Szerző Téma: Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban  (Megtekintve 15487 alkalommal)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése

Nem elérhető njanos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #1 Dátum: 2013. Június 13. - 16:25:40 »
 C:-) Nagyon gondolkodom valami hasonló telefon vásárlásába. De az akkumulátor kapacitása nem tűnik túl nagynak, legalábbis a S.P.5700-as hoz képest. Kíváncsi lennék, egy feltöltéssel meddig megy el.

Nem elérhető MVSV

  • Kölyök tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • Karma: +6/-1
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #2 Dátum: 2013. Június 14. - 11:46:41 »
Témanyitó

http://concorde.hu/index.php?fk=mobiltel&csz=01-02-7183

A fenti oldalon szerintem javítsátok az adatot, hogy
Idézet
Memória: 512GB DDR3, 8GB Belső háttértár
Mert a 512GB helyett gondolom 512MB  :D

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #3 Dátum: 2013. Június 14. - 13:55:58 »
A fenti oldalon szerintem javítsátok az adatot, hogyMert a 512GB helyett gondolom 512MB  :D

Javítva, köszi!

Nem elérhető Trebor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #4 Dátum: 2013. Augusztus 16. - 13:30:05 »
Egy kis segítségre lenne szükségem,vásároltam egy ilyen strapa mobilt(raptor z10),és hát vannak hiányosságok :S. A menü félig magyar ,félig angol,ez még annyira nem is idegesít,de például a hívószám elküldés bekapcsolása menüt sehol nem találom rajta,többen is nézegettük telefonguruk is,de semmi. A kérdésem,hogy esetleg tervezik-e a szoftverfrissítést? Vagy egyéb megoldást is szívesen elfogadok.

Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #5 Dátum: 2013. Augusztus 16. - 22:52:53 »
Sziasztok!

nekem is problémám  van a hívószám küldéssel.és van ,hogy telefonálás végén elveszem a fülemtől a telót és nem reagál a készülék.
sötét képernyő,nem tudom "kinyomni" a hívást.
az,hogy a honlapon kezdetben 8gb belső memóriáról írtak,már csak hab a tortán:-(

Nem elérhető Trebor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #6 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 08:28:11 »
És majd,elfelejtettem ,ahogy Godasz is mondta,telefonáláskor sötét képernyő,nem lehet kinyomni a hivást ,a belső memória is megcsappant,ez így rakás sz.. .Jó lenne ha,valamit alkotnának concordéknál,mert ez így nem valami jó :S


Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #7 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 08:56:11 »
ja,és ez a 8gb memória a telefon dobozán is rá van nyomtatva...
6gb-ot,, nehogy már az android oprendszer elfoglaljon!!!így rálehetett volna írni,hogy 500gb,csak éppen 2gb a szabad:-)
senki nem próbálta ki ezt a telót a concordéknál mielőtt piacra szórták?!!
nincs véletlenül olyan kifejezés,hogy :a vásárló tudatos megtévesztése!?ezt én még megpiszkálom...
de tényleg ezt benyelném, ha nem lenne a másik 2 idegesítő szarakodása a telónak.

Nem elérhető Trebor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #8 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 09:00:24 »
Látom nem kapunk választ,vetünk egy rakás szart

Nem elérhető Pyrooo

  • Hős tag
  • *****
  • Hozzászólások: 661
  • Karma: +9/-5
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #9 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 09:22:35 »
Látom nem kapunk választ,vetünk egy rakás szart

Idézek a CC facebookon közzétett hozzászólásából adott terméknél:

"ConCorde Elektronik Kft. De ha így elolvasom a fenti hozzászólásait és reagálok rá:
- Hívószám kijelzés általunk is ismert hiba, dolgozunk a javításon
- Sötét marad a kijelző (3mp), ismert hiba, javításán dolgozunk
- 8GB van a dobozon, de csak 4GB-os a telefon, sajnos elírás történt, ezért akik vásároltak ConCorde Raptor Z10 telefont, azok kapnak egy ajándék 4GB-os Micro SDHC kártyát. És elnézést kérünk."

Nem elérhető Trebor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #10 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 11:26:56 »
köszi

Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #11 Dátum: 2013. Augusztus 22. - 13:35:50 »
Sziasztok!

ja,a facebookon is téptem a számat.szóvá tettem,hogy senki nem reagál  a concorde-tól.akkor rakták ki ezt.
sovány vigasz sajnos.miért kell piacra dobni egy telót,ha tudják ,hogy nem okés!?
már a z10 elődjénél is gond volt a hívószám kijelzéssel(concorde p50 raptor),mostanában orvosolták frissítéssel:-(
na,hogy ez a z10-nél mikor fog bekövetkezni?ha kijött a z30?:-)

Nem elérhető bozserz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #12 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 10:50:02 »
Sziasztok!

nekem is problémám  van a hívószám küldéssel.és van ,hogy telefonálás végén elveszem a fülemtől a telót és nem reagál a készülék.
sötét képernyő,nem tudom "kinyomni" a hívást.
az,hogy a honlapon kezdetben 8gb belső memóriáról írtak,már csak hab a tortán:-(
Sziasztok,

nos, nekem is lett egy. Én alapvetőleg szeretem (habár féltégla, de a vízállóság feeling kárpótol). Van egy-két dolog, ami gond nekem is.

Sajnos a hívószám küldés tényleg gáz, nekem 2 kártyából az egyik elküldi a számot, a másik (a céges) nem. Sőt, az ennek az állandó beállítására való GSM kódot is hibaüzenettel dobja el a T hálózat. (Szerencsére az ideiglenes nem.) Az ideiglenes megoldás, akinek el akarom küldeni, annak a száma elé *31#+36xxx sorozatot. Ilyenkor nála kiírja a hivószámot. (Mondjuk mindenkinél nem vagyok hajlandó beállítani, inkább megvárom a szoftver frissítést).
Ezen kívül gond van a gyári tárcsázó programmal is. Ha a hívó gombokkal betűként keresni szeretnék, akkor leakad, elnézést kér, de a Contacts alkalmazás leállt.
Ezt úgy lehet megoldani, hogy a címlistákból (főleg a Gmail-es címtárból) ki kell törölni az ismétlődéseket (egy számhoz ne legyen több név).
Ezen kívül nincs benne TTS (amin nagyon csodálkoztam, mivel van benne hangyóró, ezért szerettem volna felolvastatni vele, táblagépen láttam hasonló problémát), nekem megvásárolt SVOX Mariskám van, amit nem tudok rajta használni. Jó lenne, ha ezt is tudnák orvosolni.

Ezen kívül az MMS és egyéb internet beállításokat kézzel kellett eszközölni, de szerencsére a szolgáltatómhoz ezek az információk könnyen elérhetők  (miért nem megy automatikusan?)

Üdvözlettel:
BZ

Nem elérhető bozserz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #13 Dátum: 2013. Október 17. - 14:19:55 »
Hú, ez nagyon gáz. A http://www.concordemobiles.com weboldalon a Raptor Z10 a Kifutott modellek között van...
 ;n
Ezek szerint annyira gáz lenne megcsinálni hozzá a rendszert jóra, hogy inkább nem is árulják tovább???  :'(
Azt hittem, azért nincs ezzel kapcsolatban semmi új hír, mert a költözés miatt el vannak foglalva.

Pedig nekem nagyon tetszett. Telefonáltam vele medencéből, hát nagyon szuper. Ha jó lenne a szoftverje, akkor még ajánlgatnám is mindenfelé. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar el fog avulni. Mi ezzel a helyzet?

BZ

maiden

  • Vendég
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #14 Dátum: 2013. Október 17. - 15:40:56 »
Hú, ez nagyon gáz. A http://www.concordemobiles.com weboldalon a Raptor Z10 a Kifutott modellek között van...
 ;n
Ezek szerint annyira gáz lenne megcsinálni hozzá a rendszert jóra, hogy inkább nem is árulják tovább???  :'(
Azt hittem, azért nincs ezzel kapcsolatban semmi új hír, mert a költözés miatt el vannak foglalva.

Pedig nekem nagyon tetszett. Telefonáltam vele medencéből, hát nagyon szuper. Ha jó lenne a szoftverje, akkor még ajánlgatnám is mindenfelé. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar el fog avulni. Mi ezzel a helyzet?


Hú ez nagyon gáz, ha nem is olvasol csak irsz.

Kérlek olvasd csak el, mit jelent a "kifutó", gyakorlatilag minden szavam ugyanitt most visszaköszön >:D
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=420.msg18981#msg18981

Nem elérhető bozserz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #15 Dátum: 2013. Október 18. - 11:27:13 »
Hú ez nagyon gáz, ha nem is olvasol csak irsz.

Kérlek olvasd csak el, mit jelent a "kifutó", gyakorlatilag minden szavam ugyanitt most visszaköszön >:D
http://www.concorde.hu/forum/index.php?topic=420.msg18981#msg18981
Hát hogy mit jelent a "kifutó", azt azért kell(lene) elolvasni, mert nálatok mást jelent, mint máshol.
A hivatkozott fórumon (amit nem olvasok, mert csak 1 db Tab One, 1 db Tab Speed, 1 db MiniPC 401BT-m van, speciel T10-es tabletem nincs) már más is mondta, hogy ez így félreérthető.
Nem lenne egyszerűbb "ideiglenes készlethiány", vagy "jelenleg elfogyott" vagy hasonlót írni a "kifutó" helyett? Ha már többen is írjuk hogy ez így félreérthető, akkor elhihetitek...
(Máshol a kifutás, kifuttatás - kiárusítás stb. azt jelenti, hogy azt többé nem is szeretnék árusítani.)

Mindenesetre örülök hogy ez, ami sokkal olcsóbb, mint a Caterpillar hasonló készüléke, akár vízálló fényképezőként is használható, nyaraláshoz/fürdéshez ideális készülék még nem szűnik meg. Sok sikert mindenesetre a firware javításhoz. (Ha kell még infó, hogy mit kellene javítani, csak szóljatok, össze tudok szedni még néhány hibát... - pl. kihangosítóról az újratárcsázás nem a legutóbb használt SIM kártyáról, hanem a másodikról történik minden esetben).

Üdv
BZ

Nem elérhető Zosti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #16 Dátum: 2013. Október 20. - 14:31:52 »
mikor lesz valami a javitásokból mert nagy a csend ;ő ;w

Nem elérhető apu74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #17 Dátum: 2013. December 02. - 13:27:24 »
Hol találok valami valami szoftvert a telefonhoz, hogy magam frissíthetném a romot? ;b Mert szinte minden telefonban megtalálható frissítési funkció csak ebben nem találni.

Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #18 Dátum: 2013. December 02. - 16:45:53 »
Nagyon lapítanak Concordék.A honlapjukon már nyoma sincs,hogy árulták valaha ezt a telót:-(
Nemhogy javítás ,frissítés...tuti erre se reagálnak semmit,ahogy szokták.(leadták a rizsát a kifutó termékről)

Nem elérhető Zosti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #19 Dátum: 2013. December 08. - 11:25:58 »
Ez tényleg vicc mért nem egyenesen mondják meg hogy szart vettünk ennyi pénzért

Nem elérhető apu74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #20 Dátum: 2013. December 09. - 17:53:21 »
Én szervizeltettem a telefont a múlthónapban mert recsegett a hangszórója. De nem küldtek memóriakártyát amit ígértek.

Idézek a CC facebookon közzétett hozzászólásából adott terméknél:

"ConCorde Elektronik Kft. De ha így elolvasom a fenti hozzászólásait és reagálok rá:
- Hívószám kijelzés általunk is ismert hiba, dolgozunk a javításon
- Sötét marad a kijelző (3mp), ismert hiba, javításán dolgozunk
- 8GB van a dobozon, de csak 4GB-os a telefon, sajnos elírás történt, ezért akik vásároltak ConCorde Raptor Z10 telefont, azok kapnak egy ajándék 4GB-os Micro SDHC kártyát. És elnézést kérünk."

Hát gyerekek így jártunk, ennyit az ígéretükből.

Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #21 Dátum: 2013. December 09. - 19:50:14 »
Én kaptam m.kártyát,igaz én írtam nekik,postán kértem.meg is kaptam.
napokban kiesett a teló a zsebemből,eltört a kijelző előtti üveg!(nem tudom a tesztvideóban ,hogy bírta ki a dobálást:-/)
kérdeztem  a C.-tól,garanciában cserélik-e.de csak annyit írtak vigyem be...
meglátjuk...

Nem elérhető rstwingo

  • NEM CC dolgozó
  • V I P
  • ******
  • Hozzászólások: 1542
  • Karma: +54/-17
  • karbantartó
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #22 Dátum: 2013. December 10. - 08:01:30 »
Én szervizeltettem a telefont a múlthónapban mert recsegett a hangszórója. De nem küldtek memóriakártyát amit ígértek.

Idézek a CC facebookon közzétett hozzászólásából adott terméknél:

"ConCorde Elektronik Kft. De ha így elolvasom a fenti hozzászólásait és reagálok rá:
- Hívószám kijelzés általunk is ismert hiba, dolgozunk a javításon
- Sötét marad a kijelző (3mp), ismert hiba, javításán dolgozunk
- 8GB van a dobozon, de csak 4GB-os a telefon, sajnos elírás történt, ezért akik vásároltak ConCorde Raptor Z10 telefont, azok kapnak egy ajándék 4GB-os Micro SDHC kártyát. És elnézést kérünk."

Hát gyerekek így jártunk, ennyit az ígéretükből.

Írtál is nekik emailt, amiben megírtad a címedet, hogy hova küldjék  ;i
A-B-s Tab One romok
Módosított 4.1.1-s 2012.12 rom ;>
Módosított  Gingsz féle 4.2.2-s rom ;> 
Módosított Gyári 4.2.2-s rom ;>

Rokee rom
Rokee_4.2.2_v.1.2.2_RS;>

Nem elérhető apu74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #23 Dátum: 2013. December 13. - 13:46:58 »
Bár igazad van, honnan is tudhatták volna, hogy kaptam-e kártyát vagy sem.
"Néma embernek az annya sem érti a szavát"
Úgyhogy elnézést az előzői hozzászólásommal mindenkitől.

Nem elérhető godasz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdezz-felelek a Z10-es készülékkel kapcsolatban
« Válasz #24 Dátum: 2013. December 13. - 20:43:04 »
Bocs,de ezek a romok jók a raptor z10-hez is?!
vagy mi az összefüggés,hogy ide van rakva?
Köszi!