Szerző Téma: Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban  (Megtekintve 3269 alkalommal)

Nem elérhető Admin

  • Adminisztrátor
  • V I P
  • *****
  • Hozzászólások: 1792
  • Karma: +27/-14
    • Profil megtekintése

Nem elérhető maiden

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 155
  • Karma: +23/-23
    • Profil megtekintése

Nem elérhető Kentril

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Válasz #2 Dátum: 2016. Február 11. - 10:06:40 »
Üdvözlet!

Tavaly vettem egy Z40-et a Media Marktban. Az lenne a kérdésem, hogy több helyen (pl. concorde honlap) írják, hogy kijelzővédő fólia van a tartozékok között, sőt egy helyen azt is írták, hogy ez üveg kijelzővédő (ezt láttam egy youtubon lévő videóban is, ahol a tartozékok közül kerül elő becsomagolva).

Az én dobozomban viszont nem volt ilyen. Telefonon azt mondták, hogy eleve rajta volt, csak én az emblémás fóliával együtt leszedtem. Visszagondolva biztos nem vettem le, főleg ha üveg fóliáról van szó.

A kérdésem az lenne, hogy ez hogy lehet?

Áruházanként változik, hogy van-e benne/rajta fólia, illetve hogy utólag hogyan tudok szerezni?

Válaszukat előre is köszönöm!


Nem elérhető Kentril

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Válasz #3 Dátum: 2016. április 12. - 11:43:25 »
Köszönöm a gyors választ és a segítséget!  ;m  ;h

A probléma amúgy megoldódott, egy külső webáruházból hozzá tudok jutni a fent említett termékhez.

Arra azért jó lenne választ kapni, hogy mért hiányzik a dobozból olyan tartozék, ami más helyen benne van, illetve, hogy mi a magyarázat arra hogy válaszra sem méltatnak egy sokadik concorde terméket használó vásárlót.  ;i

Nem elérhető maiden

  • Teljes tag
  • ***
  • Hozzászólások: 155
  • Karma: +23/-23
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Válasz #4 Dátum: 2016. április 13. - 08:18:21 »
Arra azért jó lenne választ kapni, hogy mért hiányzik a dobozból olyan tartozék, ami más helyen benne van, illetve, hogy mi a magyarázat arra hogy válaszra sem méltatnak egy sokadik concorde terméket használó vásárlót.  ;i

Kitől vársz választ?
A felhasználóktól vagy a CC-től?

Ez a fórum a felhasználóknak szól a felhasználók egymás segítésére, ez van a fórumszabályzatukban is leírva.
Ha valóban a CC-től vársz választ akkor írj nekik a szintén a szabályzatban kitett mail címre.

Én sanos nem ismerem a Z40-et ezért nem tudok válaszolni.  A céget ismerve az általános gyakorlat az volt eddig, hogy a fólia rajta volta készüléken és ezen rajt a szállítási fólia is.  Amit tesztet olvastam azon legalábbis ez látszott.

Nem elérhető BodaGabor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profil megtekintése
Re:Általános kérdések és válaszok a telefonnal kapcsolatban
« Válasz #5 Dátum: 2016. Június 29. - 21:34:52 »
Én tavaly vettem egy Z40-t és nagyon tetszett.
Viszont idővel előjöttek zavaró problémák pl. véletlenszerű időpontban való felébredés, ami nem csak azért baj, mert bevilágítja a szobát, hanem egy csomó képet készít a zsebemről, illetve időnként annyira gyakran csinálja, hogy reggelre az akkumulátorkapacitás felét leszívja.
Rákerestem más fórumokon.  Úgy néz ki, hogy más androidos készülékeken sem ismeretlen a probléma. Mindenki mondott mindenfélét a daydreaming kikapcsolásától a factory resetig. Kipróbáltam mindet, de egyik se vált be.

Az a kérdésem, hogy ez vajon egy típushiba-e, vagy csak nálam fordul elő? Ha típushiba, akkor egy SW frissítés megoldaná-e, illetve terveznek-e újabb SW releaset kiadni hozzá? Ha egyedi, akkor kiterjed-e rá a garancia?