Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről  (Megtekintve 231629 alkalommal)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #60 Dátum: 2012. November 28. - 11:01:05 »
Nekem az első pixelhibás volt, kicserélték 1 nap után a másodiknál pedig kezd elengedni a ragasztás (vagy már alapban, sem volt jó, nem tudom, mert az üzletben nem vettem ezt észre csak később) ahogy már néhány korábbi hozzászóló is írta.
Kár, mert amúgy szép és jól működik, de harmadikat már nem fogok kérni, nem akarok tovább kísérletezgetni mert máshol is írták már többen ezeket a problémákat.
Az edigital oldalán is sokan írták hogy elenged a ragasztó.Nagyon szerettem volna venni egyet de így nem merek.Igazából tényleg nem tudom mi van.Voltam bent kipróbálni,akkor azon a bemutató készüléken semmi ilyet nem tapasztaltam de most elbizonytalanodtam.

Első hosszászólást névtelenül a legkönnyebb beírni.
Van egy ismerősöm akinek ismerőse olyan helyen dolgozik akik fórumot üzemeltetnek.
Furcsamód egy-egy konkurens terméket bántó eszköz megjelenésnél megszaporodnak a "negatív" kritikák.

Hörcsi!
Mivel te már jártál nálunk, gyere be ismét. Kezedbe adok vagy 10 darabot és írj te ebből tapasztalatot. :) :) 8)

Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #61 Dátum: 2012. November 28. - 11:05:34 »
Nekem az első pixelhibás volt, kicserélték 1 nap után a másodiknál pedig kezd elengedni a ragasztás (vagy már alapban, sem volt jó, nem tudom, mert az üzletben nem vettem ezt észre csak később) ahogy már néhány korábbi hozzászóló is írta.
Kár, mert amúgy szép és jól működik, de harmadikat már nem fogok kérni, nem akarok tovább kísérletezgetni mert máshol is írták már többen ezeket a problémákat.
Az edigital oldalán is sokan írták hogy elenged a ragasztó.Nagyon szerettem volna venni egyet de így nem merek.Igazából tényleg nem tudom mi van.Voltam bent kipróbálni,akkor azon a bemutató készüléken semmi ilyet nem tapasztaltam de most elbizonytalanodtam.

Első hosszászólást névtelenül a legkönnyebb beírni.
Van egy ismerősöm akinek ismerőse olyan helyen dolgozik akik fórumot üzemeltetnek.
Furcsamód egy-egy konkurens terméket bántó eszköz megjelenésnél megszaporodnak a "negatív" kritikák.

Hörcsi!
Mivel te már jártál nálunk, gyere be ismét. Kezedbe adok vagy 10 darabot és írj te ebből tapasztalatot. :) :) 8)
Gondolkodom rajta,a napokban lehet benézek.  :)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #62 Dátum: 2012. November 28. - 11:16:10 »
Nekem az első pixelhibás volt, kicserélték 1 nap után a másodiknál pedig kezd elengedni a ragasztás (vagy már alapban, sem volt jó, nem tudom, mert az üzletben nem vettem ezt észre csak később) ahogy már néhány korábbi hozzászóló is írta.
Kár, mert amúgy szép és jól működik, de harmadikat már nem fogok kérni, nem akarok tovább kísérletezgetni mert máshol is írták már többen ezeket a problémákat.
Az edigital oldalán is sokan írták hogy elenged a ragasztó.Nagyon szerettem volna venni egyet de így nem merek.Igazából tényleg nem tudom mi van.Voltam bent kipróbálni,akkor azon a bemutató készüléken semmi ilyet nem tapasztaltam de most elbizonytalanodtam.

Első hosszászólást névtelenül a legkönnyebb beírni.
Van egy ismerősöm akinek ismerőse olyan helyen dolgozik akik fórumot üzemeltetnek.
Furcsamód egy-egy konkurens terméket bántó eszköz megjelenésnél megszaporodnak a "negatív" kritikák.

Hörcsi!
Mivel te már jártál nálunk, gyere be ismét. Kezedbe adok vagy 10 darabot és írj te ebből tapasztalatot. :) :) 8)
Gondolkodom rajta,a napokban lehet benézek.  :)

Gyere várunk!
(Akár mint a lottóhúzásnál, te emelheted ki a gyűjtőkartonból)

visszatérve az edigitalra:
http://www.edigital.hu/Tablet/ConCorde_Tab_NOVUM_tablet_(Android)-p342159.html

Már akkor azt írták erre az eszközre, hogy gyenge a wifi amikor még meg sem jelent ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Akkor, hogy is van ez.

De tényleg a témát lezárva:
Sajnos hiba nem zárható ki, Egyetlen cég sincs ma aki 100%-os termékeket gyártana.
Azért van a szerviz, ha valós a hiba, hogy erre lépjen és javítson vagy cseréljen.
A felhasználók hajlamosak több helyen is véleményüket elmondani. Ez most akkor kétszeres hiba vagy ugyanaz kétszer irta be, hogy többnek tűnjön ;)
Ezért is kérjük mindig, ha valakinek baja van, az jöjjön és mondja el mutassa.  Erre tudunk reagálni.

Nem elérhető mrwhy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #63 Dátum: 2012. November 28. - 11:20:24 »
Nekem az első pixelhibás volt, kicserélték 1 nap után a másodiknál pedig kezd elengedni a ragasztás (vagy már alapban, sem volt jó, nem tudom, mert az üzletben nem vettem ezt észre csak később) ahogy már néhány korábbi hozzászóló is írta.
Kár, mert amúgy szép és jól működik, de harmadikat már nem fogok kérni, nem akarok tovább kísérletezgetni mert máshol is írták már többen ezeket a problémákat.
Az edigital oldalán is sokan írták hogy elenged a ragasztó.Nagyon szerettem volna venni egyet de így nem merek.Igazából tényleg nem tudom mi van.Voltam bent kipróbálni,akkor azon a bemutató készüléken semmi ilyet nem tapasztaltam de most elbizonytalanodtam.

Első hosszászólást névtelenül a legkönnyebb beírni.
Van egy ismerősöm akinek ismerőse olyan helyen dolgozik akik fórumot üzemeltetnek.
Furcsamód egy-egy konkurens terméket bántó eszköz megjelenésnél megszaporodnak a "negatív" kritikák.

Hörcsi!
Mivel te már jártál nálunk, gyere be ismét. Kezedbe adok vagy 10 darabot és írj te ebből tapasztalatot. :) :) 8)


Nyilván olyan is van amit mondasz, de azért vicces, hogy aki ír valami negatívat az szerinted mindjárt hazudik.
Nem mondtam, hogy szerintem mindegyik rossz és nem is akarok különösebben lebeszélni róla senkit, mert működésileg amenniyre a pár nap alatt tapasztaltam jó, csak javaslom, hogy jól nézze meg még a boltban és akkor talán nem lesz vele gond.
Azt is elhiszem, hogy te nem tapasztaltál ilyet, lehet, hogy csak 1 szállítmány nem jó vagy csak kifogtam, de a győri extreme digitalban tegnap azt mondták reggel 10-kor, hogy már én vagyok a 3. vagy 4. aki visszahozza. Hívd fel őket ha nem hiszed.

Ha már kérted, tessék, itt van egy kép amit még azelőtt csináltam, hogy visszavittem:
http://imageshack.us/f/542/novum.jpg/

Persze ezen még az sem látszik, hogy concorde, de ennyit voltam hajlandó megcsinálni, videóval ezért nem vesződök.

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #64 Dátum: 2012. November 28. - 11:27:59 »
Nyilván olyan is van amit mondasz, de azért vicces, hogy aki ír valami negatívat az szerinted mindjárt hazudik.

Nem, nem

Minden esetben kérjük, hogy fizikai hiba reklamáció esetén juttassák el hozzánk a készüléket.
Erre tudunk reagálni, ezt tudjuk kivizsgálni és reagálni valamilyen módon.

Nem tudom beazonosítani azt sem , hogy
"a győri extreme digitalban tegnap azt mondták reggel 10-kor, hogy már én vagyok a 3. vagy 4. aki visszahozza"
Nem egy visszajelzésünk volt már, hogy egy-egy adott üzlet eladója lebeszéli az embereket termékeinkről.
Sajnos az ilyen hsz-ekből születnek majd a városi pletykák, és mindig emiatt kérjük, hogy SZERVIZ!!!

Minden egyes termékünk bevezetésekor elszaporodnak ezek a beírások.  Ennyire bénák vagyunk és minden termékünk "rossz"???

De ígéretet teszek neked, hogy az edigital központja felé utánkerestetünk, hogy a nevezett győri bolt hány készüléket is kapott.

Nem elérhető mrwhy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #65 Dátum: 2012. November 28. - 12:00:56 »
Nyilván olyan is van amit mondasz, de azért vicces, hogy aki ír valami negatívat az szerinted mindjárt hazudik.

Nem, nem

Minden esetben kérjük, hogy fizikai hiba reklamáció esetén juttassák el hozzánk a készüléket.
Erre tudunk reagálni, ezt tudjuk kivizsgálni és reagálni valamilyen módon.

Nem tudom beazonosítani azt sem , hogy
"a győri extreme digitalban tegnap azt mondták reggel 10-kor, hogy már én vagyok a 3. vagy 4. aki visszahozza"
Nem egy visszajelzésünk volt már, hogy egy-egy adott üzlet eladója lebeszéli az embereket termékeinkről.
Sajnos az ilyen hsz-ekből születnek majd a városi pletykák, és mindig emiatt kérjük, hogy SZERVIZ!!!

Minden egyes termékünk bevezetésekor elszaporodnak ezek a beírások.  Ennyire bénák vagyunk és minden termékünk "rossz"???

De ígéretet teszek neked, hogy az edigital központja felé utánkerestetünk, hogy a nevezett győri bolt hány készüléket is kapott.

Erre nem tudok mit mondani, mert amikor ott voltam nem volt ott senki. Az biztos, hogy a utána cserénél mondta még azt is a garos srác a pénztárosnak, hogy ismét egy mínusz-plusz számla lesz, mire a srác azt mondta, hogy: "ez a széria akkor nem jött anniyra be?". Meg az is valószínűtlen, hogy valaki pont ugyanazokat a hibákat kamuzza be ami nekem is előjött. Abban igazat adok, hogy a neten, fórumokon bármi lehet, bárki bármit mondhat, én is lehetek akár a samsung bérkommentelője, nem mondja meg senki, ez van.
Mindenesetre nekem nem negatív reklám a célom, csak, hogy felhívjam a figyelmet mire figyeljen ha valaki ilyet vesz. Persze akkor sincs tragédia ha később veszi észre, mint az én példám is mutatja cserélik szó nélkül.

Amúgy oké, ezzel akkor legyen ez a téma lezárva ha már írtad egyszer, hibák vannak mindenhol.

Nem elérhető Somatom

  • Törzstag
  • ****
  • Hozzászólások: 369
  • Karma: +21/-6
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #66 Dátum: 2012. November 28. - 12:19:35 »
T. Admin!
Eddig kétszer próbálkoztam (#42). Sztem nem kérdeztem ostobaságokat, de nem vagyok sértődős, írd meg nyugodtan, ha igen ( meg hogy szted miért ). Nekem a vásárlás szempontjából fontosak lennének a válaszok.
Azóta voltál erre, tehát láthattad a kérdéseket. Sztem akinek ilyen szintű rálátása van az általa forgalmazott termékre, annak tudnia kell ezekre a válaszokat.

Igen mindent számon lehet rajtunk kérni.
Mivel hárman figyeljük a honlapot felváltva ügyeleti rendben így változó ki mit tart fontosnak, vagy szimplán figyelmetlenségből elsiklunk felett, DE! még az alapszabályzatban leírtuk, hogy:

"A fórumot a cég dolgozói 5x8 órában munkaidőben, a lehetőségeken belül folyamatosan figyelik. A direkte felénk feltett kérdéseket igyekszünk megválaszolni.
Természetesen egy fórumon bárki válaszolhat kérdésekre lehetőségein és tudásán belül.
Abban az esetben ha felénk intézett kérdésére úgy érzi nem kapott kielégítő választ úgy azt telefonon vagy emailben is felteheti."

http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=189.0

A telefonos supportot viszont mindig kezeljük ;)

Szóval eme kis kitérő után:

-igen

-igen 1080p

-BT 2.0

- bárki, bármely kérdés nélkül betérhet hozzánk, kipróbálhatja eszközeinket, aár saját kiegészítőivel.
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 28. - 12:21:27 írta Somatom »

Nem elérhető x-razzor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #67 Dátum: 2012. November 28. - 14:48:54 »
Tisztelt Admin!

Én voltam az a gyarló ember aki az edigitalon felírtam a hibát, de mivel annyira tetszett olyat kértem ismét. Teszteltem a Wifit szuper, az Akksi is szuper, gyors, a műanyag kere, dugaljak  sem sorjásak, szóval igányes kivitel.
Ár érték arányban megfelel - most a második kijelzőt nem tudtam 7 órán át keresztül tesztelni, mert van más elfoglaltságom is - jelenleg pedig elutaztam és a cuccot otthon hagytam. De mint említettem, a cserélt darabnál is - amit én is az E-digitalban vettem Szfváron - szintén megfigyelhető a ragasztási probléma, igaz még mivel 4órát nyomkodtam nem volt olyan dúrva - de ha hazamegyek és elválik, mint az előző - akkor visszaviszem ismét.
Az e-digital, gyorsan és korrekten intézte az ügyet. Ez nekik is kellemetlen, ahogy nektek is szerintem....

Minden esetre - ha további szép dolgokat is szeretnétek, egy normális billenytűs tokkal megdobhatnátok promóba, amiből nem csúszik ki lent a gép, mert abból is rendeltem egyet, de inkább nem vettem meg - mert a minősége nem felelt meg az elvárásaimnak.

De azért letesztelném, ha értitek... :)


Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #68 Dátum: 2012. November 28. - 18:45:19 »
Megvettem,órák óta használom.Eddig semmi baja nincs.Megnéztem párat vásárlás előtt,azoknál sem láttam hibát a kijelzőnél sem.
Eddig simán megy rajta minden,nagyon gyors a böngésző,mennek a játékok ahogy kell,videók is.
Nekem eddig nagyon bejön.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 28. - 18:53:55 írta Hörcsi66 »

Nem elérhető blackey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #69 Dátum: 2012. November 29. - 10:23:46 »
Sziasztok! Pár napos használat után a tapasztalatok és hibák. Minden hiba a töltéssel kapcsolatos.
1. Nincs rajta egy led, hogy lásd éppen töltődik, vagy feltöltődött. (ez nem hiba, ez hiány)
2. Ha éppen töltöd, nem tudod kikapcsolni, mert ha kikapcsolod újra indul. (mintha reseteltél volna)
3. Kikapcsolt állapotában (vagy mert lemerült), bedugod a gépbe a töltőt, majd a töltőt a konnektorba, NEM INDUL EL A GÉP. Nem kell megijedni!
   A megoldás: kihúzod a gépből a töltőt (konnektorba marad) majd visszadugod és automatikusan elindul a masina. Tehát nem mindegy a sorrend.
   Kikapcsolt, lemerült gépet úgy töltünk, hogy töltő először konnektorba, majd csak utána a gépbe.
4. Ugráló, rosszul működő képernyő! Na mire erre rájöttem. Vettem a Novumhoz egy IPS-hez való billentyűzetet. CSAK TÖLTÉS KÖZBEN azt vettem észre, hogy hosszan nyomva egy ikonra
   összevissza ugrál a kép, rosszul reagál az érintésre. Kihúztam a töltőt a gépből és jó lett. Bedugtam újra megint csinálta. Kivettem a billenyűzet tartójából bedugott állapotban és megjavult.
   Na ez mi a fene lehet? Aztán eszembe jutott, hogy a tartón van egy kis fém meg mágnes. Lehet hogy az? Hát nem. Bárhova leteszem a gépet (fára, bőrre, pamutra) és be van dugva a töltő előjön ez a hiba.
   Gondolom az új aluminium hátlap kavarhat be. Ahogy felemelem a gépet és a hátulja nincs teljesen eltakarva a hiba megszűnik. Gondolom töltés közben az aluminium hátlap létrehoz valamilyen teret, amit ha eltakarsz beleszól a gép működésébe. De én ehhez nem értek!
Szerintetek csak az én gépem ilyen? Visszajelzést kérek!

Nem elérhető Szundi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 86
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #70 Dátum: 2012. November 29. - 10:41:27 »
Sziasztok! Pár napos használat után a tapasztalatok és hibák. Minden hiba a töltéssel kapcsolatos.
1. Nincs rajta egy led, hogy lásd éppen töltődik, vagy feltöltődött. (ez nem hiba, ez hiány)
2. Ha éppen töltöd, nem tudod kikapcsolni, mert ha kikapcsolod újra indul. (mintha reseteltél volna)
3. Kikapcsolt állapotában (vagy mert lemerült), bedugod a gépbe a töltőt, majd a töltőt a konnektorba, NEM INDUL EL A GÉP. Nem kell megijedni!
   A megoldás: kihúzod a gépből a töltőt (konnektorba marad) majd visszadugod és automatikusan elindul a masina. Tehát nem mindegy a sorrend.
   Kikapcsolt, lemerült gépet úgy töltünk, hogy töltő először konnektorba, majd csak utána a gépbe.
4. Ugráló, rosszul működő képernyő! Na mire erre rájöttem. Vettem a Novumhoz egy IPS-hez való billentyűzetet. CSAK TÖLTÉS KÖZBEN azt vettem észre, hogy hosszan nyomva egy ikonra
   összevissza ugrál a kép, rosszul reagál az érintésre. Kihúztam a töltőt a gépből és jó lett. Bedugtam újra megint csinálta. Kivettem a billenyűzet tartójából bedugott állapotban és megjavult.
   Na ez mi a fene lehet? Aztán eszembe jutott, hogy a tartón van egy kis fém meg mágnes. Lehet hogy az? Hát nem. Bárhova leteszem a gépet (fára, bőrre, pamutra) és be van dugva a töltő előjön ez a hiba.
   Gondolom az új aluminium hátlap kavarhat be. Ahogy felemelem a gépet és a hátulja nincs teljesen eltakarva a hiba megszűnik. Gondolom töltés közben az aluminium hátlap létrehoz valamilyen teret, amit ha eltakarsz beleszól a gép működésébe. De én ehhez nem értek!
Szerintetek csak az én gépem ilyen? Visszajelzést kérek!
Az IPS Plus alapján:
1.) A zárképernyőn kiírja, hogy töltődik-e a tab, de widgettel szintén egyszerűen láthatóvá tehető a dolog. Tény, hogy ezekhez be kell kapcsolni a képernyőt.
2.) Androidos eszközt (legjobb tudomásom szerint) nem lehet kikapcsolva tölteni. Egyiket sem.
3.) Nekem még réges régen azt mondta valaki (nem szakember, úgyhogy nincs rá garancia, hogy igaz), hogy először a konnektorba kell bedugni a töltőket és csak utána a töltendő eszközbe, mert fordítva akkora áramlöketet kaphat a cucc ami tönkre is vághatja. Lehet, hogy amit írtál az egy beépített védelmi mechanizmus.
A Novum töltője mondjuk más, mint az IPS Plus-é. Annál - ha probléma adódik töltés közben (kb. 10-ből 1-szer), csak kihúzom a tabból és újra bedugom és működik. Bár teljesen még nem merítettem le, csak max. az első kikapcsolásig. A lényeg, hogy előfordult már nálam is valami hasonló.
4.) Erre nem tudok mit mondani, ha nagyon gáz, akkor vidd/küldd be a szervízbe.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 29. - 10:44:59 írta Szundi »

Nem elérhető marcedli

  • Adminisztrátor
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #71 Dátum: 2012. November 29. - 13:30:16 »

2.) Androidos eszközt (legjobb tudomásom szerint) nem lehet kikapcsolva tölteni. Egyiket sem.

Mindegyiket lehet.

Nem elérhető Kopias

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 11
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #72 Dátum: 2012. November 29. - 14:04:00 »
Sziasztok!
Technikai jellegű kérdésem van, az IPS PLUS töltőjével (5 VOLT-os) lehet-e tölteni a Novum-ot (9V)? Lehet hülye kérdés, de én nem értek hozzá! Előre is köszönöm a választ! Nekem eddig nagyon frankón megy a Novum-om, csak jó tapasztalatok!

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #73 Dátum: 2012. November 29. - 14:05:02 »
Sziasztok!
Technikai jellegű kérdésem van, az IPS PLUS töltőjével (5 VOLT-os) lehet-e tölteni a Novum-ot (9V)? Lehet hülye kérdés, de én nem értek hozzá! Előre is köszönöm a választ! Nekem eddig nagyon frankón megy a Novum-om, csak jó tapasztalatok!

NEM! 9 és 5 nem barát

Nem elérhető Bowling

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #74 Dátum: 2012. November 29. - 21:22:22 »
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot,és eléggé elszomorodva láttam a ragasztási hibákat.....
Leendő vásárló vagyok,így lenne egy olyan kérdésem,hogy ez a ragasztási hiba orvosolva/korrigálva lesz a következő szállítmányra,vagy nem tervez a Concord módosítást az ügyben?


Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #75 Dátum: 2012. November 29. - 21:43:26 »
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot,és eléggé elszomorodva láttam a ragasztási hibákat.....
Leendő vásárló vagyok,így lenne egy olyan kérdésem,hogy ez a ragasztási hiba orvosolva/korrigálva lesz a következő szállítmányra,vagy nem tervez a Concord módosítást az ügyben?

Pontosan ez az amikor egy adott hibát az fórumozó szériahibának titulálja... No comment mert csak személyeskedés lenne a vége. Majd az Admin válaszol (ha akar...)

Nem elérhető AarchieHUN

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 46
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #76 Dátum: 2012. November 29. - 21:49:29 »
Ahhoz képest szépen elkapkodták a Novumot. Se a Darócziba, se az Extreme digitalnál nem kapni már ma :O
Zte Blade; Minix m1100 netbook

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #77 Dátum: 2012. November 30. - 08:41:27 »
Ahhoz képest szépen elkapkodták a Novumot. Se a Darócziba, se az Extreme digitalnál nem kapni már ma :O

Az szép, akkor jól indított. Nem véletlen, elég jól sikerült, és szerintem még a karácsonyi dömping hátra van. Reméljük a CC eleget rendelt be :)

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #78 Dátum: 2012. November 30. - 10:38:19 »
Pár napja már én is NOVUM-ot nyomkodok...  ;)

Első benyomások:
1. WiFi űűűűűűűűber brutális. 35/25-öt hoz, ami pontosan ugyan az mint a Galaxy SII teljesítménye. és kb kétszerese a PLUSZ sebességének. (ugyanott mértem mindkét eszközzel) Részletes képes beszámolót hamarosan készítem... Értékelés:5/5  ;D
2. Ergonómia, tökéletes. Azzal, hogy minden jobb oldalara került eszméletlen kényelmes a használat. Hangerő szabályzó pedig passzentosan kézre áll. Személy szerint nem is értem a tálcán lévő hangerő szabályzók létjogosultságát. Legalábbis én még sosem használtam azokat, mert a fizikai gombok gyorsabban és kényelmesebben elérhetőek. Értékelés: 5/4 :D
3. Hangszóró, lényegesen jobb helyen van mint a PLUSZ-nál volt de még mindig nem tökéletes hiszen alul van, kvázi fogási, ezáltal könnyen takarási ponton, ami által, elég könnyen lefogható kézzel a hang lik, tompítva ezzel nem is kevéssé az egyébként átlagosnak mondható hangzást. Jómagam szintén jobbra raktam volna, de felülre... Értékelés:5/3 :)
4. Teljesítmény, megegyezik a PLUSZ-al, minden tesztben ugyan olyan jól teljesít, a játékok jól mennek. PLAY kompatibilitási problémák itt is akadnak, de ez nem a CC hibája. Értékelés:5/5 ;D
5. Gyári fólia. Az alap elv nagyszerű. A kivitelezés nekem nagyon nem jön be. A gyári fóliától olyan lesz a kép mintha lenne egy vékony hályog a szememen. Elmosódnak a kontrasztok, homályosabb minden. Én bíz ezt le is vettem a gépről, és rádobtam egy még a PLUSZ-hoz rendelt fóliát ami kristálytisztán átlátszó és 99%-ban passzentos is. Mondom az elgondolás jó, de a fóliából én mást választanék. Az általam felrakott fóliával olyan mintha kicserélték volna a kijelzőt... Értékelés:5/2 :-\
6. Szerelési minőség. Szerintem lényegesen jobb mint a PLUSZ-é volt. Mivel nem csavaros a hátlap hanem pattintós, ezért nem fordulhat elő vele olyan, hogy kiesik a rögzítő. Nekem még nem engedett el a ragasztás... Értékelés:5/5 ;D

+1 ROOT-olni kb 2 perc volt a kínai csoda progival...  ;)

Első nekifutásra kb. ennyi. A WiFi-ről még készítek egy képes beszámolót... ;D

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #79 Dátum: 2012. November 30. - 10:40:53 »
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot,és eléggé elszomorodva láttam a ragasztási hibákat.....
Leendő vásárló vagyok,így lenne egy olyan kérdésem,hogy ez a ragasztási hiba orvosolva/korrigálva lesz a következő szállítmányra,vagy nem tervez a Concord módosítást az ügyben?

Pontosan ez az amikor egy adott hibát az fórumozó szériahibának titulálja... No comment mert csak személyeskedés lenne a vége. Majd az Admin válaszol (ha akar...)

már válaszoltunk ;)
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=361.msg9386#msg9386

(Persze ez is mint minden korábbi termékünknek ugyanúgy túl lett spillázva 8) ;D  )
De sebaj.

Nem elérhető AarchieHUN

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 46
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #80 Dátum: 2012. November 30. - 12:09:16 »
Play, vagy Novum, Play, vagy Novum.. Nem tudom eldönteni, melyiket vegyem :/ Ott a Daróczi utcán tudtok nekem félre tenni még egy bontatlan doboz Novumot hétfőig? :D Cserébe írok egy fullos review-ot. Csak legyen már saját példány a kezemben.
Zte Blade; Minix m1100 netbook

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #81 Dátum: 2012. November 30. - 12:32:30 »
Szép napot mindenkinek!

Sajnos az én készülékem is ragasztási hibával érkezett, csak akkor még nem tudtam.
  Kibontva a bal felső sarka elállt az alumínium háztól ekkor még azt hittem, hogy csak nem jól pattintották fel. Ezért gyengéden összenyomtam és úgy nézet ki, hogy minden rendben.
  Sajnos egy óra használat után feltűnt, hogy ahogy fogom pattogó hangot ad ki az alsó része. El állt az előlap középső részen a műanyag kerettől.
  Itt hiába nyomtam vissza ez mindig kijött. Kb; újabb 2 óra használat után már nem pattogót a közepe mivel szétjött az alsó sarkain.
  A bal alsó saroknál a fém ház állt el, a jobb saroknál pedig az előlap a műanyag kerettől.

Nagyon sajnálom a dolgot, mert a készülék remekül működik.   Ezért is kértem az e-digitál-tol egy másikat és nem a vételárat.
 Mellesleg az ügyfélszolgálatos így kezdte amikor mondtam, hogy mi a problémám   „ Egyből gondoltam ma már én vagyok a sokadik aki ezzel a hibával hívja őket”

Remélem a következővel már minden rendben lesz. Bár azt nem tudom, hogy mikor fogom megkapni. Mivel csak ma vitték el tőlem a készüléket.

 Üdv:.
                  BeLac

Nem elérhető Bowling

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #82 Dátum: 2012. November 30. - 14:19:38 »
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot,és eléggé elszomorodva láttam a ragasztási hibákat.....
Leendő vásárló vagyok,így lenne egy olyan kérdésem,hogy ez a ragasztási hiba orvosolva/korrigálva lesz a következő szállítmányra,vagy nem tervez a Concord módosítást az ügyben?

Pontosan ez az amikor egy adott hibát az fórumozó szériahibának titulálja... No comment mert csak személyeskedés lenne a vége. Majd az Admin válaszol (ha akar...)


Szia!

Én enm tituláltam semmi féle szériahibát,csak érdekelt hogy a hiba megüti e azt a hibaszázalékot,hogy a CC reagáljon erre.

Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #83 Dátum: 2012. November 30. - 14:22:24 »
Pár napja már én is NOVUM-ot nyomkodok...  ;)

Első benyomások:
1. WiFi űűűűűűűűber brutális. 35/25-öt hoz, ami pontosan ugyan az mint a Galaxy SII teljesítménye. és kb kétszerese a PLUSZ sebességének. (ugyanott mértem mindkét eszközzel) Részletes képes beszámolót hamarosan készítem... Értékelés:5/5  ;D
2. Ergonómia, tökéletes. Azzal, hogy minden jobb oldalara került eszméletlen kényelmes a használat. Hangerő szabályzó pedig passzentosan kézre áll. Személy szerint nem is értem a tálcán lévő hangerő szabályzók létjogosultságát. Legalábbis én még sosem használtam azokat, mert a fizikai gombok gyorsabban és kényelmesebben elérhetőek. Értékelés: 5/4 :D
3. Hangszóró, lényegesen jobb helyen van mint a PLUSZ-nál volt de még mindig nem tökéletes hiszen alul van, kvázi fogási, ezáltal könnyen takarási ponton, ami által, elég könnyen lefogható kézzel a hang lik, tompítva ezzel nem is kevéssé az egyébként átlagosnak mondható hangzást. Jómagam szintén jobbra raktam volna, de felülre... Értékelés:5/3 :)
4. Teljesítmény, megegyezik a PLUSZ-al, minden tesztben ugyan olyan jól teljesít, a játékok jól mennek. PLAY kompatibilitási problémák itt is akadnak, de ez nem a CC hibája. Értékelés:5/5 ;D
5. Gyári fólia. Az alap elv nagyszerű. A kivitelezés nekem nagyon nem jön be. A gyári fóliától olyan lesz a kép mintha lenne egy vékony hályog a szememen. Elmosódnak a kontrasztok, homályosabb minden. Én bíz ezt le is vettem a gépről, és rádobtam egy még a PLUSZ-hoz rendelt fóliát ami kristálytisztán átlátszó és 99%-ban passzentos is. Mondom az elgondolás jó, de a fóliából én mást választanék. Az általam felrakott fóliával olyan mintha kicserélték volna a kijelzőt... Értékelés:5/2 :-\
6. Szerelési minőség. Szerintem lényegesen jobb mint a PLUSZ-é volt. Mivel nem csavaros a hátlap hanem pattintós, ezért nem fordulhat elő vele olyan, hogy kiesik a rögzítő. Nekem még nem engedett el a ragasztás... Értékelés:5/5 ;D

+1 ROOT-olni kb 2 perc volt a kínai csoda progival...  ;)

Első nekifutásra kb. ennyi. A WiFi-ről még készítek egy képes beszámolót... ;D

Egy kérdés:milyen programmal ROOT-oltad?
Lehet le van már írva valahol,csak nem találtam.

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #84 Dátum: 2012. November 30. - 15:18:05 »
Egy kérdés:milyen programmal ROOT-oltad?
Lehet le van már írva valahol,csak nem találtam.

NOVUM-os fórumban még nem volt róla szó, de ugyan úgy és az kell hozzá mint a PLUSZ-hoz.
A leírásokat beidéztem onnan... Ha van valami gond akkor kérdezz, biztosan tudunk segíteni...

köszi az infót!

amúgy ugyanúgy kell rootolni mint az előző verziót?

Erre most nem tudok egyértelműen válaszolni.
Nekem az ICS-es módszerrel nem sikerült, csak egy kínai csoda progival.
Itt található a hogyan és miként...
http://tabletrepublic.com/forum/teclast-a10-dual-core/how-root-teclast-a10-dual-core-2491.html
És akkor maiden kérdésére is válaszoltam...  ;)

Itt a hevenyészett leírás...

Megpróbáltam ezt a kinai progis rootolást, a progi elindul szépen viszont hiába dugom rá az usb kábelt nem csinál semmit a program.
Kell valamelyik gombot megnyomni hozzá a programban?Vagy mit kell csinálni pontosan?

Igen. Rá kell nyomni a ROOT feliratra.

Na de melyik az?Nem tudok kinaiul,találomra meg nem akarok nyomkodni. :)
Körülirod nekem melyik az a gomb?
Még egy kérdés.
Az usb hibakeresést kikell pipálni vagy sem?

Köszi előre is.

Ez időközben sikerült?

Sajnos nem.,pedig már egyre jobban idegesit.
Valaki leirhatná hogy sorrendben minek kellene történnie,mert úgy érzem nálam valami usb csatlakozási/felismerési bibi lehet.
Nálam most ez történik:
-program elindit,a telefonrajzban a kereső pörög párat és megáll.
-rádugom usb-n keresztül a tabot és nem történik semmi!!Nem kellene ilyenkor valahogy jeleznie a proginak hogy rádugtam valamit?
-ezekután próbáltam a csavarkulcsos menüben a második sorban levő root gombra nyomni,de egy hibaüzenetes  ablak ugrik fel(lehet nem is azt a gombot kell nyomni?)
Gőzőm nincs mit csinálok rosszul.
Próbáltam úgy hogy gyorsan rádugom amikor még pörög a kereső rögtön a progi elindulásakor,de semmi.
Próbáltam usb hibakereső bekapcs,illetve anélkül is,de semmi.
Oprendszerem win7 64bit.Lehet ez a gond?

Oprendszer nem számít, én is 64bit-est használok. (driver ugyebár a JB frissítés miatt rajta van a PC-n...)
Ami számít, USB hibakeresési mód bekapcs, ismeretlen források bekapcs...
Utóbbira azért van szükség mert a progi felrak egy alkalmazást és egy szervizt a készülékre.
Ha ezek megvannak akkor csak elindítod a progit PC-n és csatlakoztatod USB-n a készüléket. Vársz...
Akkor jó ha látszik a PC-s porgiban a képernyőképen a tablet aktuális képe ezt követően az alatt rányomsz a ROOT-ra és kész.


            (Katt a képre...)

Itt meg a precíz...

Sziasztok
Kérhetnék roothoz leírást?
én ezzel próbálkoztam, igaz ezt JB-hez írták, és én visszatettem az ICS-t.
idézet egy korábbi bejegyzésből:
JB rootolás menete:

1.) Letöltöd a ZhuoDaShi-2.2.0-setup.exe fájlt: http://tabletrepublic.com/forum/teclast-a10-dual-core/how-root-teclast-a10-dual-core-2491.html
2.) Feltelepíted, elindítod
3.) Tabon USB hibakeresés/Telepítés ismeretlen forrásból legyen bejelölve
4.) Az USB-n (nem OTG) keresztül rákötöd a tabot a PC-re és vársz, amíg a kínai szoft felismeri a tabot és feltesz rá ezt-azt
5.) Utána megjelenik ez a képernyő: http://www.kephost.com/images4/2012/9/20/a1_2012_9_20_g6vp8xtpbz.jpg
Rákattintasz ahová be van jelölve
6.) A kövi ablakban a ROOT feliratra katt (kék gomb) és vársz amíg végez
7.) Ha kész, a kék gombbal Finisheled, és ellenőrzöd, hogy jó-e (kell lennie egy SuperSU nevű appnak, ami nem az, amit az ICS alatt használtunk). Ha működnek a rootolt progik (angolul rákérdez az indításukkor, hogy engedélyezed-e)
8.) Lehúzod az USB-ről, kikapcsolhatod a hibakeresést és leszedheted a kínai nyelvű appokat (SuperSU marad!) és a rootoló progit a PC-ről, hiszen úgysem kell már...

Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #85 Dátum: 2012. November 30. - 15:24:19 »
Köszi. :)
Meg is próbálom.
Ha nem sikerül,akkor írok.

Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #86 Dátum: 2012. November 30. - 16:24:03 »
Na,megvan minden.
De!
Hiába teszem rá a gépet,a progi nem találja meg.
Nem értem,mindent a leírtak szerint csináltam.

Nem elérhető BeLac

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #87 Dátum: 2012. November 30. - 19:47:30 »
Sziasztok!
 Volna egy kérdésem.
  Hogyan lehet be állítani azt, hogy a telepített programok az általam berakott SD kártyára települjenek? És ne a belsőre.
Üdv:. 

Nem elérhető Hörcsi66

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #88 Dátum: 2012. November 30. - 20:21:50 »
Na,megvan minden.
De!
Hiába teszem rá a gépet,a progi nem találja meg.
Nem értem,mindent a leírtak szerint csináltam.

Na,leszedtem a legújabbat aztán letöröltem mindet.Aztán feltettem ezt megint és sikerüüült!!!
Köszönet a linkelésért és a képért is.
Pedig majdnem feladtam. :)

Nem elérhető Milu

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 181
  • Karma: +2/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab Novum készülékről
« Válasz #89 Dátum: 2012. November 30. - 23:21:30 »
Na,megvan minden.
De!
Hiába teszem rá a gépet,a progi nem találja meg.
Nem értem,mindent a leírtak szerint csináltam.

Na,leszedtem a legújabbat aztán letöröltem mindet.Aztán feltettem ezt megint és sikerüüült!!!
Köszönet a linkelésért és a képért is.
Pedig majdnem feladtam. :)

Örülök, hogy nem adtad fel, és annak is, hogy végül sikerrel jártál...  :)