Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről  (Megtekintve 517548 alkalommal)

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #990 Dátum: 2013. április 02. - 08:46:46 »
Sziasztok!

Én január elején vásároltam egy ilyen gépet, de számomra hatalmas csalódás okozott. Elsősorban azzal a céllal vásároltam, hogy a munkám vagy utazás során az ingyenes wifi helyeken meg tudjam nézni a levelezésem. Nos ez az amire teljes mértékben alkalmatlan a készülék!!!

A megvásárlást követően természetesen kipróbáltam. Az otthoni wifi mellett még rendesen megy, de egy szobával arrébb már le-leszakadozik a hálózatról. Kipróbáltam egy-két nyilvános wifi helyen is de ott sem volt meggyőző a teljesítménye. Ezt követően elküldtem szervizbe, ahonnan kb. egy hónap múlva úgy kaptam vissza, hogy a wifi-nek semmi baja, tökéletesen működik.

A hétvégén barátaimmal külföldre mentünk és direkt olyan hostelt kerestünk ahol van ingyen wifi is. Jött a kérdés, hogy ki hoz netezésre alkalmas gépet. Én jelentkeztem is, hogy most kaptam vissza a szervizből a Concorde play tabimat, majd Én viszem. Itt jött a mélyvíz a Concord-nak. A közösségi helységben alig vette a jelet és ha el is kapta utána gyorsan leszakadt róla. Minden létező beállítást megpróbáltam, de semmi siker nem volt. Szerencse, hogy egyik társunk elhozta a Samsung Galaxy Player 3,6-os készülékét. Ezen már tökéletesen ment a net.
Innentől kezdve számomra a Play szinte egy értéktelen kupac, mivel a wifi használhatatlan rajta. Legszívesebben visszavinném a forgalmazónak, hogy csináljon vele amit csak akar.

Szóval aki hasonló célból venne ilyet –vagyis netezés wifin keresztül- azt lebeszélném róla. Azt persze a korrektség kedvéért el kell mondanom, hogy egyéb hardveres vonatkozásban jó kis készülék csak ez számomra másodrendű dolog.

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #991 Dátum: 2013. április 02. - 09:15:53 »
Sziasztok!

Én január elején vásároltam egy ilyen gépet, de számomra hatalmas csalódás okozott. Elsősorban azzal a céllal vásároltam, hogy a munkám vagy utazás során az ingyenes wifi helyeken meg tudjam nézni a levelezésem. Nos ez az amire teljes mértékben alkalmatlan a készülék!!!

A megvásárlást követően természetesen kipróbáltam. Az otthoni wifi mellett még rendesen megy, de egy szobával arrébb már le-leszakadozik a hálózatról. Kipróbáltam egy-két nyilvános wifi helyen is de ott sem volt meggyőző a teljesítménye. Ezt követően elküldtem szervizbe, ahonnan kb. egy hónap múlva úgy kaptam vissza, hogy a wifi-nek semmi baja, tökéletesen működik.

A hétvégén barátaimmal külföldre mentünk és direkt olyan hostelt kerestünk ahol van ingyen wifi is. Jött a kérdés, hogy ki hoz netezésre alkalmas gépet. Én jelentkeztem is, hogy most kaptam vissza a szervizből a Concorde play tabimat, majd Én viszem. Itt jött a mélyvíz a Concord-nak. A közösségi helységben alig vette a jelet és ha el is kapta utána gyorsan leszakadt róla. Minden létező beállítást megpróbáltam, de semmi siker nem volt. Szerencse, hogy egyik társunk elhozta a Samsung Galaxy Player 3,6-os készülékét. Ezen már tökéletesen ment a net.
Innentől kezdve számomra a Play szinte egy értéktelen kupac, mivel a wifi használhatatlan rajta. Legszívesebben visszavinném a forgalmazónak, hogy csináljon vele amit csak akar.

Szóval aki hasonló célból venne ilyet –vagyis netezés wifin keresztül- azt lebeszélném róla. Azt persze a korrektség kedvéért el kell mondanom, hogy egyéb hardveres vonatkozásban jó kis készülék csak ez számomra másodrendű dolog.

Ha volt szervizünkben akkor minden bizonnyal mértük a wifi érzékenységét, ha pedig ez megfelelő értéket mutatott akkor nem érdekünk az ellenkezőjét tenni.

Muinkalapszám?

Nem elérhető HUNjozsi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #992 Dátum: 2013. április 02. - 12:27:49 »
Érdekes hogy nekünk semmi bajunk nincs a WI-FI erősségével, pedig panelházban lakunk, vasbeton falak vannak kb. 10cm-esek, néhol a WIFI jel kicsit kisebb lesz de nem dobálja a tab, semmi baja...
Akinek tehát nem sikerül annyira a WIFI dolog az ne szólja le a tabot, főleg ne mondja hogy "Ne vegyétek meg mert sz@r a WIFI benne." mert egy pár embernek nem megy attól még nemkell azt hirdetni hogy senki se vegye meg.      Ennyit akartam..

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #993 Dátum: 2013. április 02. - 12:50:22 »
Kedves Hunjozsi

Én a saját véleményemet és tapasztalatomat osztottam meg a közösséggel ami az előadottak alapján szerintem megalapozott. Ez a fórum ugyancsak lehetőséget biztosít arra, hogy esetlegesen másoknak, akik ilyen gépet szándékoznak elgondolkozzanak és körbe járják a témát, hogy mégis milyen a WIFI benne. Én úgy érzem, hogy az ablakon kidobtam 44 e. forintot, mert sem a panel lakásomban sem másutt nem működik a WIFI-je. Egyébként úgy érzem elég korrekt volt a kritikám, mert 1x elküldtem szervizbe és miután visszajött és még mindig problémás volt csak azután írtam le a véleményemet.
Azt hiszem elég egyértelműen kijelenthető, hogy LEGALÁBB IS AZ ÉN CONCORDE PLAY készülékemnek sz.. a wifije ha egy régebbi Samsung tablet lenyomja.

Egyébként nagyon örülök, hogy Te nem tapasztaltál ilyet. 

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #994 Dátum: 2013. április 02. - 13:12:57 »
Tisztelt ConCorde!

Amint lehetőségem lesz elküldöm a munkalap számot.

Üdv

quasimidi

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #995 Dátum: 2013. április 02. - 16:33:53 »
Sziasztok!

Lenne kedves megnézni valaki, hogy ha kikapcsolja a szinkronizálást (gmail/akármi), bekapcsolja a repülő üzemmódot, akkor a tablet lemegy-e deep-sleep üzembe? (Google Play -> CpuSpy).

Az enyém sehogy sem megy le, néztem a kernel/partial wake-lock-okat és leginkább a PowerManagerService az, ami pörgeti a cpu-t ha ki van kapcsolva a képernyő (95%). BetterBatteryStats-al néztem.

Elsősorban azoktól várnék válaszokat, akiknek van Concorde Play tablet-je.
Egyébként a Wifi sztem elfogadható, néha igaz ledobál, de ezt betudom annak az iszonyatos interferenciának ami általában szokott lenni egy panel háztömbben (vagy akár társasházban).

Előre is köszönöm!

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #996 Dátum: 2013. április 02. - 18:07:32 »
Tisztelt ConCorde!

A készülékem szerviz lap száma: 73 572

Várom mielőbbi válaszukat!

Nem elérhető 27389zsolt

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 23
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #997 Dátum: 2013. április 03. - 08:27:08 »
Sziasztok!

Lenne kedves megnézni valaki, hogy ha kikapcsolja a szinkronizálást (gmail/akármi), bekapcsolja a repülő üzemmódot, akkor a tablet lemegy-e deep-sleep üzembe? (Google Play -> CpuSpy).

Az enyém sehogy sem megy le, néztem a kernel/partial wake-lock-okat és leginkább a PowerManagerService az, ami pörgeti a cpu-t ha ki van kapcsolva a képernyő (95%). BetterBatteryStats-al néztem.

Elsősorban azoktól várnék válaszokat, akiknek van Concorde Play tablet-je.
Egyébként a Wifi sztem elfogadható, néha igaz ledobál, de ezt betudom annak az iszonyatos interferenciának ami általában szokott lenni egy panel háztömbben (vagy akár társasházban).

Előre is köszönöm!

heló

nekem lemegy

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #998 Dátum: 2013. április 03. - 10:43:02 »
Tisztelt ConCorde!

A készülékem szerviz lap száma: 73 572

Várom mielőbbi válaszukat!

Kezdjük ismét az elején!

Ha volt szervizünkben akkor minden bizonnyal mértük a wifi érzékenységét, ha pedig ez megfelelő értéket mutatott akkor nem érdekünk az ellenkezőjét tenni.
A hozzánk javításra / bevizsgálásra beadott készüléket munkalapon vesszük át.
Ezt futó sorszámmal látjuk el, valamint a munkalapon szerepel majd a javítás, mérés leírása is.

Ez a ConCorde Munkalap fejléce:



A munkalapszám egy M betűvel kezdődik és a / után az évszám vagyis 2013

Ma reggel 10.22-kor a 563-as futó sorszámot adtuk ki összes termékünkre vonatkozóan, tehát ez a szám mint 73 572 nem ConCorde munkalapszám.


Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #999 Dátum: 2013. április 03. - 10:53:47 »
Na úgy látom 1-2 nyugodt wifi gond nélküli hónap után újból felütötte fejét a téma. Az szép és jó, hogy bevizsgáltatta az illető, de szerintem ez megint valami egyéb beállítási gond lehet. Nálunk 2 ilyen Tab is van. Panelben lakunk az egész lakásban jól jön a jel ( eleinte ledobált, de a router helyes beállítása óta nincs vele gond), sőt a felettünk, alattunk lakók wifijét is elég jól látja. Sokat utazok. Volán buszon, vonaton ahol van wifi.  Van jel és lehet használni, igaz néha ledobál, szakad, de ez nem a Tab hibája. Érdekes példa. Székesfehérvári MC gyors étteremben HTC telefonom nem tud csatlakozni a Free Wifi hez állandóan ledobálja a hálózat, máshol free netre simán felmegy... Play tud csatlakozni. Máshol nem tapasztaltam ilyen jelenséget. Ha már külföldre mész hotelbe, akkor ne sajnáld azt a 5-10 Eurot és kérj a szobához netet, mert a közös wifi hálózat általában gyenge, rossz minőségű és általában le van korlátozva ( több kapcsolat esetén bontja a netet).

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1000 Dátum: 2013. április 03. - 15:41:53 »
Na úgy látom 1-2 nyugodt wifi gond nélküli hónap után újból felütötte fejét a téma...
Igen, már én is hiányoltam. A lényeg az, hogy azok akik értik, hogy mit nyomogatnak a router admin felületén, azoknak normális wifivel rendelkező Play jutott. Ez többször ki lett vesézve, kár megint belemenni.

quasimidi

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1001 Dátum: 2013. április 03. - 16:52:51 »
heló

nekem lemegy

Köszi! Közben rájöttem, hogy a Wifi folyamatosan be volt kapcsolva, illetve a MediaScannerService is zabálta az akksit. Letiltottam, most már nekem is alszik szépen.

Aki nem használja a beépített galériát, annak talán hasznos lehet ez a megoldás (amivel le lehet tiltani a MediaScannerService-t): http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=20764294&postcount=1

Nem elérhető Moe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1002 Dátum: 2013. április 03. - 19:34:19 »
Múlt héten visszakaptam a tabot a szervízből és bár a hibát javították, de az összeszerelés már korántsem sikerült ilyen jól. A tab korábban meg sem nyikkant használat közben. A szervizelés óta viszont olyan, mintha a hátlap nekiütődne valaminek mikor kézbe veszem. Ez az ütődés akkor is jelentkezik, mikor a képernyőt egy adott területen kissé erőteljesebben érintem meg. A szétszerelős tesztből tudom, hogy ahonnan a zajok jönnek ott az akkumulátor van. Ötletem sincs, hogy ezen a területen mi lehet az a dolog, amit nem sikerült megfelelően rögzíteni, de a tab minőségi érzetén csorba esett. Működési zavart nem tapasztaltam, így nem küldöm újból szervízbe, de a hiba bosszantó.

Nem elérhető laci1234

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1003 Dátum: 2013. április 04. - 08:45:06 »
Sajnos amikor bent jártam a szervízbe, hogy a tab "kopogásával" csináljanak valamit, nekem azt mondták, hogy ha egyszer szétszedik, az csak rosszabb lesz. Amúgy ez logikus alu hátlapnál, sajna maradandóan deformálódik, eléggé vékogy darab. Gyárthatnának utólag hozzá műanyag hátlapot, aki akarja cseréltesse ki, talán a wifi gond is megoldódna (bár nekem ilyen gondom nincs, ennyit tud és kész...)

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1004 Dátum: 2013. április 04. - 17:33:53 »
Tisztelt Concorde!

A szervizből visszakapott készülék mellé munkalapot nem kaptam, kizárólag egy szerviz jegyzőkönyvet melynek számát már korábban behivatkoztam. Ezen a lappon kézzel az alábbi szöveg került feltüntetésre: Wifi vétele megfelelő! és a Concorde Elektronik Kft. pecséte alatta.


Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1005 Dátum: 2013. április 04. - 17:38:35 »
Tisztelt MVSV!

A sztorimban az volt a lényeg, hogy ugyan olyan körülmények között természetesen nem először a készülék wifi-je befürdött, míg egy régebbi gép nagyszerűen működött. Ennyi a lényeg, nem az 5-10 euró külön kiadásról van szó.

Nem elérhető edyboj

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1006 Dátum: 2013. április 04. - 18:00:47 »
Tisztelt beg!

Az biztos, hogy nem értek a routerhez, de nagyon szívesen és örömmel venném ha elmagyaráznád, hogy mit kell beállítani ahhoz, hogy az Én gépem is jól működjön.

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1007 Dátum: 2013. április 04. - 18:50:18 »
Tisztelt beg!

Az biztos, hogy nem értek a routerhez, de nagyon szívesen és örömmel venném ha elmagyaráznád, hogy mit kell beállítani ahhoz, hogy az Én gépem is jól működjön.
Nem 2 perc,  utána kell olvasnod.  Kezdésnek:
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13369#msg13369
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13156#msg13156
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13144#msg13144

De ha a fórum keresőjébe beírod a router szót, többet kapsz. Na meg a Google.

Nem elérhető Falánk

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 13
  • Karma: +0/-0
  • Mr.
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1008 Dátum: 2013. április 05. - 11:44:18 »
Illetve nagyobb ingatlan esetén javasolt:
1. Plusz acces point (pl. Ubiquiti termék) beüzemelése, amit más wi-fi-s eszköz is meghálál.
2. Ha a router-en cserélhető az antenna, lehet nagyobb teljesítményűre cserélni, ebben az esetben van olcsóbb és drágább megoldás is.
A pénztárca meghatározó, de mind a két megoldás működik.
 :)

Nem elérhető DQ

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: +1/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1009 Dátum: 2013. április 06. - 13:10:28 »
Nem 2 perc,  utána kell olvasnod.  Kezdésnek:
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13369#msg13369
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13156#msg13156
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=363.msg13144#msg13144

De ha a fórum keresőjébe beírod a router szót, többet kapsz. Na meg a Google.
Rég jártam erre, s most megint olvashatok a wifiről...
Az idézett 3 link közül az első rám mutat (klasszikus lettem? :-)). Visszaolvastam. Abból az írásból kimaradt annó egy gondolat, amit most megemlítenék: ez a nyilvános hálózatok kérdése.
Edyboj a nyilvános hálózatokra (is) panaszkodott, s megemlítette, hogy azonos körülmények között egy másik kütyü használható volt a hotelben.
Szóval akik folyton a router beállítását emlegetik, azoktól kérdezném meg, hogy ők hogyan intézik az ilyesmit?
Elmennek külföldre egy hotelbe, ahogy most edyboj tette, ott azonnal megkeresik a hotel igazgatóját, hogy márpedig ők a hotel routerét szeretnék lecserélni/firmware-t frissíteni/beállítani?
Otthon ez működik (működhet), de nyilvános helyen ilyen nincs!

Írom ezt úgy, hogy nekem nincs Play-em (és semmilyen tabom), de volt a kezemben, és bajom sem volt vele, s a wifi-je is megfelelt annak, ami elvárható tőle, továbbá volt jónéhány routerhez is szerencsém. Egy cserélhető műanyag hátlap viszont a wifi szempontjából sokat jelentene a Play-nek (is), ez tény.
Nyaralásra pedig, ha mindenképpen kell a net, a munka, akkor én laptopot viszek, s nincs wifi bajom...

Nem elérhető endruu

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 42
  • Karma: +5/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1010 Dátum: 2013. április 07. - 17:23:35 »
Wifis dologhoz annyi tapasztalattal tudok hozzászólni hogy a Beacon Interval 100-as és 1000-es értékénél is dobált. 500 ms-mal már elég ritkán, szóval nekem segített.

Viszont 2 kérdésem lenne, nem teljesen a tabhoz kapcsolódóan, de hátha tudtok segíteni.

1, Van valamilyen lehetőség arra hogy akár a youtube app akár a mobilos youtube oldalon 480p-ben nézzek videókat? a 720p-t lassan tölti, a 360p meg csúnyácska...
2, Próbálkoztam a tabot mint 2. monitor beállítani USB-n keresztül. Az iDisplay nevű appet találtam, szépen felraktam de USB-n sajnos nem találja a gépen a programot. ADB drivert felraktam, USB debugging bekapcsolva..szóval nem igazán értem:/ (win7 64bit) Persze neten nézegettem mi lehet a baj de semmi mást nem mondtak mint az előző két dolgot. Az iDisplay oldalán is ennyit írnak. Wifin összekapcsolódik gond nélkül csak ugye viszonylag lassú, úgy gondolom USB-n használhatóbb lenne. Lehet hogy valamit rosszul csináltam? Van valakinek ilyesmivel tapasztalata?
Szerk.: Azt olvastam hogy amiatt nem olyan egyszerű összekötni őket USB-n mert a tabról érkező infókat nem tudja fogadni az Windows. (Ezt lehet hülyén fogalmaztam meg, mindegy) A lényeg hogy nekem teljesen elég lenne ha csak nézhetném rajta a dolgokat, nem kell az hogy érintőképernyőként működjön, nem tudom számít-e.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 07. - 17:31:26 írta endruu »

Nem elérhető tompyka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1011 Dátum: 2013. április 07. - 19:15:55 »
Segítsetek légyszi mert mindjárt vágódeszkát csinálok belőle!
Minden szép és jó volt addig, amíg nem csináltam egy gyári beállítást.
Elindult, de a wifi ikonja szürke, nem vált át kékre.
így a net megy, de nem lehet google fiókot hozzáadni.
A szinkronizálás be van kapcsolva.
Próbáltam a telefonom netjét is megosztani azzal is ugyanez a helyzet, tehát nem router gond.
Egyébként a másik tab-al simán megy minden(Galaxy)
Csináltam resetet, mégyegy gyári visszaállítást is...semmi.
 >:D >:D >:D >:D >:D

Köszi


Nem elérhető lelleib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1012 Dátum: 2013. április 07. - 20:35:11 »
Tudja valaki, hogyan kell hozzá tp-link tl-wn822n wifi adaptert csatlakoztatni? (Pl.:http://m.prohardver.hu/tema/mk808_dual_core_android_4_1_jelly_bean_tv_box_rock/hsz_6414-6414.html)

Nem elérhető tompyka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1013 Dátum: 2013. április 08. - 07:58:54 »
Megoldottam.
Az RKBatchTool -al csináltam egy visszaállítást.
Ez formázza a filerendszert és újrateszi  a firmwaret.
Végül nem lett vágódeszka, de már nincs sok húzása..... :))

quasimidi

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1014 Dátum: 2013. április 10. - 09:25:41 »
Megérkeztek a Concorde-hoz puha tokok szeretett tabletünkhöz!

http://concorde.hu/index.php?fk=tabok&csz=02-05-5624

Nem elérhető laci1234

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 20
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1015 Dátum: 2013. április 10. - 13:57:53 »
Esetleg érkeznek "rendes" tokok is, a puha nem mindig a legjobb. Az one-hoz vannak szuper tokok, olyan kéne Play-re alakítva...

Nem elérhető Copakt

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 11
  • Karma: +0/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1016 Dátum: 2013. április 10. - 19:05:34 »
Sziasztok én 2 honapja atam be a Play emet a szervizbe képernyö repedésel és szeretnék érdeklödni hogy még hány honap mire vissza kapom?
még nemis garanciás munka én nagyon elégedetlen vagyok ezel a concord szervizel mintha 80 éves nagy mamamák dolgoznának bent azis 1 honap volt mire
meg monták menyi lesz a javitás már a szervizet is felhivtam ot még azsem tudják hogy vajon náluk van e tablet én biztos ne veszek concordot ijen vacak szerviz mellet

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1017 Dátum: 2013. április 10. - 20:42:57 »
Sziasztok én 2 honapja atam be a Play emet a szervizbe képernyö repedésel és szeretnék érdeklödni hogy még hány honap mire vissza kapom?
még nemis garanciás munka én nagyon elégedetlen vagyok ezel a concord szervizel mintha 80 éves nagy mamamák dolgoznának bent azis 1 honap volt mire
meg monták menyi lesz a javitás már a szervizet is felhivtam ot még azsem tudják hogy vajon náluk van e tablet én biztos ne veszek concordot ijen vacak szerviz mellet
"A stílus maga az ember" mondta egyszer egy nálam okosabb...

Nem elérhető tompyka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1018 Dátum: 2013. április 10. - 21:31:01 »
Sziasztok én 2 honapja atam be a Play emet a szervizbe képernyö repedésel és szeretnék érdeklödni hogy még hány honap mire vissza kapom?
még nemis garanciás munka én nagyon elégedetlen vagyok ezel a concord szervizel mintha 80 éves nagy mamamák dolgoznának bent azis 1 honap volt mire
meg monták menyi lesz a javitás már a szervizet is felhivtam ot még azsem tudják hogy vajon náluk van e tablet én biztos ne veszek concordot ijen vacak szerviz mellet

Kihívás volt elolvasni.
Szerintem fuss neki mégegyszer, magyarul.
 >:D >:D >:D

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1019 Dátum: 2013. április 11. - 11:16:14 »
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy a Play tulajok közül vett esetleg valaki, már hozzá a Concorde által forgalmazott tokot?
http://concorde.hu/index.php?fk=tablet&csz=02-05-56180A kérdés az lenne a tokkal kapcsolatban, hogy csak bele bújtatós vagy teljesen kinyitható és kitámasztható benne a tablet?
A válaszokat előre is köszönöm.