Szerző Téma: Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről  (Megtekintve 517128 alkalommal)

Nem elérhető skyrolls

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1020 Dátum: 2013. április 12. - 08:46:14 »
Szia Neo3!

én ezt rendeltem: http://olcsotablet.hu/bortok-7-8-os-tablethez.html

pont jó rá. jó minőségű. 2 munkanap alatt kihozták a picpakpontra.

Aki rendelt már ilyen tokot, attól kérdezem: a tok azért egy kicsit nagyobb mint a tablet, ugye?
Ha a tabletet pont középre rakjátok a rögzítő fülekkel, akkor körben kb. hány mm üres hely marad?

Csak azért kérdezem, mert ezeket a tokokat a Funscreen tabletekhez adják, és ezek azért egy kicsit nagyobbak, mint a Concorde Play...
Az univerzális tokok általában a legnagyobb 8" tabletekre vannak méretezve, ezért egy átlagos univerzális tokban szinte elveszik a Play. :(

Nem elérhető waterphone

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1021 Dátum: 2013. április 12. - 12:39:16 »
Aki rendelt már ilyen tokot, attól kérdezem: a tok azért egy kicsit nagyobb mint a tablet, ugye?
Ha a tabletet pont középre rakjátok a rögzítő fülekkel, akkor körben kb. hány mm üres hely marad?

Csak azért kérdezem, mert ezeket a tokokat a Funscreen tabletekhez adják, és ezek azért egy kicsit nagyobbak, mint a Concorde Play...
Az univerzális tokok általában a legnagyobb 8" tabletekre vannak méretezve, ezért egy átlagos univerzális tokban szinte elveszik a Play. :(
Talán nem lövök mellé, de az általad linkelt oldalon a képek között van olyan, amelyiken 4:3-as 8 colos tablettel mutatják a tokot. Azon látszik hogy mennyire "vész el" benne a tablet. http://olcsotablet.hu/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/e/7es8assimatok8tablettel_1600.jpg

Én is ezen a tokon töröm a fejem mert sajnos nem sok alternatívát találtam. Csak a minősége kérdéses.

Nem elérhető zinthos

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 59
  • Karma: +0/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1022 Dátum: 2013. április 12. - 14:21:19 »
Mennyit kell még várni a 4.2-re? :D


Nem elérhető szasza

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1024 Dátum: 2013. április 16. - 12:20:26 »
Talán nem lövök mellé, de az általad linkelt oldalon a képek között van olyan, amelyiken 4:3-as 8 colos tablettel mutatják a tokot. Azon látszik hogy mennyire "vész el" benne a tablet. http://olcsotablet.hu/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/e/7es8assimatok8tablettel_1600.jpg

Én is ezen a tokon töröm a fejem mert sajnos nem sok alternatívát találtam. Csak a minősége kérdéses.

Hali!

sztem tejesen jo a tok. nem vész el benne, középre rakva marad kis szegély,de pont annyi h amikor leejted, akkor a tok széle éri a földet és nem a tableté. volt szerencsém kipróbálni. jól véd, meg elegáns sztem.

Nem elérhető skyrolls

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1025 Dátum: 2013. április 19. - 16:52:06 »
Hali!

sztem tejesen jo a tok. nem vész el benne, középre rakva marad kis szegély,de pont annyi h amikor leejted, akkor a tok széle éri a földet és nem a tableté. volt szerencsém kipróbálni. jól véd, meg elegáns sztem.

Az ebay-en is megtaláltam az olcsotablet-es tokot, ott leírták a pontos méretet: 220 x 170 x 25mm.
Tehát körben a szegély kb. egy centis lehet.

Az egyik univerzális, elforgatható 8"-os körmös toknál is találtam méret kiírást: 230 x 175 x 25mm.
Itt egy kicsit nagyobb lehet a szegély, mint az ocsotablet-es toknál.

Jó lenne egy "testhezálló" tok, persze ami azért védi valamennyire a tablet szélét is. Ilyet eddig nem nagyon láttam, kivéve talán a Momo8 IPS gyári tokját, amit itt a fórumon valaki ajánlott.
Azt hiszem jobb híján maradok ennél.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 19. - 16:55:21 írta skyrolls »

Nem elérhető waterphone

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1026 Dátum: 2013. április 20. - 14:08:47 »
Kozben a ConCorde webshopban is lett ilyesmi tok a Playhez.

Nem elérhető Mohata

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1027 Dátum: 2013. április 21. - 13:41:01 »
Nekem lenne egy olyan gondom, hogy egyik nap megfagyott a rendszer a tabomon és újraindítás után már nem kapcsolt vissza. Volt, hogy az androidos logónál akadt meg a betöltés volt, hogy a Concorde Tab logónál, de elég sokszor viszont be se kapcsol első vagy második próbálkozásra sem. A reset sem segített rajta. Volt már valakinek hasonló gondja? Van rá házi megoldás? Mivel van még rajta garancia gondolom a szerviz megcsinálná, csak az a gondom, hogy nincs közel a szerviz és nem nagyon van időm elmenni vele oda! Válaszokat előre is köszönöm!!!

Nem elérhető hunter169

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1028 Dátum: 2013. április 21. - 18:33:33 »
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy néhányszor újraindítottam a tabletet és most az sd kártyán lévő alkalmazások nem települnek magától és a backupolt meg rögtön lefagy.Valaki nem tudja miért lehet ez vagy jöhet a szervíz?

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1029 Dátum: 2013. április 22. - 06:37:51 »
Nekem lenne egy olyan gondom, hogy egyik nap megfagyott a rendszer a tabomon és újraindítás után már nem kapcsolt vissza. Volt, hogy az androidos logónál akadt meg a betöltés volt, hogy a Concorde Tab logónál, de elég sokszor viszont be se kapcsol első vagy második próbálkozásra sem. A reset sem segített rajta. Volt már valakinek hasonló gondja? Van rá házi megoldás? Mivel van még rajta garancia gondolom a szerviz megcsinálná, csak az a gondom, hogy nincs közel a szerviz és nem nagyon van időm elmenni vele oda! Válaszokat előre is köszönöm!!!

GYári recoveryből csinálni kellene egy factory resetet, ha az nem segít, akkor meg egy rom újra rakást
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető hunter169

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1030 Dátum: 2013. április 22. - 16:57:31 »

Hát működött csak az a baj hogy most nagyon sok alkalmazást,igazából az összeset újra kell telepítenem.Nem tudod hogy miért van az hogy nem települnek az alkalmazások?

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1031 Dátum: 2013. április 22. - 20:30:48 »
Hát működött csak az a baj hogy most nagyon sok alkalmazást,igazából az összeset újra kell telepítenem.Nem tudod hogy miért van az hogy nem települnek az alkalmazások?

A beállításban be kell kapcsolni az ismeretlen forrásokat és akkor már fognak települni
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető tompyka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1032 Dátum: 2013. április 22. - 20:45:02 »
Megint szurke a jelerosseg jelzo.
Mitol lehet ez?

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1033 Dátum: 2013. április 23. - 08:13:32 »
Megint szurke a jelerosseg jelzo.
Mitol lehet ez?
A routert látja, de internetkapcsolat nincs. Router gond, vagy internetszolgáltató.

Messor

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1034 Dátum: 2013. április 23. - 09:40:27 »
Tudom hogy lerágott csont, de valaki megmondaná nekem hogy a data ill. a batterystats.bin mappa és fájlt hol találom? Vagy csak én vagyok ilyen béna hogy a File Managgerrel sem találomőket sehol? Hova kell belépni hol találom őket?

quasimidi

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1035 Dátum: 2013. április 23. - 14:46:59 »
/Data/System/BatteryStats.bin

Nem elérhető Sanyiii

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 52
  • Karma: +5/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1036 Dátum: 2013. április 23. - 15:19:16 »
Valaki elmondaná légyszíves hogy, hogyan kell újratelepíteni a tab-ot?
Már sok féleképpen próbálkoztam, de nem sikerült.
Részletes leírást kérnék :)
(win8-on lehetséges egyáltalán?)

Nem elérhető Athos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1037 Dátum: 2013. április 23. - 15:43:24 »
Segítsen valaki!
Negyed éves PLAY-em gondolt egyet bluetooth bekapcsolás pillanatában, és újraindította magát. Vagyis nem, mert bejön az Android logo, animál, de utána nem történik semmi. Ha hosszan nyomom a bekapcsoló gombot, akkor kikapcsol. Ha újra hosszan nyomom, vagy rádugom töltőre, usb-re, akkor újra indítaná magát, de megint csak nem jut tovább. Reset gomb megnyomásával ugyanez a szitu.
Mit kéne tennem, hogy életet leheljek bele?
Válaszokat előre is köszi!

Nem elérhető naja9

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1038 Dátum: 2013. április 23. - 17:44:10 »
Szia!
Én januárba vettem a tabot és 2 hete nekem is lefagyott netezés közbe!
Reseteltem,de csak a kis zöld android jelig jutottam,fél óra után se töltött be.
Visszavittem a boltba (Extrem digital) onnan küldték a szervízbe.
Vidd vissza sztem...

Nem elérhető tompyka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1039 Dátum: 2013. április 23. - 17:52:50 »
A routert látja, de internetkapcsolat nincs. Router gond, vagy internetszolgáltató.

Hat nem. :)
Net van csak google szolgaltatasok nincsenek.
Kozben rajottem.
Az idot automata frissitesre kell allitani es rogton bekekul.
Igy vszont a moszkvai idot mutatja a freedom miatt, de azt mar kibirom. :)


Nem elérhető Athos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1040 Dátum: 2013. április 23. - 17:57:04 »
Szia!
Én januárba vettem a tabot és 2 hete nekem is lefagyott netezés közbe!
Reseteltem,de csak a kis zöld android jelig jutottam,fél óra után se töltött be.
Visszavittem a boltba (Extrem digital) onnan küldték a szervízbe.
Vidd vissza sztem...

Köszi!
Az a baj, hogy én még anno a SpeedShop-tól rendeltem, hozzájuk meg nem nagyon tudom bevinni, mivel nincs kirendeltségük Miskolcon.
Így viszont nem hiszem hogy csak jópofiból az extreme digital elküldeni nekem. Valszeg én fogom fizetni a postaköltséget :(
És neked cserélték, vagy csak szoftvert frissítettek rajta?


Nem elérhető Sawy

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 16
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1042 Dátum: 2013. április 23. - 21:34:33 »
Üdv !

Jópofa tok .
Viszont néhány "biztonsági " tanács hozzá:
USB csatlakozóra figyelni (mini vagy micro).
A három pontos rögzítés nem egy biztonságos valami.
Nem szorít kellő erővel, oldalra ki tud csúszni könnyedén a tab.
 Egyik ismerős tudna erről mesélni. Sajnos kijelzőcsere lett az új tok rövid használata után.
Hasonló van nekem is. A körmök alá vékony gumilapot ragasztottam, hogy ne csússzon olyan könnyen .
 Ezenkívül a tab oldalméretének megfelelő helyre két "gumiütközőt" ragasztottam, hogy ne tudjon oldalra csúszkálni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 23. - 21:37:45 írta Sawy »

Nem elérhető BlackJack

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1043 Dátum: 2013. április 24. - 08:33:17 »
Üdv !

Jópofa tok .
Viszont néhány "biztonsági " tanács hozzá:
USB csatlakozóra figyelni (mini vagy micro).
A három pontos rögzítés nem egy biztonságos valami.
Nem szorít kellő erővel, oldalra ki tud csúszni könnyedén a tab.
 Egyik ismerős tudna erről mesélni. Sajnos kijelzőcsere lett az új tok rövid használata után.
Hasonló van nekem is. A körmök alá vékony gumilapot ragasztottam, hogy ne csússzon olyan könnyen .
 Ezenkívül a tab oldalméretének megfelelő helyre két "gumiütközőt" ragasztottam, hogy ne tudjon oldalra csúszkálni.

Köszi az infókat!  ;)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1044 Dátum: 2013. április 24. - 10:59:12 »
Köszi!
Az a baj, hogy én még anno a SpeedShop-tól rendeltem, hozzájuk meg nem nagyon tudom bevinni, mivel nincs kirendeltségük Miskolcon.
Így viszont nem hiszem hogy csak jópofiból az extreme digital elküldeni nekem. Valszeg én fogom fizetni a postaköltséget :(
És neked cserélték, vagy csak szoftvert frissítettek rajta?


A hatályos jogszabályok szerint egy vélt hibás készülék leadható javításra az eladó szerv üzletében vagy a garanciapapíron feltüntetett szerviznél.
 
Készülék beadható hozzánk személyesen ( a szerviz nyitva tartási idején) vagy elküldhető postán, csomagküldővel is. A feladás díja ebben az esetben a feladót terheli.
Javítás után cégünk futárszolgálattal küldi vissza a terméket. (ennek díja cégünket terheli)

Utánvét esetén kérjük a hiba leírását, egy pontos címet, telefonszámot és a garancialevél másolatát csatolni szíveskedjenek.

Címünk:

ConCorde szerviz
1113 Budapest, Daróci u 1-3

Nem elérhető zSS

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 15
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1045 Dátum: 2013. április 26. - 14:44:59 »
Erről van már valakinek tapasztalata?
http://szamitastechnika.vatera.hu/szamitogep_laptop_tablet_kellek/tablet_pc_ipad_tok_es_tarto/8_tablet_pc_tok_billentyuzettel_micro_usb_vel_1742036765.html?bk_source=listing_page_interested_tab&bk_term=starred_product

nekem is ilyenem van, csájnából rendeltem még, igazából csak toknak kellett nekem, nem is használom a billt, mivel sima usb van hozzá, és akkor még kell a 10centis átalakító, ami nem túl stílusos. én arra használom, hogy sporttáskában biztonságba szállítsam otthon és a koli közt, erre tökéletes (bár 5ezerért én drágállom)

Nem elérhető Tobaja

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 17
  • Karma: +0/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1046 Dátum: 2013. április 26. - 15:34:13 »
Erről van már valakinek tapasztalata?
http://szamitastechnika.vatera.hu/szamitogep_laptop_tablet_kellek/tablet_pc_ipad_tok_es_tarto/8_tablet_pc_tok_billentyuzettel_micro_usb_vel_1742036765.html?bk_source=listing_page_interested_tab&bk_term=starred_product

Hello!

Nekem is ilyen tokom van (mint a képen, normál USB csatolóval), én még E-bay-ről rendeltem, és kaptam hozzá két OTG kábelt is! Mint azt előző hozzászólásbók kiderült, csak három "körmös" befogatója van, és sajnos oldalra elcsúszhat, (elcsúszik!). Tehát mint javasolta kedves fórumozótársunk, valamilyen módon rögzíteni kell az oldalsó elcsúszás ellen. Ha Micro-USB-s, az jobb, mert nem kell közbeiktatni egy másik átalakítókábelt, és ezzel helyet spórol ill. kiiktat egy hibaforrást.
Nálam AnyKeybord fut magyar nyelven a tabon, ami a magyar ékezetes billentyű kiosztást hozza, hát elég megszokni ezen, hogy mi hova kerül, sőt a magyar hosszú "í"-t nem is tudja berakni sehova (nekem két "ú"-t hoz). Könnyebb a gépelés rajta az biztos, de meg kell szokni, hogy az ékezetes betűket melyik billentyűn találod!
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 26. - 15:46:36 írta Tobaja »

Nem elérhető BlackJack

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1047 Dátum: 2013. április 26. - 17:37:49 »
Köszi a válaszokat!  :)

Közben megrendeltem és már meg is jött!

Nekem szerencsére egyáltalán nem csúszkál oldalra, mert a felső pöcök rugós és nagyon jól rögzíti a tabot!
Fel kellett rakni az anykeyboard-ot a magyar billentyűzet kiegészítővel együtt és minden karakter pöpecül működik és a csatija micro usb-s!
Tehát összességében elégedett vagyok vele!
Néztem én is, külföldről olcsóbb lett volna de még nem vagyok elég bátor onnan rendelni!  :)

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1048 Dátum: 2013. április 28. - 20:08:33 »
Szèp estét Mndenkinek. A napokban vásároltam egy Concorde 3G Usb modemet. Kiválóan működik. Egy apró észre vétel, hogy néha teljesen kiüzemeli magát használat közben. Olyan mintha teljesen ki húznám a sticket, azaz eltűnik a jel erősség mutató és csak újboli cstlakoztatás után áll helyre a kapcsolat. Ilyen jelenséget tapasztalt valaki? Esetleg energia ellátási gond lehet?

beg

  • Vendég
Re:Kérdések, válaszok, tapasztalatok a ConCorde tab PLAY készülékről
« Válasz #1049 Dátum: 2013. Május 01. - 11:00:35 »
2 dolog, amit esetleg a 4.2 finomhangolásánál figyelembe lehetne venni:
Ha a gyári böngészőben a beállításnál a labs részen be van pipálva a gyorsbillentyű, akkor többnyire csak minden másodikra indul, elsőre fc.
Nem gyári billentyű (swiftkey, swype) hiába van beállítva alapértelmezettnek, 10-ből 7 alkalommal a bekapcsolás után visszaáll a gyárira.

Nem android hibák, a telefonomon ugyanezek hiba nélkül mennek.