Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről  (Megtekintve 517912 alkalommal)

somibb

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #180 Dátum: 2012. December 17. - 21:55:36 »
Mivel minden egyes darab átment ezen, valamint a beérkezéskor szúróproba ellenőrzést mi is végeztünk, így csak azt tudom mondani, hogy akinek ilyen "gondja" van az írjon ide egy sorozatszámot, majd hozza be a készüléket a szervizbe! ;)
Ha beviszem a tablet a szervízbe ezzel a problémával, és úgy döntötök, hogy javításra kerülhet a sor, mikorra kaphatom vissza?

Én tegnap vettem át az Edigitalban, és nálam is ilyen probléma állt fenn, azzal a különbséggel, hogy nem csak lefelé, hanem jobbra is el volt csúszva a kijelző. Hozzáteszem hogy ha itt a fórumon nem olvasok a dologról, magamtól lehet hogy észre se vettem volna, de tény ha az ember közelről nézi egyértelműen látszik. Mindenesetre én ma visszavittem és visszakértem a pénzt, de csak azért mert úgy alakult hogy jól jönne a pénz valami másra, de a tablet továbbra is tetszik (bár sokat nem próbáltam), januárban tervezem újra megvásárolni :)

Nem elérhető adam0908

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #181 Dátum: 2012. December 17. - 22:58:57 »
Én 12.07-én rendeltem és tegnap vehettem át a tabletet. Kezdeném a rossz tapasztalatokkal:

Egyből belefutottam egy elcsúszott kijelzős darabba. Aztán még 3-at megnéztem és mindegyiknek valamilyen irányban el volt csúszva a kijelző.
Ezután már meguntam és úgy döntöttem hogy a kevésbé rosszabb példányt végül elviszem mert nem olyan zavaró és feltűnő a hiba és nem is tudtam volna kicserélni egyéb hasonló tabletre. Otthon még az is feltűnt hogy az összeszerelési minőség se a legjobb, nekem is minimálisan elválik a kijelző de normális használat mellet nem fog gondot okozni. A wifi az nagyon gyenge, ha nem a router mellet ülök akkor szinte lehetetlen élvezhetően netezni.
Jó dolgok: a kijelzője tényleg nagyon szép tökéletes képet ad, érintéseket jól érzékeli, a sebességre nem lehet panasz, akadás mentesen futnak a legjobb 3D-s játékok és a Full HD filmek, ezért összességébe  az árához képest nagyon jó tablet és az én igényeimnek tökéletesen megfelel.

Nem elérhető zrx8

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #182 Dátum: 2012. December 17. - 23:32:48 »
Idézet
Aztán még 3-at megnéztem és mindegyiknek valamilyen irányban el volt csúszva a kijelző.
Ezután már meguntam és úgy döntöttem hogy a kevésbé rosszabb példányt végül elviszem mert nem olyan zavaró és feltűnő a hiba és nem is tudtam volna kicserélni egyéb hasonló tabletre

úgy érted, négy hibás darab után sem jöhetett szóba a pénzvisszatérítés, mint opció ?

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #183 Dátum: 2012. December 18. - 07:47:56 »
Mi történik? Megszállták a a CC hivatalos fórumát is a konkurencia emberei?

Gyerekek, oké elhiszem van hibás tab: szériaszámot csatolni, mert ez így csak a levegőbe dobálózás nagy szavakkal...
Akár a Novum topiknál. Amennyiben szériaszámmal beazonosíthatók a hibás darabok, elsőnek kérek bocsánatot a nyers stílusomért. De egy két hibás tab tulajdonos ne 100 néven és 100 helyen adja közre, mert az elég nagy becsapás a leendő felhasználókkal szemben.

U.i.: A következő kedvenc kérdésemre inkább már most válaszolok: Nincs CC érdekeltségem, egy egyszerű felhasználó vagyok. Bár Play-em nincs, de itt az általános magatartásról írók, tehát ahhoz nem is szükséges.

Nem elérhető njanos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #184 Dátum: 2012. December 18. - 08:38:15 »
Én tegnap kaptam meg, és minden remekül működik.
De észrevettem egy furcsaságot, ha elkezdem tölteni, akkor bekapcsolódik a tab.
Ha kikapcsolom töltés alatt, akkor újra bekapcsolódik azonnal.
Először a töltőre gyanakodtam, és kipróbáltam egy másik töltővel ( az ONE töltőjével ).
Az eredmény ugyan az.

Nem elérhető MrMinute

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 23
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #185 Dátum: 2012. December 18. - 08:41:58 »
Na én is szétnyomkodtam a tabletet a hétvégén és még mindig semmi baja:) Minimum 40 játékon (a legtöbb 3D-s, a durvább fajtából) vagyok túl. Kb. napi átlag 11 órás használattal. Még midnig semmi baja és szoftveresen is király. Egyedül akkor fagyogatott a beállítások menü,amikor már úgy megpakoltam szegény kijelzőt, hogy a 6 lapon egy kockányi szabad hely sem volt:D Érdemes mappákba pakolni és akkor minden király.

Aki nem használja a HDMI kimenetet, annak ajánlom,hogy inkább kapcsolja ki a kimenentet a menüben, sok percet spórolhat meg az akksiból.

Eddig fizikailag is nagyon jól bírta a kinti, hideg használatot, valamint a kádban, gőzben történő filmnézést, játékot is. Azt is érdemes beállítani, hogy azt a programot, amit bezársz, ne futtassa tovább a háttérben. Akksi, tárhely szempontjából hálás dolog.

A felsorolt hibákból nálam egyik sem jelentkezett. Már több barátomnak is ajánlottam a cuccot,mert baromira jó. Sőt, valószínűleg a cégemnek is veszek párat.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #186 Dátum: 2012. December 18. - 08:43:03 »
Én tegnap kaptam meg, és minden remekül működik.
De észrevettem egy furcsaságot, ha elkezdem tölteni, akkor bekapcsolódik a tab.
Ha kikapcsolom töltés alatt, akkor újra bekapcsolódik azonnal.
Először a töltőre gyanakodtam, és kipróbáltam egy másik töltővel ( az ONE töltőjével ).
Az eredmény ugyan az.

4.1 JB újdonsága, hogy töltés alatt nem lehet kikapcsolni a készüléket. Ha kikapcsolod akkor is visszakapcsol. Ez nem furcsaság ez Google hülyesége... :)

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #187 Dátum: 2012. December 18. - 08:59:21 »
4.1 JB újdonsága, hogy töltés alatt nem lehet kikapcsolni a készüléket. Ha kikapcsolod akkor is visszakapcsol. Ez nem furcsaság ez Google hülyesége... :)
Ennek abszolút semmi köze a Google-hoz, illetve Android verzióhoz.

Galaxy S-emet az összes Android verzióval lehetett kikapcsolva tölteni 2.2-től kezdve 4.2-ig minddel. (Kikapcsolva: a kijelzőn ott van a töltést jelző ikon, de maga az Android nem indul el)
LG GT540 pedig ugyanúgy elkezd mindig bootolni Gingerbread-del is mint a PLAY.


Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #188 Dátum: 2012. December 18. - 09:02:13 »
4.1 JB újdonsága, hogy töltés alatt nem lehet kikapcsolni a készüléket. Ha kikapcsolod akkor is visszakapcsol. Ez nem furcsaság ez Google hülyesége... :)
Ennek abszolút semmi köze a Google-hoz, illetve Android verzióhoz.

Galaxy S-emet az összes Android verzióval lehetett kikapcsolva tölteni 2.2-től kezdve 4.2-ig minddel. (Kikapcsolva: a kijelzőn ott van a töltést jelző ikon, de maga az Android nem indul el)
LG GT540 pedig ugyanúgy elkezd mindig bootolni Gingerbread-del is mint a PLAY.

Rendben. Akkor a CC ilyen roh@dt szemét, hogy így állította be. Így jobb? :)
A tényen nem változtat, ez nem hiba :)

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #189 Dátum: 2012. December 18. - 09:05:05 »
Rendben. Akkor a CC ilyen roh@dt szemét, hogy így állította be. Így jobb? :)
A tényen nem változtat, ez nem hiba :)
Te mondtad, nem én :)
De valóban nem hiba.

Nem elérhető beks092

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #190 Dátum: 2012. December 18. - 09:17:59 »
Az miért van, hogy valamikor rácstlakozik a wifire, van is jel, de szürkék a csíkok? ilyenkor amúgy nem tölt be semmit, ergo olyan, mintha nem is lenne net.

Nem elérhető nyirog

  • Adminisztrátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 356
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #191 Dátum: 2012. December 18. - 09:19:20 »
Az miért van, hogy valamikor rácstlakozik a wifire, van is jel, de szürkék a csíkok? ilyenkor amúgy nem tölt be semmit, ergo olyan, mintha nem is lenne net.
amikor szürkék, akkor csak az eszköz, és a router között van kapcsolat. Amikor kék lesz, akkor túl jut a routeren, és csatlakozik a netre

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #192 Dátum: 2012. December 18. - 09:22:22 »
Az miért van, hogy valamikor rácstlakozik a wifire, van is jel, de szürkék a csíkok? ilyenkor amúgy nem tölt be semmit, ergo olyan, mintha nem is lenne net.
A szürke állapot jelentése az az, hogy a helyi wifi hálózathoz kapcsolódtál.
A kék pedig azt, hogy a wifi hálózaton keresztül elérhető az internet is, konkrétabban hogy sikerült kapcsolódni a Google szervereihez.

maiden

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #193 Dátum: 2012. December 18. - 09:34:25 »
Én tegnap kaptam meg, és minden remekül működik.
De észrevettem egy furcsaságot, ha elkezdem tölteni, akkor bekapcsolódik a tab.
Ha kikapcsolom töltés alatt, akkor újra bekapcsolódik azonnal.
Először a töltőre gyanakodtam, és kipróbáltam egy másik töltővel ( az ONE töltőjével ).
Az eredmény ugyan az.

Más töltővel ne próbáld!
Elöbb utóbb tönkre fogod vágni az LCD vezérlődet..

KIKAPCSOLÁS Töltőn:

Ha töltőn ki akarod kapcsolni akkor hosszan ( 8 mp) kell nyomi a kikapcsoló gombot.
Felvillan a kikapcsoló menü, de nem érsz hozzá hanem nyomod tovább addig amíg le nem kapcsol.
Így volt ez a 97IPS+ és a novum esetében és így van ez minden Rockchip RK3066 processzorral szerelt tabletnél ;)

Nem elérhető beks092

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #194 Dátum: 2012. December 18. - 09:38:35 »
még egy wifis kérdés :)az mennyire van rendben, hogy örökké ledobál a hálózatról? ha nagyon erős a jel,akkor nem,de ha csak 2-3 csíkos, elkezd csatlakozni (ekkor szürkék a csíkok), majd vagy ledob, vagy csatlajozik néhány pillanatra, és utána dob le. aztán megint elkezd csatlakoxni a hálózatra, mivel jel az van, nem is olyan gyenge.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #195 Dátum: 2012. December 18. - 10:12:43 »
még egy wifis kérdés :)az mennyire van rendben, hogy örökké ledobál a hálózatról? ha nagyon erős a jel,akkor nem,de ha csak 2-3 csíkos, elkezd csatlakozni (ekkor szürkék a csíkok), majd vagy ledob, vagy csatlajozik néhány pillanatra, és utána dob le. aztán megint elkezd csatlakoxni a hálózatra, mivel jel az van, nem is olyan gyenge.

Wifis kérdés minden topikban megvan. Én nem fogom visszaolvasni és megkeresni, erre ott a fórum kereső (ajánlott topik az IPS+).
Nagy vonalakban, a csatornakiosztásnál figyelj (ruter beállítás), hogy körülötted legyen szabad tér, így a ledobásos rész elkerülhető. Egyéb esetekben a felhasználói beállításokkal könnyen orvosolhatók ezek a hibák.

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #196 Dátum: 2012. December 18. - 10:15:55 »

KÖZLEMÉNY:
Amikor mi válaszolunk fórumunkon abból indulunk ki, hogy a felhasználónak mindig igaza van.
Így sokszor el kell számolnunk akár 10-ig is, míg bármit bepötyögünk ide válasz gyanánt.

De most az "elcsúszott kijelző"  beírások mellett nem tudunk elmenni szó nélkül.

Akinek bármi kifogása van az kérem töltse le az alábbi mintaképet

http://dl.dropbox.com/u/28643395/1024x768.jpg

Egy egy 1024x768 méretű fehér kép amelynek 3x3 pixelnyi piros kerete van.
Ha ezen a 3 pixelen belül a keretnél bármi oldalról tapasztalható ferdeség vagy elcsúszás akkor azt a készüléket cseréljük.

Azonban ha ez nem hitelt érdemlően szervizben bizonyított, úgy ezt felfoghatjuk mint a termék felé irányuló szándékos HITELRONTÁS!

Mint a hazai B-brand piacvezetője a ConCorde tab PLAY esetében cégünk a minőségbiztosítási rendszerünk tekintetében egy magasabb fokra lépett.
A tab PLAY esetén elsőként a német ASIC minőségellenőrzési kontrollját kértük.
Mivel minden egyes darab átment ezen, valamint a beérkezéskor szúrópróba ellenőrzést mi is végeztünk, így csak azt tudom mondani, hogy akinek ilyen "gondja" van az írjon ide egy sorozatszámot, majd hozza be a készüléket a szervizbe!
Ha valóban hibás cseréljük.

Egy kép arról mit kell látnia a felhasználónak:

http://dl.dropbox.com/u/28643395/playkeret.jpg

A piros keret párhuzamos, elcsúsás egyik oldalra sincs.
A mostani itt elhangzott felvetések során 50 darab készüléket bevizsgáltunk, egyetlen egy esetben sem tapasztaltunk hibát.
Mivel az első sorozatban 1000 készülék érkezett az országban ez a szúrópróba 50 darab épp az általunk emlegetett 5% hibahatárt jelentené. 

Ismétlem soha egyetlen esetben sem mondtuk, hogy nem lehet hiba, de a szervizünk épp azért van, hogy ha ez jogos akkor erre reagáljon ( javít vagy cserél)

Nem elérhető nyirog

  • Adminisztrátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 356
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #197 Dátum: 2012. December 18. - 10:24:21 »
@Admin
Ha esetleg olvastad az előző oldalon a hozzászólásomat, azért azt hozzátenném, hogy igenis előfordulhat kijelző elcsúszás a NEM RENDELTETÉS-SZERŰ HASZNÁLAT eredményeképpen. Sajnos ráadásul már a felhasználóhoz is így juthat el a készülék, köszönhetően a viszonteladóknak/postának/futárszolgálatnak, vagy magának a felhasználónak

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #198 Dátum: 2012. December 18. - 10:35:06 »
KÖZLEMÉNY:
Ezzel a képpel az a gond, hogy a képnézegető nem tudja fullscreenen megjeleníteni a navigációs tálca miatt. (Erre egyébként nincsen valami megoldás? Valami jó képnézegető, ami tudna valós teljes képernyőt?)

Ha valaki meg tudná mondani, hogy pontosan hány pixel magas a tálca, akkor csinálok egy olyan tesztkép változatot, ami figyelembe veszi ezt, és kitölti a rendelkezésre álló kijelzőterületet. (most nincs nálam a tablet, nem tudom megnézni. Egy screenshotról le kellene mérni.)
Az alsó szegélyen meg úgy lehet tesztelni, ha elforgatjuk a készüléket, így képet is.

mkoch820

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #199 Dátum: 2012. December 18. - 11:22:51 »
Próbáld meg a quickpic nevű programot, bár nem tudom, hogy a navbar-t az eltünteti-e, egy próbát megér...

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #200 Dátum: 2012. December 18. - 11:25:14 »
http://i.imgur.com/rKlWq.png
Ez elvileg 1:1 kitölti a rendelkezésre álló 1024x720 területet, ha valóban 48px magas a navbar.

Próbáld meg a quickpic nevű programot, bár nem tudom, hogy a navbar-t az eltünteti-e, egy próbát megér...
Próbáltam, de nem tudja.
Elvileg az MXPlayerben is lenne olyan beállítás h valós teljes képernyőn lehessen lejátszani a filmeket, de PLAY-en nekem ez az opció nem jelent meg..


Másik dolog, ami eszembe jutott még: subpixel antialiasing-ot a betűkre nem lehet valahogy bekapcsolni system-wide? Bizonyos méretnél már elég feltűnő, hogy csak pixel szintű simítás van, pl. a beállításoknál a menüpontok magyarázó szövegeinél már lehet látni.
Könyvolvasó programok közül az FBReader-ben be lehet állítani a szövegekre simítási, javítási opciókat. Így legalább a könyvek gyönyörűen néznek ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 18. - 12:02:56 írta Emoryy »

Nem elérhető Baro75

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #201 Dátum: 2012. December 18. - 12:07:59 »
A mostani itt elhangzott felvetések során 50 darab készüléket bevizsgáltunk, egyetlen egy esetben sem tapasztaltunk hibát.

akkor van 50 készüléketek? mikor mehetek érte, holnap reggel?

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #202 Dátum: 2012. December 18. - 12:24:15 »
A mostani itt elhangzott felvetések során 50 darab készüléket bevizsgáltunk, egyetlen egy esetben sem tapasztaltunk hibát.

akkor van 50 készüléketek? mikor mehetek érte, holnap reggel?

Hogy lenne? Beérkezéskor bevizsgáltak 50 készüléket, mint importőrök joguk van az árut szétszedni stb. Megvizsgálták, majd eladták... Olvass fórumon + facebook, egyes boltokban hébe-hóba egy-egy darab talán akad, a CC-nél beérkezéskor már elfogyott (sok előrendelés)
:)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #203 Dátum: 2012. December 18. - 12:49:34 »
A mostani itt elhangzott felvetések során 50 darab készüléket bevizsgáltunk, egyetlen egy esetben sem tapasztaltunk hibát.

akkor van 50 készüléketek? mikor mehetek érte, holnap reggel?

Hogy lenne? Beérkezéskor bevizsgáltak 50 készüléket, mint importőrök joguk van az árut szétszedni stb. Megvizsgálták, majd eladták... Olvass fórumon + facebook, egyes boltokban hébe-hóba egy-egy darab talán akad, a CC-nél beérkezéskor már elfogyott (sok előrendelés)
:)

Itt most pontosan arról van szó, hogy a nálunk még raktárkészleten lévő tabokat ellenőriztük le.

Baro75! Ezért  ha nem volt sms értesítésed a megrendelésről ne is gyere mert "elfogytak", szabad készlet nincs.

Nem elérhető ded73

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #204 Dátum: 2012. December 18. - 13:38:52 »
Üdv mindenkinek!
Tegnap boldog tulajdonosa lettem egy play tab készüléknek.
Ez előtt egy wayteq xtab 100s tabom volt úgyhogy van összehasonlítási alapom.
Egy nap használat után az biztos hogy sokkal fürgébb , gördülékenyebb mint a wayteq
persze furcsa is lenne ha nem így lenne.
A wayteq rengeteg alkalmazással nem volt kompatibilis azt hittem hogy a 4:3 képarány miatt
de a play esetében ilyen gond nincs.
GTA 3 jelentem akadozás mentesen teljes képernyőn ragyogóan fut.
Az összeszerelés minősége megegyezik a wayteq tabéval korrekt mindkettő.

Nem elérhető monti0222w

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 14
  • Karma: +0/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #205 Dátum: 2012. December 18. - 16:01:25 »
Szintén tegnap kaptam meg a play-t  kijelző jó nincs elcsúszva elégé gyors a wfivel vagy wifiről nem nagyon tudok mit mondani mert a routerem xarakszik igy egyelőre itt nincs pont. A filmek jól mennek rajta, viszont tôltöttem le egy torrent proggit amivel neki láttam letőlteni egy filmet, de még azota is tölti.Ez mint ìrtam a wifi hibája lehet. Amúgy elégedett vagyok a géppel ami probléma van azt meg idővel megoldódik első tablet nekem, hát röviden ennyi. :)

Nem elérhető bbarnaa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #206 Dátum: 2012. December 18. - 20:05:40 »
KÖZLEMÉNY:
Ezzel a képpel az a gond, hogy a ...

A QuickPic alkalmazás tökéletes hozzá, mivel a kép adott felbontású, ha megnyitod, kétszer rátappolsz akkor 100%ban jeleníti meg a képet. így egyszerre 3 oldalt látsz, a készüléket pedig mind a 4 irányba forgathatod (mind a négyszer 100%ra kell állítani) és meg is van az eredmény..

Nekem is el van csúszva a kijelző.. állóban balra húz, de nemtudom eldönteni, hogy 2 vagy 3 pixel, mert épp csak fénylik a piros alóla, és ugye az érintőpanel, nem szorosan a kijelzőre van építve, így nehéz megállapítani..

Kedves Admin:
Kérdésem volna, hogy ezzel a problémával esetleg a későbbi hónapokban is lehet hozzátok fordulni?
PLAY11120079 a tabom száma

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #207 Dátum: 2012. December 18. - 20:35:03 »
QuickPic appal kapcsolatban igazad van, de valójában nem csak ez a gond van a tesztképpel, hanem hogy 3 oldalán 4 pixel széles piros keret van, és csak alul 3 pixel. És a piros sem egyenletes. Láthatod nagyítva.

Az én képem rögtön 1:1 pixelméretben jelenik meg a képnézegetővel, és 3 pixel széles egyenletes piros keret van mindegyik oldalán.
Az én tabletemen is nehéz megállapítani: van olyan szög is, hogy látszódik a keret teljesen. De kb. szemből 3 pixel bizony elrejtőzik.
Ha Admin szavait ("ezen a 3 pixelen belül") úgy kell értelmezni, hogy a kereten belül, tehát a fehér középső részen, akkor 2-3 pixel kitakarásért nincs csere.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 18. - 23:27:59 írta Emoryy »

Nem elérhető beks092

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #208 Dátum: 2012. December 19. - 01:05:58 »
A wifi problémát orvosolandó én két dologgal próbálkoztam:
1) csatornát váltottam a routeren. Igaz, eddig csak egyet próbáltam ki, mivel pont kellett másnak az asztali gép, de a mostanival már elboldogul a tab úgy is, hogy fal áll a jel útjában. Nem túl erős, de megy, és már nem dobja le magát a hálózatról. Majd kipróbálok még több csatornát is, hátha valamelyik még jobban fog neki tetszeni.
2) http://nejlon.blog.hu/2011/08/09/hazi_keszitesu_wifi_jelerosito_sorivoknak. Igen, ez komoly:) Rengeteget erősített a jelen. Amíg ott volt az antenna előtt, addig tök erős volt falon keresztül is a jel, nemrég viszont tesóm ledobta, mert hogy hogy néz az ott ki, és most megint gyenguska.

Nem elérhető kriver

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #209 Dátum: 2012. December 19. - 08:00:01 »
Alig 20 perce jött az SMS, hogy én is átvehetem egy Pick Pack Pontban. Tegnap este  még a "Foglalt, de nem átvehető" szöveget olvashattam, már lemondtam róla. Kellemes meglepetés lesz.  :) Remélem a kijelzővel, és wifivel nem lesz probléma. Amint belakom, írok egy rövid véleményt róla. (edigital-tól jön. Remélem, a már kifogásolt - visszaadott - darabokat nem küldik ki postán másnak. Eddig minden rendelésem rendben volt náluk)