Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről  (Megtekintve 517560 alkalommal)

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #780 Dátum: 2013. Február 20. - 15:02:38 »
Bár úgy gondolom megszívtam, de azért megkérdem hátha...
A PLAY tab használat közben lemerült és magától kikapcsolt. Ebben a kikapcsolt állapotban rádugtam a töltőjére, de észrevettem, hogy az nem tölti. Ilyenkor rendszerint megjelenik a ConCorde felirat, utána pedig egy zöld elem, ami a töltés állapotát jelzi. Most azonban a ConCorde felirat után egy piros színű áthúzott elem jelent meg. A töltő jó, mert egy tab ONE-t képes volt tölteni. Rádugtam USB-re is a tabot, de ez is azt az eredményt hozta, mint amit a tölltővel kapcsolatban leírtam. Valami ötlet, hogy mi lehet a gond?

Az aksi lehet meghalt, szerintem ha tudod akkor vidd a szervizbe, vagy juttasd el
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető Moe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #781 Dátum: 2013. Február 20. - 15:16:17 »
Az aksi lehet meghalt, szerintem ha tudod akkor vidd a szervizbe, vagy juttasd el

Egy 3 hetes gép esetén ez elég szarul hangzik, de én is akksi hibának gondolom.
Holnap visszaviszem a forgalmazóhoz, bár a jótállási jegyen ez áll: "Az akkumulátorokra és elemekre a garancia nem vonatkozik."  hmmm...

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #782 Dátum: 2013. Február 20. - 16:03:41 »
Egy 3 hetes gép esetén ez elég szarul hangzik, de én is akksi hibának gondolom.
Holnap visszaviszem a forgalmazóhoz, bár a jótállási jegyen ez áll: "Az akkumulátorokra és elemekre a garancia nem vonatkozik."  hmmm...

A forgalmazónál lehet, de a CC-nél kicserélik garanciába
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető oliy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #783 Dátum: 2013. Február 21. - 10:02:19 »
Kedves Fórumozók/Adminok!
Tanácsot szeretnék kérni egy elég kellemetlen ügyben.
Januárban elején rendeltem egy play tabletet, ami sajnálatos módon berepedt kijelzővel érkezett. Megesik az ilyen, ígyhát visszaküldtem az edigitalnak, akik továbbították a szervíznek. A szervíz megállapította, hogy én vagyok a hibás, pedig erről szó sincs!
Szóval, most itt állok, február 21.-én, se pénzem, se működőképes tabletem!
Mit csináljak? Az biztos, hogy én nem ejtettem le, és amúgy sincs rajta semmilyen egyéb sérülés, tehát nem értem, hogy hozhattak ki engem hibásnak.
Előre is köszönöm a segítséget!

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #784 Dátum: 2013. Február 21. - 10:26:27 »
Kedves Fórumozók/Adminok!
Tanácsot szeretnék kérni egy elég kellemetlen ügyben.
Januárban elején rendeltem egy play tabletet, ami sajnálatos módon berepedt kijelzővel érkezett. Megesik az ilyen, ígyhát visszaküldtem az edigitalnak, akik továbbították a szervíznek. A szervíz megállapította, hogy én vagyok a hibás, pedig erről szó sincs!
Szóval, most itt állok, február 21.-én, se pénzem, se működőképes tabletem!
Mit csináljak? Az biztos, hogy én nem ejtettem le, és amúgy sincs rajta semmilyen egyéb sérülés, tehát nem értem, hogy hozhattak ki engem hibásnak.
Előre is köszönöm a segítséget!

Hát sajna ezt már nem fogod megúszni fizetés nélkül  ???
A CC felől jogos, mert kijelző betörésre nincs garancia
A hibát sajnos ott követted el, hogy mikor átvetted a futárszolgálattól, nem bontottad ki, és nem győzödtél meg róla,
hogy hiány és sérülés mentes a csomag, emiatt nem bizonyított hogy ki a hunyó, mert lehet az Edigital is, de lehet a futárszolgálat is
utólagosan meg ...
Az Edigitál oldalán, ha jól tudom, meg le van írva, hogy mindig meg kell nézni az átvételkor és ha valami nem stimmel, akkor azonnal visszaküldeni, és a futárszolgálatos emberke meg fel vesz egy jegyzőkönyvet a vélt hibáról, sérülésről és így automatikusan jár a cseregarancia
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető oliy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #785 Dátum: 2013. Február 21. - 10:54:43 »
Én ezt értem, de hát ha egyszer nem csináltam semmit, nem ejtettem le, nem léptem rá, nem történt vele semmi és ráadásul azt mondták nekem az edigitálnál, hogy több ilyen eset is volt, akkor nem lehet valahogy fellebbezni vagy valami?
Azt mondta nekem az ember, akivel beszéltem, hogy írjak a support@concorde.hu címre és akkor elképzelhető, hogy újravizsgálják.
Ezt egyszerűen nem hiszem el! Mennyi lenne az annyi, ha javíttatni akarnám (amit rohadtul nem akarok, mert nem csináltam SEMMIT!!) ?

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #786 Dátum: 2013. Február 21. - 11:12:12 »
Én ezt értem, de hát ha egyszer nem csináltam semmit, nem ejtettem le, nem léptem rá, nem történt vele semmi és ráadásul azt mondták nekem az edigitálnál, hogy több ilyen eset is volt, akkor nem lehet valahogy fellebbezni vagy valami?
Azt mondta nekem az ember, akivel beszéltem, hogy írjak a support@concorde.hu címre és akkor elképzelhető, hogy újravizsgálják.
Ezt egyszerűen nem hiszem el! Mennyi lenne az annyi, ha javíttatni akarnám (amit rohadtul nem akarok, mert nem csináltam SEMMIT!!) ?
Sajnos miután le van írva az edigital-nál is (házhoz szállítás menüpontban) ezért te voltál felelőtlen. Megértheted a másik oldalt is, hiszen biztos vannak olyan "ügyeskedők", akik miatt ezt rögzíteni kellett. Itt most nem rád gondolok, ilyen előfordul, de neked lett volna feladatod meggyőződni a termék épségéről. Idézek a fent említett oldalról:
"Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!" Senki nem kifogásolta volna, ha a csomagot kibontod, kiveszed a készüléket, megnézed, hogy nem sérült és csak azután írod alá a futárnak. Ez kb. 20-40 másodperces művelet, amiket a futárok is megvárnak. Addig úgysem tud elmenni, míg nem írod alá.

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #787 Dátum: 2013. Február 21. - 12:03:20 »
Bár úgy gondolom megszívtam, de azért megkérdem hátha...
A PLAY tab használat közben lemerült és magától kikapcsolt. Ebben a kikapcsolt állapotban rádugtam a töltőjére, de észrevettem, hogy az nem tölti. Ilyenkor rendszerint megjelenik a ConCorde felirat, utána pedig egy zöld elem, ami a töltés állapotát jelzi. Most azonban a ConCorde felirat után egy piros színű áthúzott elem jelent meg. A töltő jó, mert egy tab ONE-t képes volt tölteni. Rádugtam USB-re is a tabot, de ez is azt az eredményt hozta, mint amit a tölltővel kapcsolatban leírtam. Valami ötlet, hogy mi lehet a gond?
A gyakran ismételt kérdéseknél le van írva, hogy mi a helyzet, ha teljesen lemeríted az aksit:
Idézet
Azonban az akku feszültsége egy kritikus szint alá esik, képtelen lesz újra áramot felvenni. Itt ebben az esetben a töltőelektronika,
a beépített védelmi mechanizmus már ezt megelőzően lekapcsol.
Ha ennek ellenére tovább erőltetjük a töltést, még mindig nem megy tönkre, de egy idő után az akku már nem lesz tölthető normál töltővel.
Ebben az esetben a helyes útra viszahozatalhoz készülékspecifikus szerviz töltő szükséges.
Úgyhogy nem biztos, hogy aksi probléma..., de szerintem a CC-s fiúk biztos segítenek orvosolni a problémát a szervizben. Ezért érdemes figyelni a Tab jelzéseit az akku szintről, esetleg alkalmazást használni amiben be lehet állítani, hogy figyelmeztessen bizonyos akku szint elérése esetén.

Nem elérhető gszeb

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #788 Dátum: 2013. Február 21. - 14:18:01 »
Ez nem egészen helytálló. Üzemszerű használat mellett az elektronika nem engedi, hogy az akku a kritikus szint alá mehessen. Ezért a tab nem szívja le az akksit az utolsó elektronig, hanem az automatikus kikapcsoláskor is mindig hagy benne még valamennyi töltést. Ha az így lemerített akku sokáig (hetekig-hónapokig) áll, a további önkisülés során lecsúszhat a kritikus szint alá, és akkor valóban nem lesz házilag tölthető. De a leírás alapján nem erről van szó, úgyhogy szerintem akksihiba lesz az.

Nem elérhető gszeb

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #789 Dátum: 2013. Február 21. - 18:19:04 »

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #790 Dátum: 2013. Február 22. - 09:20:20 »
A GYIK-ben felsorolt 3G modemek a kizárólagosan támogatottak? Más, fel nem sorolt típusokat biztosan nem támogat a Play?
Ha támogat, akkor valaki meg tudná mondani első kézből, konkrét tapasztalatból, hogy a Huawei E303-al megy-e a tab? Telenornál (egy-két típus, többek közt a feltételesen támogatott E173 mellett) ezt a típust adják most.

A GYIK-ot folyamatosan tartjuk karban.
Igen azokat soroljuk itt fel ami megy/kompatibilis.

Ami kimaradt ebből az nem azért maradt ki mert nem próbáltuk( havi rendszerességgel az utolsó 3G teszt 2013 01.21.-én volt), hanem mert nem támogatott hivatalosan.

Nem elérhető starboyz

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #791 Dátum: 2013. Február 22. - 10:16:11 »
Sziasztok!Még új vagyok és a segítségetek kérném!Tab vásárlás előtt állok kb 3hete már csak ezek után olvasgatok itt-ott!
4játékos maradt restigio 7 pro duo , Prestigio 7 prime duo , Concorde Tab Play, Concorde Tab Speed!
Az utóbbit valszeg nem lesz türelmem kivárni ,segítsetek melyik lenne a legjobb választás játék,film,könyv -re használnám és ami fontos lenne hogy a wifit a routertől kb 10-20lépésnyi távban használnám itthon
A routerem egy TP-LInk WR2543ND ami 450Mbps 2.4/5Ghz tud,3 antennával ha ez lényeges?!
hdmi nem lényeg,de az anyag minőség tehát a külcsín fontos!A play és a príme kivitele tetszik!
Ne kövezzetek meg ha hülyeséget is írtam de tényleg nem tudok dönteni és sokat segítenétek a válaszaitokkal!köszke előre is...

Nem elérhető gszeb

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #792 Dátum: 2013. Február 22. - 10:21:25 »
A GYIK-ot folyamatosan tartjuk karban.
Igen azokat soroljuk itt fel ami megy/kompatibilis.

Ami kimaradt ebből az nem azért maradt ki mert nem próbáltuk( havi rendszerességgel az utolsó 3G teszt 2013 01.21.-én volt), hanem mert nem támogatott hivatalosan.

Értem és köszönöm. Szerintem hasznos volna ezt pár szóval egyértelműsíteni a szövegben, hogy a lista a hivatalosan támogatott eszközöket, vagy a működő eszközöket sorolja föl (mert a kettő nem ugyanaz), valamint hogy a lista teljeskörű.

Nem elérhető gszeb

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #793 Dátum: 2013. Február 22. - 10:57:15 »
hogy a wifit a routertől kb 10-20lépésnyi távban használnám itthon
A routerem egy TP-LInk WR2543ND ami 450Mbps 2.4/5Ghz tud,3 antennával ha ez lényeges?!

10-20 lépés az már 10 méteres nagyságrend. Én csak a Playről tudok első kézből nyilatkozni, szintén 3 antennás n-es routerrel (tp-link) 10 méter alatti távolságnál is gond van a stabil wifi vétellel. A router finomhangolása (bár a lentebb olvasható okból nem maradéktalanul elfogadható ez a megoldás), megoldhatja a problémát, bár nekem ez sem segített (vasbeton falak nélküli vidéki családi házban, ürességtől kongó wifi-csatornák közepedte, ahol minden más mobil eszköz, új és régi egyaránt, vidáman wifizik).
Még egy dolog, de ez nem hiba, csupám hiányzó fícsör: USB-ről nem tölt.
Fentiektől eltekintve a Play nagyon frankó, semmi másba nem tudnék komolyan belekötni, főleg ilyen baráti árcédula mellett.

Még mielőtt nekem esnek: Egy mobil eszköznél nem lehet a megbízható wifi vétel feltétele a vadonatúj, végletekig finomhangolt router. Minden normális, az adott szabványank (802.11b-g-n) megfelelő, default beállításokkal üzemelő routerrel működnie kéne megbízhatóan, átlagos, életszerű körülmények között, mint ahogy képes erre 10-ből 10 laptop vagy telefon. Ha fixen telepített eszközről volna szó, akkor még valahogy elfogadható volna, hogy finomhangolni kelljen a routert a stabil működéshez. De itt hangsúlyosan mobil eszközről van szó! Ha a legkülönfélébb publikus wifiken akarom használni a tabet, akkor mi a fenét csinálok? Ki fogja nekem mindenhol "megfelelően" beállítani a routert, hogy a gyengélkedő eszközöm is képes legyen használni? Erre tessenek gondolni, mikor a wifi gyengeséget a nem jól beállított routerra fogja valaki.

üdv
gszeb

Nem elérhető starboyz

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #794 Dátum: 2013. Február 22. - 11:23:47 »
Köszönöm a választ nagyban segít a döntéshozatalban! ; :)

Nem elérhető Nándi

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #795 Dátum: 2013. Február 22. - 13:37:09 »
Hello Nekem Prestigio 8.0 Pro Duom van 6-7m távolság egy födémen keresztül maximális Wifi jelerősség, ami mérve -45-52 dB-t jelent.  A géppel maximálisan meg vagyok elégedve.

Nem elérhető skyrolls

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #796 Dátum: 2013. Február 22. - 16:27:32 »
Kedves Adminisztrátorok!

A Wikitech szétszedős blogjában FM vevő is szerepel.
Esetleg ezt szoftveresen is tudnátok engedélyezni a következő rom-ban?
(Nem baj, ha gyenge, Budapesten biztos be lehetne fogni egy pár adót.)

Más: ha jól látom az RK 903 chip-től megy egy vastag drót körben az akkumulátor mellett az előlaphoz.
Ez lenne a Wifi antenna? Ha ez hosszabb lenne akkor vajon jobb lenne a vétel?

A választ előre is köszönöm.

Nem elérhető Bencus90

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #797 Dátum: 2013. Február 22. - 17:56:04 »
Sziasztok vettem egy playt meg hozzá egy 3g modemet azóta ki lett cserélve a kábel mert nem működöt a modem most azóta jó de viszont csak telenoros simmel működik t-mobilos simmel nem kicseréltettem a simet is már feladtam nem tudom mi lehet a gond ha valaki segítene hogy mit csináljak azt meg köszönném előre is köszi mindenkinek.

Nem elérhető modeart

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 19
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #798 Dátum: 2013. Február 23. - 00:38:17 »
Ki fogja nekem mindenhol "megfelelően" beállítani a routert, hogy a gyengélkedő eszközöm is képes legyen használni?

Bocs, de erre reagálnom kell és kicsit off lesz.  :) A válaszom az a kérdésedre, hogy természetesen egy szakember bármikor szívesen beállítja neked a routert, persze nem ingyen.
Az, hogy veszel valami kütyüt a boltban és elvárod hogy azonnal és tartósan neked problémamentesen működjön jogos elvárás, de igazságtalan vagy, mert biztos vagyok benne hogy más esetben elfelejtkezel a jogos elvárásodról.
Feltételezem, hogy van számítógéped, mégis ha az oprendszer valahogy nem jól működik, vagy vírusos lesz a gép és nem tudod mit csinálj, akkor biztos természetes számodra hogy szakembert hívj, fel sem merül, hogy vajon ez a windows miért nem működik szakértelem nélkül kifogástalanul, hiszen megvetted.
Az eszközök nem gyengélkedik, csak egy router-beállításon spórolsz és közben keseregsz hogy nem tudsz kimenni a szobából a tablettel.

Nekem több olyan ügyfelem volt karácsonykor aki tabletet vett és még csak be sem kapcsolta, már hívott hogy legyek szíves beállítani mindent "ami kell" mert nem ért hozzá. Na ezeknél az embereknél nincs is wifi-jel gyengeség, az biztos. (bár volt, akinek régi routerét cserélni kellett)

Az én véleményem, hogy alapvetően kétfajta vásárló lehet megkülönböztetni:

1. Only user mod (iphone-feeling):  ezt a vásárlót nem érdekli kütyüje működési elve, elvárja hogy ha megveszi, akkor minden flottul működjön, nem veszi a fáradtságot semmi megértésére és beállítására. Ilyen lehetsz te is. Ezek az instant termékek is léteznek, de ezek ára a legmagasabb, értelemszerűen. Nem véletlen az Iphone és más "hülyeségadóval" terhelt, átlagos minőségű termékek sikere. Persze ezek neked gond nélkül működnek majd a régi, karbantartatlan routereddel, csak fizess értük. :)

2. Tudatos vásárló: az ilyen vásárló TUDJA hogy mit vesz, TUDJA milyen áron és TUDJA hogyan kell azt hatékonyan működésre bírni. Elolvassa a support fórumot (ahol egyébként mindenki segítséget kap), nem rest egy pár perces műveletet elvégezni a routerén akár és kihozza amit lehet a tabletéből, mobiljából stb.
Az ilyen felhasználó töredékáron jut minőségi kütyühöz, mert tudja hogyan kell azt használni. Egy androidos tablet használata egyébként is feltételez valami informatikára való nyitottságot a felhasználótól az "elvindózosodott" környezet után, hiszen itt egy teljesen más rendszerről van szó.

Még egy megjegyzés:
- hiába idegenkedsz a router beállítástól, hidd el, nem ez a tablet lesz az első amivel problémád lesz, mert a routert is illik karbantartani (mint a számítógépet), persze majd ha több tablet lesz a családban akkor majd rájössz. Nekem két eltérő márkájú tablet van a családban és mindkét tabletnek gondja volt a wifivel (más-más jellegű gond) addig míg nem vettem a fáradtságot hogy beállítsam.

Úgyhogy a véleményem az, hogy rosszul vásároltál. Az azonnal egy gombbal működő kütyüket tessék a "fehér" boltokban keresni többszázezer forintért.
Én 40ezerért és +10 perc munkáért hozzájutottam egy korrekten működő tablethez, a többi pénz megy a takarékbetétkönyvbe. :)

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #799 Dátum: 2013. Február 23. - 10:50:41 »
Idézet
Milyen tok? TOK? nekem is kell! honnan? mennyiért!?? ÉN IS SZERETNÉK!!!
Elég vicces hogy kb. két hónapja megjelentek a 8"-os kijelzőjű tabok és azóta nem igazán lehet kapni tokot hozzájuk!! EZ TÉNYLEG EGY VICC!!!  >:( Szóval a tokot ebay-ről rendeltem 7 munkanap alatt szépen meg is érkezett! (cca. 12$) Arról meg  hogy mennyire illeszkedik a tokra beszéljenek a képek!
Tökéletesen!!! Olyat kell rendelni aminek a sarkait tépőzáras vinklik(derékszögű sarokrögzítő) tartják.
A méreteket természetesen a tokokról általában az oldalak közlik collban vagy centiben.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #800 Dátum: 2013. Február 23. - 13:30:46 »
Elég vicces hogy kb. két hónapja megjelentek a 8"-os kijelzőjű tabok és azóta nem igazán lehet kapni tokot hozzájuk!! EZ TÉNYLEG EGY VICC!!!  >:( Szóval a tokot ebay-ről rendeltem 7 munkanap alatt szépen meg is érkezett! (cca. 12$) Arról meg  hogy mennyire illeszkedik a tokra beszéljenek a képek!
Tökéletesen!!! Olyat kell rendelni aminek a sarkait tépőzáras vinklik(derékszögű sarokrögzítő) tartják.
A méreteket természetesen a tokokról általában az oldalak közlik collban vagy centiben.

Miért volna vicc, hol olvastad, hogy kötelező minden Tabhoz tokot is gyártani
Nem gondolnám, hogy szemrehányást tehetnél bárkinek is emiatt
Valószínű gyártás alatt van és majd lesz
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető dave1974

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #801 Dátum: 2013. Február 23. - 14:11:17 »
Elég vicces hogy kb. két hónapja megjelentek a 8"-os kijelzőjű tabok és azóta nem igazán lehet kapni tokot hozzájuk!! EZ TÉNYLEG EGY VICC!!!  >:( Szóval a tokot ebay-ről rendeltem 7 munkanap alatt szépen meg is érkezett! (cca. 12$) Arról meg  hogy mennyire illeszkedik a tokra beszéljenek a képek!
Tökéletesen!!! Olyat kell rendelni aminek a sarkait tépőzáras vinklik(derékszögű sarokrögzítő) tartják.
A méreteket természetesen a tokokról általában az oldalak közlik collban vagy centiben.
Egy linket tudnál adni?
Köszi!

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #802 Dátum: 2013. Február 23. - 16:18:21 »
Idézet
Elég vicces hogy kb. két hónapja megjelentek a 8"-os kijelzőjű tabok és azóta nem igazán lehet kapni tokot hozzájuk!! EZ TÉNYLEG EGY VICC!!!   Szóval a tokot ebay-ről rendeltem 7 munkanap alatt szépen meg is érkezett! (cca. 12$) Arról meg  hogy mennyire illeszkedik a tokra beszéljenek a képek!
Tökéletesen!!! Olyat kell rendelni aminek a sarkait tépőzáras vinklik(derékszögű sarokrögzítő) tartják.
A méreteket természetesen a tokokról általában az oldalak közlik collban vagy centiben.

Miért volna vicc, hol olvastad, hogy kötelező minden Tabhoz tokot is gyártani
Nem gondolnám, hogy szemrehányást tehetnél bárkinek is emiatt
Valószínű gyártás alatt van és majd lesz
Azért vicc mert gondolom tudod mint ahogy mindenki tudja, hogy a mai kapitalista világnézet szerint ha elkezdenek gyártani autót vagy bármi mást rögtön a gyártással egyidőben vagy kicsit utána megjelennek hozzá kiegészítők.( maradjunk a taboknál, nem két hónap múlva sincs semmi!) Tehát mivel senki nem ingyen akarja és a gyártónak/forgalmazónak ebből haszna származik, elkezdik árulni. Csupán ezért furcsa, és nem a kötelező nem kötelezőről van szó. Akinek nem inge...
Javítom magam, három hónapja vannak a piacon a nyolc collos tabletek...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 23. - 16:49:16 írta Messor »

Nem elérhető Moe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #803 Dátum: 2013. Február 23. - 16:29:16 »
Bocs, de erre reagálnom kell és kicsit off lesz......

Az ő mondatában a "mindenhol" szón van a hangsúly. Otthon nyilván senki sem sajnálja azt a 10 percet. A gond ott kezdődik, ha nyilvános wi-fi hálózatot akarsz használni, mondjuk az iskolában vagy egy kávézóban. A pincér biztos nem szalad neked hátra lefrissíteni a router firmware-jét. Egy ilyen kütyüt mobilitásra és a net használatára tervezték, de ez a kettő egyszerre nem igazán jön össze. Lehet szépíteni a dolgokat, de PLAY wifi-je bizony gyenge, a leggyengébb amivel valaha dolgom volt. Összehasonlításképp a családban lévő hasonló árfekvésű telefon wifi-je jóval erősebb, mint a PLAY-é. Szóval sem a tablet ára, sem pedig a helyszűke nem indokolja a gyenge wifi-t. A Momo8(PLAY) tabletek wifi-jét is szídják úton-útfélen, így remélhetőleg ez cselekvésre készteti a tablet gyártóját.

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #804 Dátum: 2013. Február 23. - 16:32:29 »
Idézet
Elég vicces hogy kb. két hónapja megjelentek a 8"-os kijelzőjű tabok és azóta nem igazán lehet kapni tokot hozzájuk!! EZ TÉNYLEG EGY VICC!!!   Szóval a tokot ebay-ről rendeltem 7 munkanap alatt szépen meg is érkezett! (cca. 12$) Arról meg  hogy mennyire illeszkedik a tokra beszéljenek a képek!
Tökéletesen!!! Olyat kell rendelni aminek a sarkait tépőzáras vinklik(derékszögű sarokrögzítő) tartják.
A méreteket természetesen a tokokról általában az oldalak közlik collban vagy centiben.
Egy linket tudnál adni?
Köszi!

http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l140/pict/360584560245_1.jpg
http://www.ebay.com/itm/360584560245?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Így talán könnyebb! :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 23. - 18:51:49 írta rstwingo »

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #805 Dátum: 2013. Február 23. - 16:38:58 »
Nos még egyszer, mert valamiért ezt is az idézetbe rakta bele:
http://www.ebay.com/itm/360584560245?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Én innen rendeltem a tokot, és jól illeszkedik.

Nem elérhető sushika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #806 Dátum: 2013. Február 23. - 17:06:52 »
Nos még egyszer, mert valamiért ezt is az idézetbe rakta bele:
http://www.ebay.com/itm/360584560245?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Én innen rendeltem a tokot, és jól illeszkedik.
Ugyanez van nekem, csak én Pestről rendeltem,
 http://olcsotablet.hu/bortok-7-8-os-tablethez.html
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 23. - 17:12:55 írta sushika »

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #807 Dátum: 2013. Február 23. - 17:18:24 »
Idézet
Nos még egyszer, mert valamiért ezt is az idézetbe rakta bele:
http://www.ebay.com/itm/360584560245?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Én innen rendeltem a tokot, és jól illeszkedik.
Ugyanez van nekem, csak én Pestről rendeltem, olcsotablet pont hu ;-)

Igen én is láttam náluk, csak viccnek tartom hogy 1500ft a szállítás és nincs személyes átvétel! Ez a többe kerül a leves mint a hús esete. Nem beszélve a vevőkezelésükről mikor írtam nekik válaszra sem méltattak.

Nem elérhető sushika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #808 Dátum: 2013. Február 23. - 18:35:13 »
En pick pack-oztam  ;)

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #809 Dátum: 2013. Február 23. - 18:53:22 »
Ez a Pick Pack Pont azért érdekes mert feltettem nekik ezt a kérdést, és nem reagáltak ráadásul nincs is ilyen választható opciójuk a rendeléseknél. Vagy csak én nem találtam? :-)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 23. - 19:01:45 írta Messor »