Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről  (Megtekintve 517540 alkalommal)

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #480 Dátum: 2013. Január 17. - 09:11:10 »
Első sorban az Admintól kérdezném. Szeretnék egy 8" tabot venni. Én a Play-re gondoltam, de .... Voltam más miatt az Extrém digitalnál és megkérdeztem a szervizest. Néhány típus a nem ajánlott kategóriában szerepelt, többek közözz a Concorde két új típusa is. Állítólag hegyekben állt a rossz készülék mikor a Concorde elszállította. Tegnap volt lehetőségem egy One és egy másik gyártó készülékét otthon megfogni. Egy Acer laptop térereje -50 dB mutatott, a One-é -72 dB míg a másik gyártó tabja -53 dB-t. Mondjuk a One se dobálta le a netet, és a netspeed is a maximum volt, tehát még így is rendesen működött. A One hétfőig nálam maradt próbára. Viszont tabnál is lehet jó antennát beszerkeszteni, ez kiderült tegnap.
Két dolog érdekelne.
Tényleg ennyi a selejt? Ha nem igaz amit az edigitalnál mondtak, akkor viszont lépni kéne feléjük. Egyszerüen lebeszélik a vevőt a Concordról
Lehetne egy összehasonlító WIFI mérést végezni mondjuk a One a Play és a Novum tabokkal? Akkor számszerüen kiderülne az igazság.
A kérdés Play vagy nem Play?

Számszerűsítve a Novum sokkal erősebb (ezt a tesztem is megmutatta) amit én egy IPS+-hoz hasonlítottam (ami kb. mint a PLAY termék).
És igen meg lehet oldani, hogy erősebb legyen (lásd. Novum), de ezt minden esetben egy egyedi megoldással kell. Sajna a fém hátlap az fém, ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni, csak ha valamilyen külön részen más "átengedő" anyagból van.
Kíváncsi lennék milyen tabot próbáltál, mert ha annak is fém a hátlapja akkor csodálkoznék. Egy Samsung méregdrága vagy Apple még drágább terméknék sem erős a WIFI, csak olyan esetben, ha ennek külön megoldással valamit kezdenek a hátlappal.

Azt, hogy az edigital mit közöl tényleg tragikus, és a Concorde-nak valamit kezdenie kell vele, mert nem ez az első ilyen hozzászólás. Ez azért elég nagy érvágás lehet, az egyik legnagyobb viszonteladótól.

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #481 Dátum: 2013. Január 17. - 10:19:02 »
Valóban nem fémlapos, ha a típusa is érdekel akkor leírom (de ne csináljunk reklámot másnak), de egyelőre csak annyit dual magos 8" Play árkategóriába tartozik. Egyébként mechanikailag stabil, kellemes tab.
Pyrooo viszont ha mérted írd már le a konkrét értékeket (dB). IPS, IPS Plus, Play Novum, ....
A számszerű különbségek érdekesek lehetnek. A One kb 20 dB-s hátránya elég sok. Pedig műanyag hátlapos. Szerintem a használhatóság határát súrolja. -80 dB környékén már nem szokott működni a WIFI és nem csak tabnál.
Lehet hogy hardvert is kéne cserélni a Playbe, de ezt csak hátlap nélküli mérésből lehetne megtudni. A szervíz kipróbálhatná. Sokat segítene. Esetleg lehetne opcionálisan árulni műanyag hátlapot is. Ha jól van megcsinálva ugyanolyan stabil maradna mechanikailag.

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #482 Dátum: 2013. Január 17. - 11:02:25 »
Valóban nem fémlapos, ha a típusa is érdekel akkor leírom (de ne csináljunk reklámot másnak), de egyelőre csak annyit dual magos 8" Play árkategóriába tartozik. Egyébként mechanikailag stabil, kellemes tab.
Pyrooo viszont ha mérted írd már le a konkrét értékeket (dB). IPS, IPS Plus, Play Novum, ....
A számszerű különbségek érdekesek lehetnek. A One kb 20 dB-s hátránya elég sok. Pedig műanyag hátlapos. Szerintem a használhatóság határát súrolja. -80 dB környékén már nem szokott működni a WIFI és nem csak tabnál.
Lehet hogy hardvert is kéne cserélni a Playbe, de ezt csak hátlap nélküli mérésből lehetne megtudni. A szervíz kipróbálhatná. Sokat segítene. Esetleg lehetne opcionálisan árulni műanyag hátlapot is. Ha jól van megcsinálva ugyanolyan stabil maradna mechanikailag.

Első körben a teszt: http://gadgets.postr.hu/concorde-tab-novum-teszt

A mért érték egy ugyan azon helyen (egymás alá helyeztem a két tabot):
IPS+    = -85 dBm
Novum = -53 dBm

Elég sokat jelent, hogy van e a hátlapon külön műanyag rész, ami segíti a wifi-t. Az IPS+ fém hátlapos.
Kép:

maiden

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #483 Dátum: 2013. Január 17. - 11:33:41 »
Első sorban az Admintól kérdezném. Szeretnék egy 8" tabot venni. Én a Play-re gondoltam, de .... Voltam más miatt az Extrém digitalnál és megkérdeztem a szervizest. Néhány típus a nem ajánlott kategóriában szerepelt, többek közözz a Concorde két új típusa is. Állítólag hegyekben állt a rossz készülék mikor a Concorde elszállította. Tegnap volt lehetőségem egy One és egy másik gyártó készülékét otthon megfogni. Egy Acer laptop térereje -50 dB mutatott, a One-é -72 dB míg a másik gyártó tabja -53 dB-t. Mondjuk a One se dobálta le a netet, és a netspeed is a maximum volt, tehát még így is rendesen működött. A One hétfőig nálam maradt próbára. Viszont tabnál is lehet jó antennát beszerkeszteni, ez kiderült tegnap.
Két dolog érdekelne.
Tényleg ennyi a selejt? Ha nem igaz amit az edigitalnál mondtak, akkor viszont lépni kéne feléjük. Egyszerüen lebeszélik a vevőt a Concordról
Lehetne egy összehasonlító WIFI mérést végezni mondjuk a One a Play és a Novum tabokkal? Akkor számszerüen kiderülne az igazság.
A kérdés Play vagy nem Play?

Mint viszonteladó sok más viszonteladóval és szervizessel beszél én is.
A városban van egy ilyen mondás, hogy

ConCorde 10 eladott tabból eggyel van valamilyen gond,
Wayteq  6 eladott tabbol 1
Myaudio 4 eladott tabbol 1, miközben
Legtöbbet elad a CC, ezután a MyA és harmadik a wayteq.

Kinek van igaza?

maiden

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #484 Dátum: 2013. Január 17. - 11:41:23 »
Lehetne egy összehasonlító WIFI mérést végezni mondjuk a One a Play és a Novum tabokkal? Akkor számszerüen kiderülne az igazság.
A kérdés Play vagy nem Play?

Soha ne higgy senkinek.
Mindig ez az alapvető mondás és magadnak kell meggyőződni mit is szeretnél venni.
A CC bemutatótermet üzemeltet ahol ezek az eszközök kipróbálhatók.

A Novum dedikáltan wifivadász eszköz.
Felesleges bármi mérés adat mert 100-ból 100 esetben jobb jelszinteket produkál ugyanott a novum mint a play.
De nem is annyiba kerül mint a play ;)

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #485 Dátum: 2013. Január 17. - 12:57:14 »
Ok, de engem az érdekel hogy a Play-től mit várhatok otthon, ahol a One -72 dB-t produkál. Ezért kéne tényleges adat. Vajon menne a Play? A Novummal való összehasonlításból nem derül ki. Engem nem érdekel a Novum, engem 8"-os 4:3 képarányú dualmagos tab érdekel. Az hogy azt írják hogy WIFI probléma van nem jelent semmit. Ezer oka lehet. Ezért szeretnék összehasonlítást. Ha a szervízben vannak tabok, akkor az admin 2 perc alatt tudna csinálni ilyet, ezért is elsősorban őt kérdeztem. Azt viszont nem értem, eddig miért nem csináltak. A sok wifis kritikát le lehetne szerelni azonnal.
Amit viszont kipróbáltam a One-val, mindegy a router melyik csatornára van állítva a jel erősségét nem befolyásolja mérhetően.
De köszi

maiden

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #486 Dátum: 2013. Január 17. - 13:00:29 »
szeretnék összehasonlítást. Ha a szervízben vannak tabok, akkor az admin 2 perc alatt tudna csinálni ilyet, ezért is elsősorban őt kérdeztem. Azt viszont nem értem, eddig miért nem csináltak. A sok wifis kritikát le lehetne szerelni azonnal.

Gondoltál-e arra, hogy talán azért mert  esetleg adminék mással vannak elfoglalva?
 Olvasom a többi fórumot, és hidd el sokszor az admin adott tényadatot sem hiszik el.

Mondom menj be hozzájuk, kérd ki a két eszközd és győzödj meg magad ;)
Fényképezd te le és tedd be ide nekünk. ;D ;D ;D
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 17. - 13:02:02 írta maiden »

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #487 Dátum: 2013. Január 17. - 13:09:27 »
Szívesen be is mennék, de sajnos logisztikai okai vannak. Messze vannak, és a nyitvatartási időben nem érnék oda. Nem tudom elég indok-e. Bár a nincs idejüket azért nem értem, mert én is ilyen területen dolgozom. Ha lehetőség van sok negatív bírálatot 10 perc munkával megcáfolni, akkor üzletpolitikai okokból azonnal meg kell tenni. Ha egy tabot megvizsgál utána fél perc sem kell egy teszthez.
Nekem rendszeresen vannak hasonló eseteim, más területen, de az ügyfél az első, főleg, ha az nekem is jó. Nálunk vevői megkeresésre azonnal reagálni kell.

Nem elérhető cnspna

  • Adminisztrátor
  • Teljes tag
  • *****
  • Hozzászólások: 236
  • Karma: +2/-0
  • CNS Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #488 Dátum: 2013. Január 17. - 13:40:34 »
a nincs idejüket azért nem értem, mert én is ilyen területen dolgozom. Ha lehetőség van sok negatív bírálatot 10 perc munkával megcáfolni, akkor üzletpolitikai okokból azonnal meg kell tenni. Ha egy tabot megvizsgál utána fél perc sem kell egy teszthez.
Nekem rendszeresen vannak hasonló eseteim, más területen, de az ügyfél az első, főleg, ha az nekem is jó. Nálunk vevői megkeresésre azonnal reagálni kell.

Ugy látom számodra nem tisztázott a fórum szerepe.
Igen az ügyfeleké vagyunk, de NEM az elsődleges, hogy a fórumban a cégünk minden hozzászólást kövessen, vagy erre reagáljon.

A fórumszabályzatban rögzítettük is ezt
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=189.msg913#msg913


Amúgy minden nyávogáson túl:

Egy légteren belül  4m-re a routertől
 Tab ONE:  -48dBm
 PLAY:  -39dBm

http://dl.dropbox.com/u/28643395/tabonevsplaywifi.jpg

Remélem a különbség látható.



Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #489 Dátum: 2013. Január 17. - 13:48:06 »
Köszönöm Én ere voltam kíváncsi. Egyszerű kérdést tettem fel, és nem én voltam aki állandóan kötözködött. Szerintem ezek az infók hasznosak. A Play wifije akkor nem is olyan gyenge mint állítják sokan.

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #490 Dátum: 2013. Január 17. - 13:51:20 »
Bocsánat a nyávogásért, többet nem fogtok itt látni.

Nem elérhető rdani98

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #491 Dátum: 2013. Január 17. - 19:05:14 »
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy nem olvassa be a beépített SD-t.
A képek és zenék amik rajta vannak, azokat beolvassa de a feladat kezelőbe azt irja, hogy nincs csatlakoztatva SD, valamint a rátelepített programokat sem jelzi.
Elsősorban az admintól szeretnék választ kapni.
Küldjem szervízbe?

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #492 Dátum: 2013. Január 17. - 19:25:30 »
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy nem olvassa be a beépített SD-t.
A képek és zenék amik rajta vannak, azokat beolvassa de a feladat kezelőbe azt irja, hogy nincs csatlakoztatva SD, valamint a rátelepített programokat sem jelzi.
Elsősorban az admintól szeretnék választ kapni.
Küldjem szervízbe?

Inkább csak telepítsd újra :), ehhez nem kell adminnak lenni

Nem elérhető Adamsky

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 26
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #493 Dátum: 2013. Január 17. - 22:35:44 »
... minden nyávogáson túl:

Erre tényleg szükség volt? Én nem éreztem, hogy nyávogott volna. Csupán kulturált hangnemben tisztázni szeretett volna egy számára (többek számára) fontos kérdést.

WiFi ügyben azt hiszem akkor kapok majd megfelelő választ, ha valamikor eljutok a ConCorde bemutatótermébe (oda, amit az Admin a #382-es hsz.-ben javasolt is), és ott személyesen tudok majd megbizonyosodni arról, hogy:
a) az én készülékemnek gyenge a WiFi-je
b) a Play ennyit tud

Nem elérhető Adamsky

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 26
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #494 Dátum: 2013. Január 17. - 22:39:26 »
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy nem olvassa be a beépített SD-t.
A képek és zenék amik rajta vannak, azokat beolvassa de a feladat kezelőbe azt irja, hogy nincs csatlakoztatva SD, valamint a rátelepített programokat sem jelzi.
Elsősorban az admintól szeretnék választ kapni.
Küldjem szervízbe?

Nem lehet, hogy kevered a belső (16 Gbyte-os) tárhelyet az SD bővítő hellyel? Utóbbiba -- hacsak nem tettél be kártyát -- tényleg nincs semmi. Programot egyébként is csak a belső tárhelyre tudsz telepíteni (root, és mindenféle "trükközés" nélkül).

Nem elérhető norbi26

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #495 Dátum: 2013. Január 18. - 07:30:46 »
Sziasztok!
Belefutottam a "Túl sok mintarajzolási próbálkozás"-i "hibába". Miután internet nem elérhető, ezért lehetetlen hitelesíteni magamat. Van valamiféle megoldás, hogy ezt kiküszöböljem?
Nálam két megoldást merült fel:
1. Factory Reset lenne a jó megoldás, de miután a Play-en nincs hangerőgomb fogalmam sincs, hogyan lehetne előhozni.
2. Alap ROM visszarakása. Na ezzel az a baj, hogy ezt gőzöm nincs, hogy kell csinálni, ráadásul nem is tudom hol találhatnám meg. ( Pedig egyszer a fórumon megtaláltam, de most nem találom )

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #496 Dátum: 2013. Január 18. - 08:47:11 »
WiFi ügyben azt hiszem akkor kapok majd megfelelő választ, ha valamikor eljutok a ConCorde bemutatótermébe (oda, amit az Admin a #382-es hsz.-ben javasolt is), és ott személyesen tudok majd megbizonyosodni arról, hogy:
a) az én készülékemnek gyenge a WiFi-je
b) a Play ennyit tud

A PLAY készülékben lévő RK903-as wifimodul több FCC vizsgálati jelentéssel rendelkezik.
Sokan mérnek, sokan csinálnak megfelelőségi nyilatkozatokhoz méréseket de az FCC adatai azok amelyek ebből a szempontból ( felhasználót védendő) a legszigorúbb.
Mi is ezt vesszük alapul mert a gyárral ezt a legkönnyebb számon kérni.

A wifiről sokszor volt szó, kár már ismételni:
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg11787#msg11787

Tutira akkor megyünk ha itt a tablet, és be tudjuk mérni.
Akkor nincs vita, hisz ez egy egzakt meghatározható dolog.
Valamint ebből kiderül sokszor az is, hogy nem biztos, hogy a tabban hanem a routerben ( annak beállításaiban) is kellene a hibát keresni.

Mivel a wifi méréseket személy szerint én csinálom pontosan tudom mert mindent jegyzőkönyvezünk, hogy eddig hozzánk 4 darab PLAY készüléket hoztak ilyen okból be.
Ebből három esetében a felvetés nem volt valós, a negyedik esetében szervizben javítani kellett vagyis reagáltunk.
 

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #497 Dátum: 2013. Január 18. - 08:47:25 »
Sziasztok!
Belefutottam a "Túl sok mintarajzolási próbálkozás"-i "hibába". Miután internet nem elérhető, ezért lehetetlen hitelesíteni magamat. Van valamiféle megoldás, hogy ezt kiküszöböljem?
Nálam két megoldást merült fel:
1. Factory Reset lenne a jó megoldás, de miután a Play-en nincs hangerőgomb fogalmam sincs, hogyan lehetne előhozni.
2. Alap ROM visszarakása. Na ezzel az a baj, hogy ezt gőzöm nincs, hogy kell csinálni, ráadásul nem is tudom hol találhatnám meg. ( Pedig egyszer a fórumon megtaláltam, de most nem találom )
Factory Resetet simán eléred a beállításokból. Elindítod a beállítások funkciót, majd a bal oldali felsorolásban van egy olyan rész, hogy Személyes és ott találsz ilyet, hogy Biztonsági mentés és visszaállítás. Ezt kiválasztva találod a Gyári adatok visszaállítása funkciót (törli az összes adatot a táblagépről).

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #498 Dátum: 2013. Január 18. - 08:51:03 »
Belefutottam a "Túl sok mintarajzolási próbálkozás"-i "hibába". Miután internet nem elérhető, ezért lehetetlen hitelesíteni magamat. Van valamiféle megoldás, hogy ezt kiküszöböljem?
Nálam két megoldást merült fel:
1. Factory Reset lenne a jó megoldás, de miután a Play-en nincs hangerőgomb fogalmam sincs, hogyan lehetne előhozni.
2. Alap ROM visszarakása. Na ezzel az a baj, hogy ezt gőzöm nincs, hogy kell csinálni, ráadásul nem is tudom hol találhatnám meg. ( Pedig egyszer a fórumon megtaláltam, de most nem találom )

Ehhez nem kell a firmware-t frissíteni.

Igen nincsenek hardvergombok a PLAY-en , de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne recovery módja és ahol ne lenne
clear data
clear wipe

A készülék ehhez ADB keresztül szólítható meg ( ADB =  Android Debug Bridge).
Erről fórumunkon itt olvasható és mivel az ADB egységes, itt is igaz:
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=353.msg11628;topicseen#msg11628

ADB-ben a reboot recovery paranccsal tudjuk ezt aktiválni.
 
Vagy másik megoldás ahol egy  terminal Emulatorból lehet a recoveryt aktiválni.

Mondjuk az alábbi parancsokkal:

#!/system/bin/sh

echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot



Nem elérhető viktor007

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #499 Dátum: 2013. Január 18. - 15:47:05 »
Sziasztok általában egy rom csere sok idő ? :) és a beállítás utána ? :)

Nem elérhető Adamsky

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 26
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #500 Dátum: 2013. Január 18. - 17:53:35 »
Sziasztok általában egy rom csere sok idő ? :) és a beállítás utána ? :)

Play-en még nem cseréltem (nem is nagyon van mire), de telefonon már sokszor. Nálam a kulcsszó "Titanium Backup". Elég sok programom van, milliónyi beállítással és különböző mentésekkel. Előbbi szimplán rengeteg időt venne el, ha nekem kéne elvégezni egy-egy új ROM telepítése után. Utóbbi pedig kivitelezhetetlen.
Szóval én Titanium Backup-ból tolok mindent vissza. A launcher-em beállításai is importálhatók, szóval azzal sincs gond. Egyedül a rendszer-közeli beállításokkal szoktam bíbelődni pár percet. Nem mértem még stopperrel, hogy mennyi az egész, de amennyi időt nekem a telefonnal kell töltenem ilyenkor, az nem sok. Mondjuk legyen 10-15 perc (nettó).

Nem elérhető Emoryy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #501 Dátum: 2013. Január 18. - 19:09:57 »
Hát emberek, ebben a HDMI kimenetben nagyon csalódtam, ez így ebben a formában majdhogynem használhatatlan. Mivel a tablet nagy ívben figyelmen kívül hagyja, hogy a TV az bizony 16:9-es, ellentétben a saját kis 4:3-as arányával, és egy az egyben klónozza a képernyő képét.
Az oké, hogy a pontosan 16:9-es képarányú videókat lehet rendesen nézni, ha kinyújtod 4:3-ra, de minden más use-case esetén torzítás lesz. Szóval így képnézegetés, 16:9-estől eltérő képarányú videók nézése, rendes használat kilőve.

Nem elérhető Hege

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #502 Dátum: 2013. Január 18. - 21:11:57 »
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Telepítettem a Chainfire 3D-t a tabomra, rebootolt a tab, de csak a Concorde nyitóképig jut...
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám újra életképessé varázsolni szegényt? :(
Köszönöm a válaszokat.

Nem elérhető norbi26

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #503 Dátum: 2013. Január 18. - 21:16:55 »
Sajnos ADB-vel nem jártam sikerrel mivel nem találja az eszközök között a tabot ( eszközkezelő alapján minden stimmel )
Valószínüleg az USB Debugging nincs bekapcsolva, de persze ezt se lehet elérni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 18. - 21:52:29 írta norbi26 »

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #504 Dátum: 2013. Január 18. - 22:09:43 »
Sajnos ADB-vel nem jártam sikerrel mivel nem találja az eszközök között a tabot ( eszközkezelő alapján minden stimmel )
Valószínüleg az USB Debugging nincs bekapcsolva, de persze ezt se lehet elérni.

Ne haragudj meg, de idáig 2 olyan dolgot állítottál amit simán el lehet érni a beállításokból. Az egyik a Factory reset, fentebb leírtam, hogy lehet elérni.
Most leírom az "USB Debugging" = USB Hibakeresés sima bekapcsolását. Beállítások elindítása majd baloldalon görgess legalulra ott látod majd a Rendszer részt ezen belül látod majd a Fejlesztői lehetőségek funkciót, ezt válaszd ki. Majd a Jobb oldalon megjelenő listában lesz egy ilyen rész Hibakeresés és ott lesz az USB hibakeresés ez az első lehetőség rakj pipát a sor végére, majd engedélyezd a felugró ablakban OK választásával.

Nem elérhető norbi26

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #505 Dátum: 2013. Január 18. - 22:31:31 »
Nem vagyok tudatlan, tudom, hogy belehet őket állítani. De nem érted a problémát. Amikor Túl sok próbálkozás van a mintáknál, akkor nem enged be a beállításokba.
Vagyis, hogy jobban mondjam sehova nem enged be.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 18. - 22:40:37 írta norbi26 »

Nem elérhető FeNe

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #506 Dátum: 2013. Január 19. - 18:44:33 »
Valaki tud ajánlani egy stabil launchert? Eddig Lightning Launchert használtam (legújabbat), de folyamatosan lefagy meg bugos.

Nem elérhető Adamsky

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 26
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #507 Dátum: 2013. Január 19. - 19:36:53 »
Valaki tud ajánlani egy stabil launchert? Eddig Lightning Launchert használtam (legújabbat), de folyamatosan lefagy meg bugos.

Az "Nova Launcher" sem rossz, de nekem most a telefonomon és a PLAY-en is az "ADW.Launcher" van fenn.

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #508 Dátum: 2013. Január 20. - 13:09:03 »
Nem vagyok tudatlan, tudom, hogy belehet őket állítani. De nem érted a problémát. Amikor Túl sok próbálkozás van a mintáknál, akkor nem enged be a beállításokba.
Vagyis, hogy jobban mondjam sehova nem enged be.
Akkor bocsi, az nem volt egyértelmű a hozzászólásodból, hogy a beállításokat nem éred el. Szerintem fordulj a szakszervizhez.

Nem elérhető norbi26

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #509 Dátum: 2013. Január 20. - 16:02:56 »
 
Idézet
Akkor bocsi, az nem volt egyértelmű a hozzászólásodból, hogy a beállításokat nem éred el. Szerintem fordulj a szakszervizhez.
Nem gond. A probléma az, hogy a tabot csak postán küldhetem vissza oda, ahonnan vásároltam és az úgy nem igazán jó...
Megcsinálnám én, ha lenne egy részletes leírás, hogyan lehet ROM-ot cserélni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 20. - 16:33:17 írta norbi26 »