna, elnézést kérek érte!

Üdv.: s8enkise

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #349 Dátum: 2012. December 29. - 17:08:40 »
Szia BeLac !

Erre látod nem is gondoltam. Egyébként nemtudod beleférne? Bár az a kiálló mini-usb csatlakozó és kábel, nem túl gyerekbarát megoldás. Szóval nagyon jó a megoldásod, gratulálok hozzá! Ha nem titok, mennyibe került?

Szia s8enkise !
 
Nem titok, 9990.-Ft 
 Sajnos nem volt olcsó, de gyorsan kellet valami mert szét jött a sarka és ez már a második Novum.
 Az elsőt még cseréltettem, ott kettő sarok jött szét. De ezt inkább nem mert amúgy nagyon jó a "vas"
 Üdv:.     

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #350 Dátum: 2012. December 29. - 17:37:04 »
Szia Pyrooo!

Higgadj le kérlek! Nem állt szándékomban megbántani sem téged, sem pedig mást! Ha mégis sikerült volna, elnézést kérek érte!

Üdv.: s8enkise

Túltárgyalva

Nem elérhető hevizms

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 141
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #351 Dátum: 2012. December 30. - 05:54:21 »


Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy nem megszólított fórum felhasználók mit gondolnak, amikor két ember közötti beszélgetésbe folynak bele, ráadásul olyan módon, ahogy most te is csinálod. Érthető, hogy s8enkise kissé ingerült, hogy a vadonat új 65.000 Ft-os tabletjének a sarkánál szétválik a készülékház. Miután mások is jeleztek hasonló problémát én nem próbálnám bagatellizálni az ügyet, mert az csak olaj a tűzre.
Az ilyen "megmondóemberek" miatt megy fel a vásárlók vérnyomása és ezt az ellenszenvüket vetítik ki a CC-ra is. Nem hinném hogy ez jó lenne bárkinek is...

u.i.: én is felhúztam a szemöldököm a január 9-i nyitáson, de szerencsére arról van szó, hogy január 2-án már lesz szerviz.
Arról nem is beszélve, hogy a CC Admin saját álláspontja szerint NEM RAGASZTGATNAK, hanem gyártási hiba esetén készüléket cserélnek. De ha jól tudom jelen pillanatban nincs mire, mert nem érkezett meg a szállítmány. Aminek a várható érkezési ideje január vége. Ezek szerint csak összejön a majdnem egy hónap...  ;)

Már ne haragudj de te miről beszélsz?
Milyen "megmondóember"?
Szóval akkor csak kizárólag szidni lehet a CC-t és aki meg másképp látja az megmondóember?Ha nem értek egyet azzal hogy"Közben megtaláltam a kínai forrást. Ennyit a saját tervezésről."és erre egy mégcsak nem is hasonlitó tablet linkjét dobják be,akkor az "megmondóemberes"?Vagy ha kicsit túlzónak érzem azt hogy valaki elvárná hogy ünnepnapokon is válaszolgasson valaki a CC részéről,ez olyan "megmondóemberes"?

Ezt nem gondolod komolyan ugye?

Vagy melyik része volt a hsz-emnek olyan "megmondóemberes"?

Ja és nem úgy estem be 2 ember beszélgetésébe,mivel én voltam az első aki válaszolt s8enkise kérdésére,még ha az sajnos nem is segitett rajta.



Nem bagatelizálom el a problémát egyébiránt.
Az én készülékemnek is eláll kb 1mm-t a széle,amit jeleztem a múltkor itt a fórumon is.
Mivel viszont azóta sem áll el jobban,nekem megfelelt magyarázatnak a szivacsos álláspont.
Erre gondoltam amikor azt irtam hogy talán nem akkora a gond,ha egyszer tudják használni.Nem tudom mennyire áll el,erre próbáltam rámutatni.
Nem azt mondtam hogy nem kell vele foglalkozni!

ui:azt hogy a szerviz mit csinál egy ilyen készülékkel,azt te sem tudhatod.Nem tudhatod nincs-e 1-2 példány ilyen "sűrgős" esetekre.Sőt!Mivel s8enkise szivesen megragasztaná az övét,igy azt pld mindenképp megtudják ott oldani ha kéri.Azt majd ha lesz új szállitmány,akkor cserélik.Szóval sehogy nem kell 1 hónapot várni.Vagy megragasztják ideiglenesen mig jön új szállitmány vagy cserélik "sűrgős" felkiáltással ha van ilyen esetre 1-2 példány!
Szerintem.Persze ez nem szentirás,csak én igy érzem.
De majd kiderül ha válaszol valaki a jövő héten.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 30. - 06:13:01 írta hevizms »

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #352 Dátum: 2012. December 30. - 09:25:32 »
Szia hevizms!

Sajnos ezek felesleges szószaporítások. Vak vezet világtalant kategória. Te is csak találgatsz, meg én is csak találgatok, mások is csak találgatnak. Na, ez az ami nincsen jól egyáltalán. Biztos információ kellene. Az meg nincs. És átolvasva más fórumokat is (a prohardverest is beleértve), olyan érzésem lesz, hogy a 9.-étől történő válaszokkal sem leszünk kint a vízből. Például írhatnák a következők valamelyikét nekem válasznak:

- itt van pár fotó a szétszedésről, szerszámról, ragasztó típusáról, egy közeli a horgokról, stb
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal cseréljük egy újra, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal megragasztjuk neked, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- hozd be bármikor, van cserekészülék, amit azonnal oda tudunk adni.

Miért van olyan érzésem, hogy nem ezek egyikét kapom, hanem olyat, ami nálam félrebeszélés kategóriának számít? Azért van olyan érzésem, mert eddig ezt szűrtem le a fórumokat olvasva. Bár ne lenne igazam!

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #353 Dátum: 2012. December 30. - 10:33:34 »
Szia hevizms!

Sajnos ezek felesleges szószaporítások. Vak vezet világtalant kategória. Te is csak találgatsz, meg én is csak találgatok, mások is csak találgatnak. Na, ez az ami nincsen jól egyáltalán. Biztos információ kellene. Az meg nincs. És átolvasva más fórumokat is (a prohardverest is beleértve), olyan érzésem lesz, hogy a 9.-étől történő válaszokkal sem leszünk kint a vízből. Például írhatnák a következők valamelyikét nekem válasznak:

- itt van pár fotó a szétszedésről, szerszámról, ragasztó típusáról, egy közeli a horgokról, stb
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal cseréljük egy újra, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal megragasztjuk neked, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- hozd be bármikor, van cserekészülék, amit azonnal oda tudunk adni.

Miért van olyan érzésem, hogy nem ezek egyikét kapom, hanem olyat, ami nálam félrebeszélés kategóriának számít? Azért van olyan érzésem, mert eddig ezt szűrtem le a fórumokat olvasva. Bár ne lenne igazam!

Annyiban nincs igazad, hogy ezt az egész teóriát egy érzésre apellálód. Én ismerem a CC-s fiukat, a lelküket kiteszik és tényleg így van.
Azt, hogy szétszedd nem fogják mondani garantálom.
Azt, hogy cserélik biztosan fogják mondani (mivel ilyenkor a hibás darabot a gyártó felé visszaküldik).
Hogy mikor kapsz új tabot? Kérdéses, mivel mostanra a CC csak a hibátlan tabokat fogja átengedni (ez a te és mindenki érdekes is).

Nem elérhető Szundi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 86
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #354 Dátum: 2012. December 30. - 10:46:58 »
Például írhatnák a következők valamelyikét nekem válasznak:

- itt van pár fotó a szétszedésről, szerszámról, ragasztó típusáról, egy közeli a horgokról, stb
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal cseréljük egy újra, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- ismerjük a problémádat, sajnos tömeges, de ne szedd szét, hozd be ekkor és ekkor, azonnal megragasztjuk neked, úgyhogy nem kell kétszer jönnöd miatta a szervizbe.
- hozd be bármikor, van cserekészülék, amit azonnal oda tudunk adni.

Miért van olyan érzésem, hogy nem ezek egyikét kapom, hanem olyat, ami nálam félrebeszélés kategóriának számít? Azért van olyan érzésem, mert eddig ezt szűrtem le a fórumokat olvasva. Bár ne lenne igazam!
Szerintem nem kell hozzá nagy jóstehetség, hogy kitaláljuk: a hivatalos CC szerviz nem fogja azt ajánlani, hogy te magad szedd szét a tabot és javítsd meg - még ha bármilyen egyszerű műveletről is van szó. Az viszont eddig minden hiba esetén elhangzott az Admintól (az IPS Plus fórumban legalábbis), hogy a hibás tabot be kell vinni/küldeni a CC központba és ott majd foglalkoznak vele.
Az egy dolog, hogy ha te szereled meg akkor használható lesz a tabod. De mi van, ha két hét múlva mondjuk más baja lesz? Akkor ott állsz egy gari nélküli használhatatlan tabbal...

A következő szállítmánnyal kapcsolatos infó a 21. oldalon szerepel itt a fórumban:
"Mikorra várható a következő szállítmány kb?"
"A most visszadobott szállítmány mellett várhatóan 2013. 03. hét"


Igaz, hogy ez is csak feltételezés, de én nem tartom valószínűnek a nagy mennyiségű cserekészülék raktárkészletet (erről is volt már szó, hogy a Concorde nem elsődlegesen árusító, csak éppen nála is lehet kapni párat). A karácsony miatt nyilván igyekeztek minél több tabot kiadni és eredetileg ott lett volna a visszadobott szállítmány is. Úgyhogy a jelzett időpontig kicsi az esély az azonnali cserére. Egzakt időpontot a CC sem fog tudni adni, mivel a vámkezelés elég lassan szokott menni és csak előtte 1-2 nappal lehet biztosat mondani. Utána viszont nyilván szólnak és ki fogják cserélni.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #355 Dátum: 2012. December 30. - 11:31:45 »
Szia Pyrooo !

Írod: "Én ismerem a CC-s fiukat, a lelküket kiteszik és tényleg így van."

Én ezt készséggel elhiszem neked.

Írod: "Azt, hogy cserélik biztosan fogják mondani (mivel ilyenkor a hibás darabot a gyártó felé visszaküldik)."

Ezt is elhiszem, hiszen vagy a cserére, vagy a hiba kijavítására jogszabály kötelezi őket. Akkor meg miért ne tennék meg? Nem egy jótékonyság amit csinálnak, hanem egy elvárható cselekedet. Ebben tehát nekem nincsen kétségem. Amiben van, az két dolog. Egyrészt nem tudom mennyit kell rá várni, mert ezen a sorozatos hibán ugye nincs neki nagyon mit vizsgálgatni, de mégsem azt olvasom, hogy ott helyben kapott másikat az ügyfél. Harmadrészt rengeteg olyan esetről olvastam, amikor a cseredarab szintén hibás volt. Ha nem azonnal cserélik, hogy ott helyben levizsgálhassam, akkor ez a csere dolog engem nem igazán nyugtat meg. Azt hiszem jól érthető az álláspontom, érthetően kifejtettem azt. Még valami: Én vidéki vagyok. Egyáltalán nem mindegy, hogy egyszer, vagy kétszer utazom a fővárosba. Ez pénz és idő (kettő nap szabadság), ami hozzáadódik a készülék árához. (A postát, meg ne javasold, mert sem a postában nem bízom, sem pedig abban, hogy a cserekészülék kapásból jó lesz.)

Szia Szundi!

Írod: "Úgyhogy a jelzett időpontig kicsi az esély az azonnali cserére. Egzakt időpontot a CC sem fog tudni adni, mivel a vámkezelés elég lassan szokott menni és csak előtte 1-2 nappal lehet biztosat mondani. Utána viszont nyilván szólnak és ki fogják cserélni."

Szólnak? Majd meglátjuk. Azonnal kicserélik, vagy autózhatok még egyszer 160 kilométert? Szerintem az utóbbi. Pedig ezen a szétnyílás hibán nincs mit vizsgálgatni napokat, de még perceket sem nagyon. Elég ránézni. Szerintem nem három darabot láttak már ebből a hibából. Valószínűleg az egész széria ilyen volt. Vagy kapásból szét volt nyílva, vagy a használat során (lehűlés-felmelegedés-mozgatás) válik szét. Egyébként először az enyémnek csak a hosszú oldal közepe kezdett szétválni. Már a sarka is szétjött és a szétválás kezdődik az egyik rövidebb oldal közepén is. Azt is nagyon valószínűnek hogy a fogyasztóvédelem hibásnak írná le azt is, ha csak a közepe válik szét. Tehát mellébeszéltek. Kár volt, mert valószínűleg szétjön mind egy szálig. Persze lesz aki csak dísznek vette meg és a "fiókban elfér", "nekem is van már ilyenem" alapon nem figyel már rá, de akkor is, ezt szerintem megszívták. Kár volt mellébeszélni, szépíteni, mert csak azt a következtetést vonják le a vevők, hogy ez a cég bizony hajlamos a mellébeszélésre, nem veszek tőlük többet semmit. Ez pedig felmérhetetlen károkat tud okozni egy cég üzleti életében. Ugye ebben egyetértünk?

Üdv.: s8enkise

Nem elérhető Szundi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 86
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #356 Dátum: 2012. December 30. - 12:17:17 »
Ez pedig felmérhetetlen károkat tud okozni egy cég üzleti életében. Ugye ebben egyetértünk?
Hogyne. Nyilván igyekezni is fognak, hogy kiköszörüljék ezt a csorbát. Bár azt sem árt megjegyezni, hogy nem tudjuk, a hasonszőrű konkurens gépeknél milyen a hibaarány. Lehet, hogy azok sem tökéletesek (főleg kezdetben). ;)

A van-nincs kérdéshez még csak annyit, hogy amikor én rendeltem az IPS Plust, a webshopban kiírják, hogy hány darab van belőle. Ha van, akkor lehet kezdeni szervezkedni. De gondolom úgyis egyeztetni fogsz velük előtte, hogy érdemes-e felmenned.

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #357 Dátum: 2012. December 30. - 12:36:16 »
Van néhány kérdésem. Ti hogy tapasztaljátok?

- próbáltam iránytű appot telepíteni, de azt írja, hogy nincs benne ilyen. Tényleg nincs, vagy csak a kipróbált appok nem kompatibilisek vele?

- Gyári állapot kérés után pár dolog hol így, hogy úgy viselkedik. Például nem reagált a hangerő-gombokra. Most elkezdtem figyelni, hogy mik változnak még. Például  hangminőség is változik. Van amikor szép tiszta, van amikor zavaró hangok vannak alatta. Olvasom, hogy tegyük rá fel az operációs rendszer akkor is, ha ugyanaz a verzió van rajta gyárilag. Kérdésem: Valóban segít? Kérdésem? Nem tudom ezzel eltolni úgy, hogy aztán se kép, se hang állapotba kerüljön? Mert ilyet is olvastam már?

- milyen memória-kártyát javasoltok bele venni? 32GB-os gyorsra gondoltam, de nem szeretnék úgy járni, hogy aztán pont azt meg nem fogja kezelni.

- mire lehet formázni a 32GB-os kártyát? Szeretnék rá feltenni 4gb-nál nagyobb fájlt is. NTFS? EXT2?

Szeretnélek megkérni benneteket, hogy lehetőleg csak biztos információt adjatok. A találgatásokkal tele a padlás. :)

Nem elérhető s8enkise

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #358 Dátum: 2012. December 30. - 12:41:09 »

úgyis egyeztetni fogsz velük előtte, hogy érdemes-e felmenned

Természetesen. Oda fogok telefonálni. Gondolom az sem fog megállni egyetlen telefonálásnál. Lesz a 3-4 telefon is.

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy ezek is mind-mind hozzáadódnak a készülék árához így utólag. Szóval az a 65e felmehet akár 80-ra is. Akkor meg már inkább mást vettem volna. Kíváncsi leszek, hogy a cc törekedni fog e tettekben arra, hogy a kedves ügyfél ne költsön rá így utólag még nagyonsokat?)

Nem elérhető szimek

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #359 Dátum: 2012. December 30. - 14:35:17 »
Üdv mindenkinek!
Ma a neten körbeszaglászva egyetlen olyan boltot, vagy eladót sem találtam akitől raktárról megvehetném a NOVUM-ot. (a hivatalos oldalon pedig nem tudtam eldönteni, hogy van e raktáron, vagy nincs, lehet van csak annyira természetes, hogy ezt fel sem tüntetik, nem tudom)
A karácsonyi vásárlás ennyire kifosztotta volna a boltokat?